O dogodku
Prijavi se za Brands & Trends, 12.12.2024. v Hotel Zonar, Zagreb
Brands&Trends
Cannes Lions pobjednici, najbolji svjetski marketinški stručnjaci iz New Yorka, Londona i Bruxellesa stižu 12. prosinca u hotel Zonar
Na Brands&Trends konferenciji upoznajte najbolje svjetske i domaće marketinške profesionalce, poslušajte stvarne case studyje i primjere koji pokazuju kako brendovi mogu ne samo opstati i napredovati u dinamičnom okruženju.
Pridružite se najvećem okupljanju svjetskih i domaćih marketinških stručnjaka u Zagrebu! Brands&Trends konferencija – događaj je posvećen inovacijama u upravljanju brendovima, modernim komunikacijskim tehnikama i kreativnim pristupima koji oblikuju tržište.
Konferencija će se održati 12. prosinca 2024. u hotelu Zonar u Zagrebu, u dvorani Evolution, od 10 do 17 sati, a donijet će priliku za stručnu edukaciju, inspiraciju i umrežavanje s vodećim profesionalcima iz svijeta marketinga.
Sudionike očekuje dinamičan program koji uključuje predavanja, panele, radionice i case study prezentacije. Kroz konferenciju će nas voditi Ida Prester, a na pozornici će se izmjenjivati istaknuti govornici iz Hrvatske i inozemstva.
Jedna od najistaknutijih marketinških direktorica današnjice i autorica knjige "Hitmakers: How Brands Influence Culture," Ana Andjelić (Global Brand Director) donosi uvid u to kako suvremeni brendovi postaju "hitmejkeri." Umjesto klasičnog oglašavanja, uspjeh modernih brendova temelji se na utjecaju kroz kulturu – od suradnji i proizvoda do zabave i prepoznatljivih brend kodova. Na predavanju će Ana, kroz konkretne primjere i alate, pokazati kako brendovi stvaraju tzv. “kulturne hitove” koji privlače pozornost, potiču razgovore i pokreću prodaju.
Sorin Patilinet, vodeći stručnjak za marketinšku učinkovitost u globalnoj kompaniji Mars i osoba čiji se uvidi slušaju s pažnjom u cijelom svijetu, u svom će predavanju "The Art and Science of Effective Advertising" pružiti jedinstvenu perspektivu na moćno sjecište znanosti i umjetnosti u oglašavanju. Sorin, koji stoji iza nekih od najuspješnijih kampanja za brendove kao što su M&M’s i Snickers, istražit će kako ključni elementi poput pozornosti i emocija oblikuju oglašavanje koje ne samo da privlači, već i pokreće publiku. Kroz najnovije primjere globalnih kampanja i inovativne tehnologije poput umjetne inteligencije i testiranja ljudskog ponašanja, Sorin će hrvatskim tvrtkama otkriti važne lekcije i uvide iz kampanja koje su podigle ljestvicu učinkovitosti na svjetskoj razini.
Marko Matejčić, Senior Vice President u GroupM, dolazi iz najveće svjetske medijske holding kompanije, gdje vodi revolucionarnu platformu Open Media Studio koja povezuje čak 43.000 zaposlenika. Zahvaljujući Markovom radu, GroupM optimizira alokaciju budžeta i poboljšava rezultate za više od 62 milijarde dolara medijskih investicija svojih klijenata. Na Brands&Trends konferenciji Marko će nam, kroz konkretne primjere, otkriti ključne strategije koje su oblikovale globalna tržišta – od toga zašto su neke kampanje učinkovitije, kada je vrijeme za novu kreativu, do uvida u to koliko je isplativo ulagati u mlađe generacije potrošača.
Program obuhvaća niz tema ključnih za profesionalce koji žele ojačati svoje brendove i prilagoditi ih promjenjivim uvjetima na tržištu. U panelima će se raspravljati o transformaciji brendova, primjeni umjetnosti i znanosti u učinkovitom oglašavanju, utjecaju društva na promjene brendova, kao i lead managementu na TikToku. Bit će predstavljeni i najbolji primjeri iz prakse, uključujući case study za kompaniju Marodi koji je dobio prestižne nagrade na Cannes Lions festivalu, a koju će predstaviti Nikola Žinić (Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey).
Anselmo Tumpić, kreativni direktor i suosnivač Studija Tumpić/Prenc, donosi vrhunske kreativne standarde iz svijeta oglašavanja, s radom priznatim na globalnim pozornicama kao što su Cannes Lions, D&AD i Red Dot. Nakon iskustva u prestižnim agencijama poput BBDO i Saatchi & Saatchi, Anselmo je 2017. osnovao vlastiti studio, gdje stvara kampanje koje premošćuju jaz između tradicije i inovacije. Na Brands&Trends konferenciji predstavit će case study nagrađivanog projekta “Vrijeme za tvoje vrijeme”, koji je dobio priznanje na ovogodišnjem Cannes Lionu. Ovaj projekt demonstrira kako suvremena tehnologija može spojiti s tradicijom, u ovom slučaju, s proizvodom poput vina. S Anselmom ćemo istražiti kako kreativna kampanja može oživjeti naslijeđe proizvoda na moderan i relevantan način te privući nove generacije potrošača.
