Zaznana je sprememba časovnega pasu

Prosimo izberi časovni pas v katerem si trenutno:

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

location-iconSky Office, Zagreb

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

O dogodku

Kupi karte oz vstopnice za Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!, 12.09.2024. v Sky Office, Zagreb

Prodajni Mindset: Muzej Iluzija - od lude ideje do globalnog fenomena!

📅 Datum: 12. rujna 2024.

🕖 Vrijeme: 19:00h

📍 Lokacija: Sky Office

Rekli su nam da uspjeh preko noći ne postoji. No što ako imate genijalnu ideju koju s oduševljenjem dočeka cijeli svijet?

Ludost i genijalnost dvije su strane istog novčića. Znaju to i dva entuzijasta koja su odlučila ostaviti sigurne dobro plaćene poslove u marketingu kako bi uložili sve što imaju u prilično ludu ideju. Roko Živković i Tomislav Pamuković osnivači su Muzeja Iluzija koji je u nevjerojatno kratkom vremenu nadrastao sva očekivanja i postao najveći lanac privatnih muzeja u svijetu! Krenuli su 2015., a do danas imaju preko 45 muzeja u 25 zemalja na 4 kontinenta. Interes je bio toliki da su u određenom periodu otvarali po jedan Muzej mjesečno! Zabavne igre koje spajaju kognitivnu znanost, optičke iluzije i druge psihološke eksperimente na nov i pitak način, oduševile su preko 10 milijuna posjetitelja.

Do 2026. plan im je imati 100 muzeja diljem svijeta.

Kako im ide, koji su poslovni model odabrali, s kojim izazovima su se susreli na putu? Kako su uspjeli spojiti znanost i zabavu u interaktivni muzej koji potiče ljude da izraze osjećaje? I ono najvažnije, postoji li uspjeh preko noći i što je za njega potrebno?

Pridružite nam se 12.9. na ekskluzivnom eventu gdje će osnivači Muzeja Iluzija, Tomislav Pamuković i Roko Živković, otkriti svoju priču o uspjehu, kako su iz male ideje stvorili globalni brend koji oduševljava milijune posjetitelja diljem svijeta.

Inspirativna priča o nastanku: Kako su dva prijatelja izgradila jedan od najbrže rastućih svjetskih brendova u kulturnoj i zabavnoj industriji.
Strategije za globalni uspjeh: Naučite koje su ključne strategije, odluke i izazovi oblikovali put Muzeja iluzija prema međunarodnoj prepoznatljivosti.
Savjeti iz prve ruke: Ekskluzivni uvid u načine na koje možete primijeniti njihove lekcije na svoj biznis ili ideje.
Interaktivna sesija pitanja i odgovora: Prilika da postavite pitanje i dobijte odgovor direktno od ljudi koji su prošli cijelim putem od ideje do globalnog uspjeha.

Ne propustite priliku za networking i poslovnu inspiraciju.

Upad na event od 19:00.
Panel predavanje od 19:30 do 20:30.
Party Prodajnog Mindseta od 20:30 do 23:45.
Piće uključeno u cijenu kotizacije.

Osigurajte svoju ulaznicu odmah jer broj mjesta je ograničen.

Vidimo se!

Deli dogodek:

Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?

Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.

Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.

Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.

Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.

Neveljavna promocijska koda

Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral

Da ta spletna stran pravilno deluje in izboljšamo tvojo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij najdeš v Uporaba piškotkov (cookies).

  • Nujni piškotki omogočajo osnovne funkcije. Brez teh piškotkov spletna stran ne more pravilno delovati, in jih lahko onemogočiš s spreminjanjem nastavitev v svojem browseru.

  • Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati spletno stran z zbiranjem in analizo podatkov o njeni uporabi.

  • Oglaševalski piškotki se uporabljajo za povečanje relevantnosti oglasov ki jih prejemaš.