Zaznana je sprememba časovnega pasu

Prosimo izberi časovni pas v katerem si trenutno:

Upoznajmo konkurenta: Strateška konkurentska analiza

Upoznajmo konkurenta: Strateška konkurentska analiza

location-iconCentar za poduzetništvo HGK, Zagreb

O dogodku

Kupi karte oz vstopnice za Upoznajmo konkurenta: Strateška konkurentska analiza, 25.03.2014. v Centar za poduzetništvo HGK, Zagreb

Kroz pregled najvažnijih teorijskih okvira i koncepata strateške analize, predavanje je usmjereno na promišljanje odgovora na sljedeća pitanja „Što usmjerava konkurenta?“; „Što konkurent čini i može činiti“, odnosno kakvi su trenutni ciljevi, strategija, pretpostavke te resursi i sposobnosti istog. Je li konkurent zadovoljan svojim industrijskim položajem? Koje će strateške poteze i promjene konkurent vjerojatno učiniti kako bi mogao odgovoriti na naše strateške inicijative? U kojim je područjima konkurent ranjiv i što bi ga moglo potaknuti na snažnu stratešku akciju?

Usmjereno na kritičko promišljanje spomenutih pitanja, predavanje se vodi primjerima kako iz domaće, tako i iz inozemne prakse te kroz detaljno upoznavanje stvarnih obilježja specifične djelatnosti i/ili industrije pruža dodatnu vrijednost za slušatelja.

Predavač je prof.dr.sc. Darko Tipurić, redoviti profesor u trajnom zvanju  na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, rođen je 08. 03. 1966. godine u Sarajevu. Gostujući je profesor na splitskom i sarajevskom Ekonomskom fakultetu, Sveučilištima u Puli i Dubrovniku, te Visiting Fellow na Leeds Metropolitan University. Osim toga, profesor Tipurić voditelj je međunarodnog poslijediplomskog specijalističkog studija “Poslovno upravljanje (MBA)”, poslijediplomskog specijalističkog studija „Strategija i korporativno upravljanje” te član odbora poslijediplomskog studija “MBA in Construction” Sveučilišta u Zagrebu. Jednako tako,  Darko Tipurić je voditelj programa „Konkurentnost hrvatskih poduzeća” te voditelj i glavni istraživač projekta „Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća” MZOŠ-a, a sudjeluje i na brojnim kako domaćim, tako i inozemnim znanstveno istraživačim projektima. Autor je više od stotinu znanstvenih i stručnih radova iz područja menadžmenta u zemlji i inozemstvu, a znanstveni i stručni interes posljednjih godina usmjeren mu je na istraživanje konkurentske sposobnosti i strategija hrvatskih poduzeća te na radničko dioničarstvo, privatizaciju i korporativno upravljanje. Najrecentnija autorska ostvarenja (2014.) su urednička knjiga „Rethinking Corporate Governance“ u izdanju svjetski poznatog izdavača Pearson Education i autorsko djelo „Iluzija strategije – Razotkrivanje socijalno konstruirane zbilje poduzeća“. Darko Tipurić uvaženi je stručnjak i konzultant brojnih hrvatskih i inozemnih poduzeća i drugih institucija te aktivno sudjeluje na projektima razvoja poduzetništva, menadžmenta i korporativnog upravljanja u tranzicijskim zemljama.



Deli dogodek:

Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?

Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.

Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.

Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.

Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.

Neveljavna promocijska koda

Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral

Da ta spletna stran pravilno deluje in izboljšamo tvojo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij najdeš v Uporaba piškotkov (cookies).

  • Nujni piškotki omogočajo osnovne funkcije. Brez teh piškotkov spletna stran ne more pravilno delovati, in jih lahko onemogočiš s spreminjanjem nastavitev v svojem browseru.

  • Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati spletno stran z zbiranjem in analizo podatkov o njeni uporabi.

  • Oglaševalski piškotki se uporabljajo za povečanje relevantnosti oglasov ki jih prejemaš.