Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Zagreb Service Jam

Zagreb Service Jam

location-iconZagreb, Zagreb

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za Zagreb Service Jam, 29.03.2019. - 31.03.2019. u Zagreb, Zagreb

Nakon uspješno održanog Zagreb Service Jama u 2018. godini, i ove godine nastavljamo s jammanjem.

Za one koji se prvi put susreću s konceptom Jama u nastavku se nalaze svi detalji.

Zagreb Service Jam dio je globalnog Service Jama koji se istovremeno odvija u cijelom svijetu. U petak 29. ožujka u 18:30 sati bit će otkrivena tajna tema ovogodišnjeg Service Jama, nakon čega će sudionici na više od 120 lokacija u svijetu imati „48 sati da promijene svijet“.

Zagreb Service Jam će ove godine okupiti (do) 70 sudionika svih profila (od marketingaša i dizajnera, preko programera i financijaša, sve do freelancera i studenata) koji će kroz eksperimentiranje, međusobnu suradnju i prijateljsko natjecanje timski razviti nove usluge inspirirane zajedničkom temom.

Što možete očekivati?
Učenje o dizajnu usluga, design thinkingu i korisničkom iskustvu, nove pristupe rješavanju problema i inovacijama, inspiraciju i kreativnost, praktičan pristup učenju kroz primjenjive zadatke, networking i upoznavanje novih zanimljivih ljudi.

Gdje se Jam održava, kada počinje (i što je s ručkom)?
Jam će se održati u Zagrebu na adresi Vukasovićeva 1 (tvrtka Mediatoolkit). Ručak je uključen u cijenu.

Agenda:
29.03. petak: 17-20h 
• Upoznavanje
• Uvod u Service Design i Design Thinking
• Objava tajne teme
• Brainstorming
• Formiranje timova

30.03. subota: 10-18h 
• Uvod u istraživanje i ideation
• Timsko kreiranje ideja
• Uvod u prototyping
• Timski rad na rješenjima

31.03. nedjelja: 10-13h 
• Iteracija rješenja i prezentacije
• Proglašenje pobjedničkog tima

Kolika je cijena Jama?
Za sudjelovanje predviđena je naknada od
• 250 kn (regular)
• 100 kn (student)
u koju su uključeni piće, obroci i potrebni materijali tijekom trajanja Jama.

*Na Jamu mogu sudjelovati polaznici koji su kotizaciju uplatili prije dana održavanja (ili imaju potvrdu o uplati na dan održavanja Jama). Otkazivanje sudjelovanja moguće je samo na temelju pisane obavijesti upućene organizatoru do ponedjeljka 25.3. kako bi bilo vraćeno 100% iznosa od uplaćene kotizacije nakon odbitka PDV-a.

Kako nam je je bilo na prethodnom Zagreb Service Jamu?

„Ta 3 dana su mi najbolje provedeno vrijeme u zadnja 4 mjeseca.“

„Puno sam naučila o sebi, o drugima, o service designu. Nadam se da će toga biti još više. Mislim da je ovo budućnost!“

„Na Zagreb Service Jamu u samo 2 dana i jedno popodne smo dobili neizmjerno veliko iskustvo.“

Pogledajte prošlogodišnji video, doživite dio atmosfere i pridružite nam se: https://youtu.be/YS5ujHN2g2k

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.