Zaznana je sprememba časovnega pasu

Prosimo izberi časovni pas v katerem si trenutno:

Regionalna GDPR Adriatic konferencija - 5 do 12

Regionalna GDPR Adriatic konferencija - 5 do 12

location-iconHotel Panorama, Zagreb

O dogodku

Prijavi se za Regionalna GDPR Adriatic konferencija - 5 do 12, 12.12.2017. v Hotel Panorama, Zagreb

NAPOMENA: kako je ostao samo 1 dan do konferencije, ukoliko trebate ponudu po kojoj bi platili kotizaciju putem bankovne uplate, pošaljite nam podatke o tvrtki i sudionicima na mail: [email protected] do 12 sati.

Prva regionalna GDPR konferencija "GDPR Adriatic - 5 do 12" – 12. prosinca 2017. s početkom u 9 sati, Hotel Panorama Zagreb, Trg Krešimira Čosića 9

Ne propustite priliku saznati sve o europskoj Općoj uredbi o zaštiti podataka - GDPR od vaših kolega, konzultanata i vodećih implementatora rješenja i usluga.

Proučite studije slučajeva usklađivanja s Uredbom u raznim industrijama, saznajte odgovore na sva vaša pitanja u "Shoot-out panelu", saznajte o mogućim rješenjima u "Panelu implementacije", razmijenite iskustva s kolegama koji se suočavaju s istim izazovima, saznajte na koji način provesti analizu rizika i temeljem nje uvidjeti koje sljedeće korake poduzeti.

Konferenciju organizira Hrvatski informatički zbor (HIZ) s partnerima.

Konferencija se održava pod visokim pokroviteljstvom predsjednice Republike Hrvatske gđe. Kolinde Grabar-Kitarović.

Zlatni sponzori konferencije:

Algebra i Poslovna inteligencija

Sponzor: 



Predavači:



Satnica:

8:30-9:00 Registracija

9:00-9:30 Otvaranje konferencije
Gordan Kolak, izaslanik Predsjednice RH, tajnik Vijeća za domovinsku sigurnost Predsjednice RH
Bernard Gršić, državni tajnik, Središnji državni ured za razvoj digitalnog društva
Marija Pušić, koordinatorica savjetodavnih aktivnosti Agencije za zaštitu osobnih podataka
Kristijan Zimmer, predsjednik Hrvatskog informatičkog zbora i Tomislav Kotnik, osnivač i direktor medijske kuće VIDI

9:30-9:55 GDPR 5 do 12 – Još nije prekasno!
Biljana Cerin, CISSP, CISA, CISM, CGEIT, CBCP, PMP, direktorica Ostendo Consultinga

9:55-10:20 DPO – rođenje nove profesije?
Doc. dr. sc. Tihomir Katulić, Pravni fakultet Sveučilišta u Zagrebu

10:20-10:45 Utjecaj GDPR-a na tvrtke u regiji i svijetu
Tatjana Zrinski, univ. spec. iur., PECB Certified DPO, Fakultet organizacije i informatike Sveučilišta u Zagrebu

10:45 - 11:10 Upoznajte ubojicu digitalnog marketinga: GDPR!
Vanja Šebek, voditelj studija Digitalnog marketinga – Visoko učilište Algebra; osnivač digitalne agencije Dibs; Google Certified Trainer

11:10-11:40 Pauza za kavu/čaj

11:40-12:05 Upravljanje kontinuitetom poslovanja i upravljanje incidentima - elementi usklađenosti s GDPR-om
Nikola Markovinović
, TRILIX d.o.o., revizor informacijskih sustava i konzultant s više od 15 godina iskustva u području poslovnog upravljanja, upravljanja rizicima i usklađenosti poslovanja

12:05-12:30 DPIA kao temelj odabira prihvatljivih mjera zaštite osobnih podataka
Dr. sc. Silvana Tomić Rotim, Certified DPO, CISA, ISO 27001 Lead Auditor & Lead Implementer, Lead Cybersecurity Manager, Lead Pen Test Professional, Certified Disaster Recovery Manager, ISO 2230 Lead Auditor, Certified Lead Forensics Examiner, PMP

12:30-12:55 Implementacija GDPR-a u APIS IT
Vlasta Marinović, dipl.oec, MBA, specijalist za dokumentiranje i unapređenje poslovnih procesa, APIS IT d.o.o.

12:55-13:20 GDPR primjena u Allianz Zagreb d.d. – One piece at a time
Martina Pedisić Drča, dipl. iur., viši pravni savjetnik za pravne poslove i praćenje usklađenosti, Allianz Zagreb d.d.
Mario Ećimović, dipl. ing., MBA, glavni projektant analitičar, Allianz Zagreb d.d.

13:20-14:20  Pauza za ručak

14:20-15:05 "Panel implementatora"
Panelisti: Marijan Bračić, Poslovna inteligencija, Marin Luetić, BISS, Vanja Šebek, Algebra, moderator Kristijan Zimmer, HIZ

Panelisti prolaze situacije u kojima je nakon analiza i procjena rizika utvrđena neusklađenost te ovisno o potrebama treba implementirati neko od GDPR-ready rješenja ili obaviti dodatna testiranja. Primjeri takvih rješenja uključuju alate za upravljanje životnim ciklusom privola (consent lifecycle management, pronalaženje osobnih podataka, sigurnosno testiranje informacijskih sustava, pohranu i povrat podataka, kriptografsku zaštitu podataka i dr.
U fazi analize, koriste se i razni alati za procjenu usklađenosti (Assessment tools).

Panel će se dotaći i raspoloživih programa obrazovanja za GDPR u Hrvatskoj.

15:05-16:15 "Shoot-out panel"
Panelisti: Biljana Cerin, Ostendo Consulting, Tihomir Katulić, Pravni fakultet, Nikola Markovinović, Trilix


Panelisti odgovaraju i komentiraju pitanja koja su sudionici poslali prije konferencije. Pri tom treba uzeti u obzir da neke konkretne situacije ovise o kontekstu pojedinog korisnika ili industrije, te davanje odgovora ne može biti bez prethodne analize. 

Završetak konferencije je u 16:15 sati.

Deli dogodek:

Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?

Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.

Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.

Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.

Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.

Neveljavna promocijska koda

Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral

Da ta spletna stran pravilno deluje in izboljšamo tvojo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij najdeš v Uporaba piškotkov (cookies).

  • Nujni piškotki omogočajo osnovne funkcije. Brez teh piškotkov spletna stran ne more pravilno delovati, in jih lahko onemogočiš s spreminjanjem nastavitev v svojem browseru.

  • Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati spletno stran z zbiranjem in analizo podatkov o njeni uporabi.

  • Oglaševalski piškotki se uporabljajo za povečanje relevantnosti oglasov ki jih prejemaš.