Zaznana je sprememba časovnega pasu

Prosimo izberi časovni pas v katerem si trenutno:

MBA Croatia Panel:

MBA Croatia Panel: "Postaje li IT mainstream u Hrvatskoj?"

location-iconDoubletree by Hilton Zagreb, Zagreb

O dogodku

Kupi karte oz vstopnice za MBA Croatia Panel: "Postaje li IT mainstream u Hrvatskoj?", 24.05.2022. v Doubletree by Hilton Zagreb, Zagreb

Udruga MBA Croatia organizira panel predavanje u utorak, 24.05.2022. s početkom u 18:00 sati u DoubleTree by Hilton Hotelu u Zagrebu, ulica grada Vukovara 269.

Tema panela je: "Postaje li IT mainstream u Hrvatskoj?"

Moderatorica panela: Marijana Šarolić Robić, članica nadzornog odbora Udruge MBA Croatia.

Panelisti:

Filip Ljubić je izvršni direktor i osnivač Q a - privatne informatičke i dizajn agencije, koju je Deloitte prepoznao kao jednu od najbrže rastućih europskih tehnoloških firmi. U posljednje četiri godine, Q je porastao za 4000% i djeluje na 20 svjetskih tržišta, od Aljaske do Dubaija, kroz nekoliko globalnih ureda sa sjedištima u Zagrebu, New Yorku, Belfastu i Zürichu. Sa snažnim popisom klijenata, stručnjacima iz tehnološke industrije i inovativnim pristupom rješavanju problema, Q je jedan od vodećih dobavljača digitalnih rješenja u Europi.
Prije osnivanja Q-a, Filip je bio predsjednik Uprave Amphinicy Technologies. Pretvorio je Amphinicy iz male i nepoznate tvrtke u #1 svjetskog dobavljača softvera za satelitsku industriju. Satelitska industrija smatra se jednom od najnaprednijih i najkompleksnijih industrija na svijetu u kojoj je konkurencija globalna i žestoka. Kao šef poslovnog i strateškog poslovanja HomeExchange-a iz Kalifornije, Filip je uspio lokalno pretvoriti u globalno na više od 100 tržišta širom svijeta. HomeExchange.com danas je najveća svjetska platforma za razmjenu domova prisutna u više od 150 zemalja širom svijeta.
Q je sada u potpunosti međunarodan s portfoliom klijenata poput Lufthanse, Audija, VW-a, Facebooka, BBC-a, The Times-a u samo 4 godine od osnivanja. Q-ov moto je “Whatever the Q, we got the A“ („Bez obzira na pitanje, imamo odgovor.“), a njihov modus operandi je prilično jedinstven i uvijek pokušavaju privući radoznale ljude koji su spremni pronaći odgovore ne najizazovnija pitanja današnjice.

Nikola Kapraljević novi je izvršni direktor Infinuma, jedne od vodećih hrvatskih IT kompanija. Dosadašnji izvršni direktor Tomislav Car zadržat će poziciju predsjednika kompanije.

Nikola je zadužen za vođenje poslovnog segmenta koji obuhvaća usluge klijentima. Suvlasnik je tvrtke i četvrti zaposlenik Infinuma, a u proteklih osam godina bio je glavni operativni direktor tvrtke. Prošlu je godinu Infinum završio s prihodom od 150 milijuna kuna, te bilježi rast od 30 posto u odnosu na 2020., više od očekivanog. Taj prihod ne uključuje prihode sestrinskih kompanija Productive i Porsche Digital Croatia. Lani su se i najviše širili dosad, pa su tako otvorili urede u Velikoj Britaniji, Crnoj Gori i Makedoniji kroz akviziciju. Ove godine plan je ostvariti rast od još 25 posto, zaposliti još stotinjak ljudi te nastaviti sa strateškim akvizicijama.

Daniel Ackermann suosnivač je agencije Degordian, koja se fokusira na pružanje digitalnog marketinga s punim uslugama svojim klijentima i jedna je od najvećih agencija u ovom dijelu Europe s više od 140 zaposlenika.

Daniel Ackermann i Tomislav Grubišić osnovali su Degordian 2009. godine, tijekom studija na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, s ciljem bavljenja marketingom na društvenim mrežama. U tom su razdoblju u Hrvatskoj i regiji brendovi tek počeli koristiti društvene mreže, a zbog sve veće potražnje njihova je agencija počela ubrzano rasti. Ubrzo su se počeli više fokusirati na druga digitalna područja.

Godine 2011. postali su Facebook Preffered Developers, a također i certificirani partner Google Analyticsa, te su bili jedna od rijetkih globalnih tvrtki koje su imale ta partnerstva u isto vrijeme. Također su otvorili urede u Mostaru i Beogradu kako bi ojačali regionalnu prisutnost.

Tijekom posljednjih nekoliko godina nastavili su brzo rasti, sve više se koncentrirati na dizajn, razvoj i sveobuhvatnu uslugu digitalnog marketinga. U 2015. godini nagrađeni su nagradom Deloitte Fast 50 kojom se obilježavaju najbrže rastuće tvrtke u regiji srednje i istočne Europe. Svoj softverski proizvod Mediatoolkit 2016. odvojili su u samostalnu tvrtku.

Dobitnici su brojnih profesionalnih nagrada kao što su Effie, IAB MIXX, Awwwards, European Design Awards.

Do sada je Degordian 4 puta osvojio nagradu za najboljeg poslodavca, što Daniel ističe kao njihovo najveće postignuće, jer je Degordianova kultura primarni razlog okupljanja najboljih zaposlenika na tržištu i posljedično pružanja najbolje usluge svojim klijentima.

Za članove Udruge MBA Croatia ulaz je slobodan (prijave na Entrio linku-MBA Croatia Members OFFLINE) dok ostali sudjeluju donacijom u iznosu od 80,00 HRK (Donors)

Vidimo se!

MBA Croatia tim!

Deli dogodek:

Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?

Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.

Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.

Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.

Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.

Neveljavna promocijska koda

Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral

Da ta spletna stran pravilno deluje in izboljšamo tvojo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij najdeš v Uporaba piškotkov (cookies).

  • Nujni piškotki omogočajo osnovne funkcije. Brez teh piškotkov spletna stran ne more pravilno delovati, in jih lahko onemogočiš s spreminjanjem nastavitev v svojem browseru.

  • Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati spletno stran z zbiranjem in analizo podatkov o njeni uporabi.

  • Oglaševalski piškotki se uporabljajo za povečanje relevantnosti oglasov ki jih prejemaš.