Događaj je završio
O događaju
Prijava odnosno registracija za Zagreb Crowdfunding Convention 2022, 11.10.2022. u Zagrebački inovacijski centar – ZICER, paviljon 12, Zagreb
Nakon što je kroz naše crowdfunding konvencije u posljednjih osam godina prošlo preko 200 crowdfunding stručnjaka i entuzijasta, šesti Crowdfunding Convention vraća se u Zagreb.
Ponovno ćemo okupiti iskusne crowdfundere i one koji to žele postati; stručnjake iz Web3 i NFT ekosustava; predstavnike obrazovnih i poreznih institucija; domaće i strane stručnjake za razvoj crowdfunding zajednica i konzultante za pripreme kampanja.
Ako želite financirati svoju ideju ili inicijativu, ZCC je najbolja prilika za upijanje znanja, upoznavanje budućih kolega i za doprinos rastu crowdfunding zajednice u Hrvatskoj.
Za kraj, pripremljena je i zatvorena pitch sesija u kojoj će potencijalni crowdfunderi dobiti povratne informacije od stručnjaka i dodatno izbrusiti svoju ideju.
Opis i prijavu pronađite ovdje: https://bit.ly/3AYboUK
Požurite, jer kapacitet je ograničen.
Agenda: https://www.crowdfundingacademy.eu/zagreb-crownfunding-convention/
Keynote govornici:
- Chandler Copenhaver (What2Fund - Business Solutions & Consulting, BackerKit), kako kontrolirati svoju crowdfunding kampanju;
- Niko Klanšek (HashMark.io), o novim Web3 i NFT crowdfunding trendovima.
Predstavnici rekordnih kampanja u Hrvatskoj:
- Ivan Nauković, pivovara Medvedgrad;
- Albert Gajšak, CircuitMess - STEM gadgeti za mlade;
- Ana Teskera, zadružna pivovara Brlog.
Sudionici panela oko uvijek bitne teme, poreza u crowdfundingu:
- Đurđica Jurić i Jasna Vuk - RRiF Visoka škola za financijski menadžment;
- Porezna uprava RH;
- Domagoj Boljar, Miret - bio bazirane ekološke tenisice.
Aktualne kampanje:
- Sanja Ljubičić, GIRI društvena igra za djecu;
- Martin Trošelj, STEMI, umrežavanje tech industrije i obrazovnog sustava;
- Vedran Habel, udruga UNUO, EU gastro natjecanje za osobe s invaliditetom.
Zatvorena radionica radionica za buduće crowdfundere, vođena stručnjacima iz:
- Chandler Copenhaver (What2Fund, BackerKit);
- Petra Jurlina, Branimir Radaković (Brodoto, Crowdfunding Academy);
- Niko Klanšek (BizMe.org, Hashmark.io).
Što je Naknada za izdavanje ulaznice?
Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.
Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.
Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.
Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.
Neispravan promo kod
Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju