Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

RADIONICA O INVESTIRANJU U VRIJEDNOSNICE NA GLOB. FINANCIJSKOM TRŽIŠTU

RADIONICA O INVESTIRANJU U VRIJEDNOSNICE NA GLOB. FINANCIJSKOM TRŽIŠTU

location-iconZoom online konferencija, Online

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za RADIONICA O INVESTIRANJU U VRIJEDNOSNICE NA GLOB. FINANCIJSKOM TRŽIŠTU, 12.09.2023. u Zoom online konferencija, Online

Osobne financije kao i njihovo poznavanje su univerzalna disciplina nužna za sve temeljne životne odluke, a samim tim visoko se penju na listi prioriteta. Jedna od poruka radionice je kako je važno imati dugoročni financijski plan te investicijsku strategiju koja se u njega uklapa. O svemu tome možete naučiti već na novom on-line ciklusu predavanja.

Edukacija je namijenjena početnicima i svima koje zanima svijet investiranja na globalnom financijskom tržištu i podijeljena je po sljedećim temama:

1. dio: Pregled vrijednosnica na globalnom financijskom tržištu i kako investirati u njih
- financijsko planiranje
- 3. mirovinski stup – prednosti i nedostatci
- prednosti dugoročnog investiranja
- pasivno vs. aktivno investiranje
- dividenda vs. kapitalni dobici - prednosti i nedostatci
- optimizacija poreza na dividende i kapitalne dobitke
- dionice vs. indeksni fondovi
- burzovno utrživi fondovi (ETF-ovi)
- obveznice
- plemeniti metali
- ostali financijski instrumenti
- imovinske klase i očekivani prinosi/rizici
- rizici i očekivanja u procesu investiranja
- može li se pobijediti tržište

2. dio: Kako investirati u indeksne fondove/ETF-ove
- ETF-ovi (indeksni fondovi) u praksi
- Case Study sa praktičnim zadacima i analizama
- izrada portfelja
- pitanja i diskusija

Cilj radionice je odrediti koja je točno vrijednosnica za Vas te Vašu dugoročnu strategiju ulaganja kao i predstaviti temeljna načela investiranja i funkcioniranja financijskog tržišta na razumljiv način. 

Predavač je Ivan Stojanović, licencirani broker i investicijski savjetnik, voditelj brokerskog ureda za platformu OptimTrader investicijske kompanije CM-Equity AG. Preko 8 godina aktivnog iskustva u trgovanju na financijskom tržištu od čega zadnjih 6 godina trguje isključivo USA dionicama i opcijama. Dosad održao preko 200 radionica i seminara na temu investiranja.

Vrijeme održavanje radionice je 12. (utorak) i 14. (četvrtak) rujna 2023. u terminu od 18.00-21.00 sat. Iako radimo on-line, broj mjesta po grupi je ograničen kako bi se ostvarila optimalna interakcija i komunikacija. Radionica ce biti održana on-line preko zoom.us platforme.

Vidimo se uskoro na radionicama o investiranju gdje gram prakse vrijedi više od 1000 grama teorije!

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.