Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

SALES TRANFORMATION

SALES TRANFORMATION

location-iconZoom online konferencija, Online

O događaju

Preuzmi karte odnosno ulaznice za SALES TRANFORMATION , 10.02.2022. u Zoom online konferencija, Online

[POKLONI ZNANJE & Vedran Sorić]
 
Pozivamo članice, članove i sve zainteresirane da nam se pridruže u četvrtak 10.02.2022. u 18h na Zoom sastanku u sklopu projekta „MBA Pokloni znanje“ s temom:
 
"SALES TRANFORMATION"
 
Naš član Vedran Sorić nam priča o tome  kako bismo u današnje brzo i izazovno doba bili konkurentniji, prodaja se mora transformirati i prihvatiti suvremene izazove.

Vrijeme je da svi sadašnji i budući prodavači prihvate kako, pored osobnog karaktera te temeljnih prodajnih znanja, moraju svladati i prodajne tehnologije kao neizostavan dio struke. Uz prodajni mindset i vještine, prodajni digitalno-tehnološki alati postali su neizostavan dio prodajnog procesa i svih njegovih aspekata, od stvaranja prve prodajne prilike (lead-a) do zaključenja prodaje, od up-selling-a do cross-selling-a.
 
 
O predavaču:
 

Vedran Sorić prodajni je konzultant s višegodišnjim iskustvom u prodajnom sektoru i vlasnik je konzultantske tvrtke Sorbel Group. Završivši XV. Gimnaziju (popularni MIOC) u Zagrebu u duši je matematičar (informatičar), a iako neostvareni pilot, završio je Prometni Fakultet u Zagrebu – „Planiranje i razvoj aerodroma“ čime je postao diplomirani inženjer (po novome magisatar struke) zračnog prometa. U poslu se okušao još od srednje škole tako da za sebe voli reči da je i na fakultet dolazio sa službenim autom. Ubrzo se uspinje poslovnim ljestvama te počinje obavljati sve zahtjevnije i odgovornije poslove. 


Menadžerskim pozicijama u jednoj lokalnoj i 3 globalne korporacije te poduzetničkim iskustvom iz 3 firme izgradio je status dinamične osobe snažnog nastupa usmjerene na rezultate. Od početka rada u prodaji, a voli reći da je od toga barem 10 godina bilo nesvjesno, prošao je kroz većinu pozicija u prodajnom sektoru - od prodajnog predstavnika, KAM-a, regionalnog voditelja prodaje, voditelja poslovnog razvoja do direktora prodaje i na kraju izvršnog direktora i člana uprave. 


Uz sve navedeno, 2012. godine, dobiva stipendiju i upisuje Cotrugli Business School te nakon 2 godine studija završava s titulom EMBA – Executive Master of Business Administration. 


Svo to bogato iskustvo prenosi i polaznicima svojih predavanja koristeći se brojnim primjerima izazovnih situacija iz prakse. Još od fakulteta gaji posebnu strast prema predavanjima i motivacijskim govorima te je održao više od 1000 in-house predavanja u Hrvatskoj i inozemstvu. 


Njegova najveća strast je automobilska industrija (iako vozi Alfu Romeo), a područja interesa su mu još razvoj tržišta, razvoj timova, upravljanje vremenom, upravljanje prodajnim timovima te poslovno pripovijedanje kao alat za prijenos znanja. Budući da je od 2006. u privatnom sektoru, posvetio se detektiranju i rješavanju poduzetničkih izazova kao što su poboljšanje produktivnosti, pojednostavljeni procesa i, naravno, povećanje prodaje. 


Redovno se educira kako bi poboljšao vlastite vještine, ali i naučio najnovije strategije i tehnike ili otkrio najnovije tehnologije za digitalnu transformaciju poslovanja. Svojom osobnošću s lakoćom rješava višestruka i složena prodajno-ljudska pitanja vezana na motivaciju i dobivanja vrhunskih performansi i zaključuje: “Prodaja je i uvijek će biti srce i duša (i krvotok) bilo kojeg posla”. 


Napomene:
 
Na predavanju mogu sudjelovati svi zainteresirani koji se prijave putem Entrio linka. 
 
Link na sastanak putem aplikacije Zoom će svi prijavljeni dobiti na e-mail na dan predavanja.
 
 
Molimo da se držite sljedećih pravila:
 
1. Budite na mute, napišite u chat, na kraju govorite.
2. Broj sudionika je limitiran na 100.
3. Molimo vas da se prilikom spajanja na zoom obavezno registrirate imenom i prezimenom.
 
 
Vidimo se!
 
#mbacroatia

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.