Radionica, koju će voditi Dario Marčac i Antonio Ereš iz kompanije Crew Media, omogućit će sudionicima da nauče kako postaviti uspješne lead generation kampanje na TikToku te maksimizirati ROI kroz spoj organskih i plaćenih kampanja.
Ovo je prilika za sve marketinške profesionalce i vlasnike kompanija da dobiju konkretne smjernice i ideje koje će unaprijediti njihove poslovne strategije. Pridružite se Brands&Trends konferenciji i budite dio kreativnog huba za inspiraciju i razvoj ideja! Kupite na vrijeme svoju Early bird ulaznicu!
Preliminirani program konferencije
09:30 – 10:00 / Registracija i jutarnja kava
10:00 – 10:15 / Uvod u konferenciju
10:15 – 11:00 / Sorin Patilinet (Marketing Effectiveness Global Leader, Mars, Bruxelles): The Art and Science of Effective Advertising
11:00 – 11:15 / Cannes Lions winner case study – Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey): Priča koja vrijedi svakog slova
11:15 – 12:00 / Panel: Branding powered by CEO - moderator Dražen Klarić (glavni urednik Večernjeg lista)
CEO je jedan od, ako ne i najvažniji saveznik, marketinga i komunikacija u kompanijama. CEO može biti brend ambasador, ponekad preuzima ključne uloge u komunikaciji kako bi naglasio važnost, oko nje/njega se često kreiraju i kompanijske kulture. Ako CEO ne pruža podršku, ili ne vjeruje u moć brenda i komunikacija, ne znači da se to ne može promijeniti. Na ovom panelu ugostit ćemo predsjednike/ce uprava kompanija koje su prepoznale važnost branda. S njima ćemo razgovarati o brojnim praktičnim temama, čuti osobna iskustva i savjete za sve djelatnike marketinga i komunikacija. Kako opravdati aktivnosti i budžete? Kako napredovati kao marketingaš unutar organizacija? Kako sagledati širu poslovnu sliku i kako biti relevantan odjel unutar kompanije i održati dobar odnos s drugim odjelima.
12:00 – 12:15 / Snack & Coffee break
12:15 – 12:45 / Marko Matejčić (Senior Vice President GroupM, London): Kako razlikovati trend od prolaznog hypea?
12:45 – 13:30 / Ana Andjelic (Global Chief Brand Officer, New York): Culture GPT
13:30 – 13:45 / Cannes Lions winner case study – Anselmo Tumpić (Tumpić/Prenc): Vrijeme je za tvoje vrijeme
13:45 – 14:30 / Panel: Novi svijet, nova pravila - Kako kreiramo brendove u digitalnom dobu? - moderatorica Dunja Ivana Ballon (direktorica HURA-e i IAB-a Croatia)
Digitalizacija tržišta, medijskih kanala i procesa donošenja odluka potrošača predstavlja izazov za upravljanje brendovima. Potrošači su zahvaljujući razvoju interneta, društvenih medija i mobilnih tehnologija povezaniji, informiraniji i moćniji nego ikada prije. Očekuju dublje veze s kompanijom od samog kupi-prodaj procesa, i to na raznim kanalima. Ključno je pitanje je li tradicionalno strateško razumijevanje brendiranja relevantno u digitalnom dobu. Bitka između „starog i novog“ pristupa se već neko vrijeme vodi – koliko razmišljamo dugoročno i gradimo strateški pristup, a koliko smo kratkovidni, osupnuti silnim podacima s digitalnih kanala i stoga u optimizaciji i lovu na klikove? U kojoj točki se brendovi i tehnologije pomažu, a u kojoj sukobljavaju? Kakvu ulogu brendiranje igra danas - kako za „stare i poznate“, a kako za nove brendove? Je li se brendiranje u digitalnoj eri krucijalno promijenilo i kakva je budućnost brendinga odgovorit ćemo na ovom zanimljivom panelu.
14:30 – 15:00 / Ručak & Mingl
15:00 - 17:00 / Workshop: Lead management na TikToku by Dario Marčac i Antonio Ereš (Crew Media)
Kaj je Nadomestilo za izdajo vstopnice?
Nadomestilo za izdajo vstopnice pokriva en del stroškov, ki jih ima Entrio kot agencija za prodajo vstopnic za obdelavo transakcije, izdajo vstopnice in da ti omogoča, da uživaš v dogodku.
Entrio zaračunava nadomestilo za vsako kupljeno vstopnico, za vse načine plačila na internetu in na prodajnih mestih, ki med drugim pokriva stroške podpore Entrio kupcem, vzdrževanje strežniškega sistema, administracijo in druge stroške, povezane z izdajo vstopnice.
Višina nadomestila za izdajo vstopnice je včasih lahko odvisno od trgovskih dogovorov podjetja Entrio z organizatorjem dogodka.
Nadomestilo za izdajo vstopnice ni vračljivo.
Neveljavna promocijska koda
Prosimo poskusi ponovno čez 15 minut, v kolikor si prepričan, da je promocijska koda veljavna - možno je, da jo je sistem v tvojemu prejšnjem poskusu začasno rezerviral