Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

RSVP 2017

RSVP 2017

location-iconPlaza Event Centar, Zagreb

O događaju

Prijava odnosno registracija za RSVP 2017, 07.02.2017. - 08.02.2017. u Plaza Event Centar, Zagreb

RSVP je prvo događanje koje okuplja stručnjake iz event industrije iz Hrvatske i regije.

Sad bi trebali reći kako ćemo tijekom dva dana u Plaza Event centru u Zagrebu donijeti bogat program koji će sudionicima iz sektora marketinga, odnosa s javnošću, prodaje i digitalnih rješenja dati nova znanja i da ćemo predstaviti sve segmente koji njihov event mogu učiniti uspješnim, kreativnim te kvalitativno i kvantitativno mjerljivim…

No, zapravo želimo jednom mi biti s “druge strane”, da se mi malo družimo i uživamo, dok netko neprimjetan poput sjene, a efikasan kao švicarski sat, vrti i podmazuje kotačiće u pozadini.

Ok, na stranu privatne želje i interesi, stvarni cilj konferencije je educirati i unaprijediti struku, ali istovremeno na jednom mjestu okupiti sve koji su dotaknuti organizacijom eventa bez obzira na kategoriju, profil, smjer ili industriju iz koje dolaze. Eventi se često percipiraju kao usputna kategorija unutar segmenta marketinga, pa čak i unutar segmenta odnosa s javnošću. Upravo je zato nastala želja i potreba da se jednom u godini osvrnemo na inovacije, uspjehe, neprospavane noći, tjeskobe, ali i zadovoljstvo i sreću koje nosi organizacija eventa. Bez podočnjaka, bez opterećenja, da mi „eventari“ imamo jedan event. Event od ljudi koji rade evente za ljude koji žive od eventa!

Još kada bi sav taj trud i rad netko mogao ovjekovječiti u formi nagrade…ah pa da, mi možemo. RSVP će u svom prvom izdanju predstaviti nagradu za najbolje događaje u Hrvatskoj.

Nagrada Attend će se od 2017. godine dodjeljivati u 8 kategorija, a o dobitnicima će odlučivati žiri sastavljen od članova iz event, marketing, oglašivačkog i PR sektora te klijenata koji najčešće koriste usluge agencija i event managera. Udruga Događaj svojim djelovanjem želi doprinijeti rastu ugleda struke event managera, odnosno organizatora događanja, aktivno sudjelovati u razvoju industrije te u prihvaćanju visokih poslovnih i profesionalnih standarda i praksi.

Stoga nam je cilj u 2 dana učiti i razmjeniti iskustva. Na opušten i ležeran način naravno, bez puno spavanja, kako je to poznato u našem svijetu iza kulisa event organizacije.

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.