Zaznana je sprememba časovnega pasu

Prosimo izberi časovni pas v katerem si trenutno:

Zagreb Service Jam

Zagreb Service Jam

location-iconZagreb, Zagreb

O dogodku

Kupi karte oz vstopnice za Zagreb Service Jam, 29.03.2019. - 31.03.2019. v Zagreb, Zagreb

Nakon uspješno održanog Zagreb Service Jama u 2018. godini, i ove godine nastavljamo s jammanjem.

Za one koji se prvi put susreću s konceptom Jama u nastavku se nalaze svi detalji.

Zagreb Service Jam dio je globalnog Service Jama koji se istovremeno odvija u cijelom svijetu. U petak 29. ožujka u 18:30 sati bit će otkrivena tajna tema ovogodišnjeg Service Jama, nakon čega će sudionici na više od 120 lokacija u svijetu imati „48 sati da promijene svijet“.

Zagreb Service Jam će ove godine okupiti (do) 70 sudionika svih profila (od marketingaša i dizajnera, preko programera i financijaša, sve do freelancera i studenata) koji će kroz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom.

Što možete očekivati?
Učenje o dizajnu usluga, design thinkingu i korisničkom iskustvu, nove pristupe rješavanju problema i inovacijama, inspiraciju i kreativnost, praktičan pristup učenju kroz primjenjive zadatke, networking i upoznavanje novih zanimljivih ljudi.

Gdje se Jam održava, kada počinje (i što je s ručkom)?
Jam će se održati u Zagrebu na adresi Vukasovićeva 1 (tvrtka Mediatoolkit). Ručak je uključen u cijenu.

Agenda:
29.03. petak: 17-20h 
• Upoznavanje
• Uvod u Service Design i Design Thinking
• Objava tajne teme
• Brainstorming
• Formiranje timova

30.03. subota: 10-18h 
• Uvod u istraživanje i ideation
• Timsko kreiranje ideja
• Uvod u prototyping
• Timski rad na rješenjima

31.03. nedjelja: 10-13h 
• Iteracija rješenja i prezentacije
• Proglašenje pobjedničkog tima

Kolika je cijena Jama?
Za sudjelovanje predviđena je naknada od
• 250 kn (regular)
• 100 kn (student)
u koju su uključeni piće, obroci i potrebni materijali tijekom trajanja Jama.

*Na Jamu mogu sudjelovati polaznici koji su kotizaciju uplatili prije dana održavanja (ili imaju potvrdu o uplati na dan održavanja Jama). Otkazivanje sudjelovanja moguće je samo na temelju pisane obavijesti upućene organizatoru do ponedjeljka 25.3. kako bi bilo vraćeno 100% iznosa od uplaćene kotizacije nakon odbitka PDV-a.

Kako nam je je bilo na prethodnom Zagreb Service Jamu?

„Ta 3 dana su mi najbolje provedeno vrijeme u zadnja 4 mjeseca.“

„Puno sam naučila o sebi, o drugima, o service designu. Nadam se da će toga biti još više. Mislim da je ovo budućnost!“

„Na Zagreb Service Jamu u samo 2 dana i jedno popodne smo dobili neizmjerno veliko iskustvo.“

Pogledajte prošlogodišnji video, doživite dio atmosfere i pridružite nam se: https://youtu.be/YS5ujHN2g2k

Deli dogodek:

Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?

Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.

Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.

Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.

Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.

Neveljavna promocijska koda

Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral

Da ta spletna stran pravilno deluje in izboljšamo tvojo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij najdeš v Uporaba piškotkov (cookies).

  • Nujni piškotki omogočajo osnovne funkcije. Brez teh piškotkov spletna stran ne more pravilno delovati, in jih lahko onemogočiš s spreminjanjem nastavitev v svojem browseru.

  • Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati spletno stran z zbiranjem in analizo podatkov o njeni uporabi.

  • Oglaševalski piškotki se uporabljajo za povečanje relevantnosti oglasov ki jih prejemaš.