Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

location-iconSky Office, Zagreb

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!, 12.09.2024. u Sky Office, Zagreb

Prodajni Mindset: Muzej Iluzija - od lude ideje do globalnog fenomena!

📅 Datum: 12. rujna 2024.

🕖 Vrijeme: 19:00h

📍 Lokacija: Sky Office

Rekli su nam da uspjeh preko noći ne postoji. No što ako imate genijalnu ideju koju s oduševljenjem dočeka cijeli svijet?

Ludost i genijalnost dvije su strane istog novčića. Znaju to i dva entuzijasta koja su odlučila ostaviti sigurne dobro plaćene poslove u marketingu kako bi uložili sve što imaju u prilično ludu ideju. Roko Živković i Tomislav Pamuković osnivači su Muzeja Iluzija koji je u nevjerojatno kratkom vremenu nadrastao sva očekivanja i postao najveći lanac privatnih muzeja u svijetu! Krenuli su 2015., a do danas imaju preko 45 muzeja u 25 zemalja na 4 kontinenta. Interes je bio toliki da su u određenom periodu otvarali po jedan Muzej mjesečno! Zabavne igre koje spajaju kognitivnu znanost, optičke iluzije i druge psihološke eksperimente na nov i pitak način, oduševile su preko 10 milijuna posjetitelja.

Do 2026. plan im je imati 100 muzeja diljem svijeta.

Kako im ide, koji su poslovni model odabrali, s kojim izazovima su se susreli na putu? Kako su uspjeli spojiti znanost i zabavu u interaktivni muzej koji potiče ljude da izraze osjećaje? I ono najvažnije, postoji li uspjeh preko noći i što je za njega potrebno?

Pridružite nam se 12.9. na ekskluzivnom eventu gdje će osnivači Muzeja Iluzija, Tomislav Pamuković i Roko Živković, otkriti svoju priču o uspjehu, kako su iz male ideje stvorili globalni brend koji oduševljava milijune posjetitelja diljem svijeta.

Inspirativna priča o nastanku: Kako su dva prijatelja izgradila jedan od najbrže rastućih svjetskih brendova u kulturnoj i zabavnoj industriji.
Strategije za globalni uspjeh: Naučite koje su ključne strategije, odluke i izazovi oblikovali put Muzeja iluzija prema međunarodnoj prepoznatljivosti.
Savjeti iz prve ruke: Ekskluzivni uvid u načine na koje možete primijeniti njihove lekcije na svoj biznis ili ideje.
Interaktivna sesija pitanja i odgovora: Prilika da postavite pitanje i dobijte odgovor direktno od ljudi koji su prošli cijelim putem od ideje do globalnog uspjeha.

Ne propustite priliku za networking i poslovnu inspiraciju.

Upad na event od 19:00.
Panel predavanje od 19:30 do 20:30.
Party Prodajnog Mindseta od 20:30 do 23:45.
Piće uključeno u cijenu kotizacije.

Osigurajte svoju ulaznicu odmah jer broj mjesta je ograničen.

Vidimo se!

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.