Zaznana je sprememba časovnega pasu

Prosimo izberi časovni pas v katerem si trenutno:

Kako MI to možemo?

Kako MI to možemo?

location-iconPredstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj / Kuća Europe, Zagreb

O dogodku

Prijavi se za Kako MI to možemo?, 15.11.2017. v Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj / Kuća Europe, Zagreb

Budući da je aspekt vidljivosti i prepoznatljivosti europskoga filma jedno od gorućih pitanja europske audiovizualne industrije i Potprograma MEDIA, u fokusu ovogodišnjega događanja bit će upravo – distribucija.

Iako je Potprogram MEDIA izdvojio otprilike 42 milijuna eura za distribuciju europskoga filma u razdoblju od 2014. do 2020. godine putem poziva koji se odnose na automatsku, selektivnu, online distribuciju te sustava potpore namijenjene prodajnim zastupnicima (tzv. sales agentima), ipak su pojedini europski filmovi vidljiviji, prepoznatljiviji od drugih. Zbog toga će se unutar različitih panel-diskusija pokušati pronaći najbolja moguća rješenja kao i odgovori na sljedeća pitanja: kako izići iz ustaljenih, uobičajenih okvira razmišljanja, kako se prilagoditi trendovima i novitetima unutar mogućnosti digitalne distribucije, kako učiti jedni od drugih te koje su prednosti i mane ako film dolazi iz velike, srednje ili male zemlje?

Događanje, čiju će okosnicu prvi put činiti distribucijske perspektive, moderirat će gđa Martina Petrović, voditeljica DKE – Ureda MEDIA Hrvatske, a dotaknut će se teme usko vezane uz pitanje vidljivosti, prepoznatljivosti i distribucije filma u kontekstu zemalja visokoga (Njemačka, Velika Britanija), srednjega (Irska) te niskoga produkcijskog kapaciteta (Bugarska, Hrvatska). Pozornost će biti posvećena i novim, kreativnim modelima distribucije koje podupire Potprogram MEDIA, primjerice online promidžbi europskih audiovizualnih djela.

Među sudionicima događanja posebno želimo istaknuti predstavnike nekih od ključnih producentskih i/ili distributerskih tvrtki: Canoe Film (Velika Britanija), The Chouchkov Brothers (Bugarska), Interfilm iz Zagreba, Latido Films (Španjolska), NFP marketing and distribution (Njemačka), Vico Films (Irska), Wildcard Distribution (Irska), koji će se osvrnuti na filmske uspješnice kao što su Mladi prijestupnici, Preduhitrena osveta,Toni Erdmann, Ustav Republike Hrvatske, Vestern.

Primjere dobre prakse proizišle iz okrilja Medijina poziva i smjernica koji se odnose na online promidžbu europskih audiovizualnih djela predstavit će: Vincent Lucassen (Under the Milky Way), Philipp Hoffmann (Kino on Demand) te Kiril Gjozev (Cut-A-Way).

Događanje je organizirano u suradnji s Predstavništvom Europske komisije u Hrvatskoj, voditeljima deskova Kreativne Europe – uredima MEDIA iz Bugarske i Katalonije, producentskom tvrtkom One Productions iz Irske te Zagreb Film Festivalom.

Dobro došli!
DKE – Ured MEDIA Hrvatske

Deli dogodek:

Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?

Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.

Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.

Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.

Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.

Neveljavna promocijska koda

Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral

Da ta spletna stran pravilno deluje in izboljšamo tvojo uporabniško izkušnjo, uporabljamo piškotke. Več informacij najdeš v Uporaba piškotkov (cookies).

  • Nujni piškotki omogočajo osnovne funkcije. Brez teh piškotkov spletna stran ne more pravilno delovati, in jih lahko onemogočiš s spreminjanjem nastavitev v svojem browseru.

  • Analitični piškotki nam pomagajo izboljšati spletno stran z zbiranjem in analizo podatkov o njeni uporabi.

  • Oglaševalski piškotki se uporabljajo za povečanje relevantnosti oglasov ki jih prejemaš.