Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Peer-to-peer radionice #tdzg

Peer-to-peer radionice #tdzg

location-iconTjedan Dizajna Zagreb, Zagreb

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za Peer-to-peer radionice #tdzg, 09.05.2015. - 16.05.2015. u Tjedan Dizajna Zagreb, Zagreb

Pozivamo vas na PEER-TO-PEER stručne radionice koje će se održati na Tjedna dizajna Zagreb 2015.

Nakon prošlogodišnjeg izuzetnog uspjeha i ove će godine svi zainteresirani moći sudjelovati u inovativnom programu kojim se želi potaknuti i promovirati neformalno prenošenje strukovnog znanja i iskustva s jasno definiranom temom.


Ovogodišnje #tdzg peer-to-peer radionice su:
Igor Šćekić: Mixed Media ilustracije
Vedrana Sunko:
PR Tips & Tricks
Tanja Dujmović:
Dizajn za Facebook stranice
Mario Stipetić:
Proces UX/UI dizajna
Martina Križanić: Rekreiranje rodnih stereotipa
Matea Gracin: Zamisli i ostvari svoj cilj
Vuk Oreb: Skiciranje: Temelj svega


---
Igor Šćekić: Mixed Media ilustracije
Subota 9. i nedjelja 10. svibnja od 17.00 - 19.00 h.

UVOD U P2P TEMU: Mixed media ili kombinirana tehnika je najslobodnija umjetnička tehnika u kojoj kombiniraju dvije ili više različitih tehnika u svrhu stvaranja umjetničkog djela (ilustracije). Mogu se koristiti elementi napravljeni u različitim grafičkim programima i analognim tehnikama (crtež, tekstura), te ih se na kraju procesa povezuje u cjelinu pomoću Adobe Photoshopa i sličnih programa. Pri tome se mogu koristiti različite vektorske ilustracije, 3d renderi, elementi izrezani iz fotografija, fraktali, crteži, teksture i praktički svi ostali oblici koji se mogu napraviti digitalnim i analognim tehnikama. Prednost ove tehnike je što umjetnik nije ograničen alatima i mogućnostima jednog programa, nego za kreaciju nekog elementa može koristiti tehniku pomoću koje je to najjednosavnije napraviti.

TIJEK RADIONICE: Prvi dio radionice: 1.Uvod i upoznavanje s osnovama kombinirane tehnike. 2.Pokazivanje primjera mixed media ilustracija. 3.Način razmišljanja i pristup izradi mixed media ilustracije. 4.Predstavljanje konkretnih programa i tehnika koje će biti korištene u praktičnom djelu. Drugi dio radionice: 1.Praktični dio-izrada vlastite mixed media ilustracije kombiniranjem skeniranog crteža na papiru i digitalnih tehnika. 2. Diskusija, pitanja i odgovori, zaključci.

NAPOMENA: Za sudjelovanje u radionici potrebno je ponijeti laptop s instaliranim Photoshopom, a po mogućnosti Illustratorom i Corel Painterom (manje bitno).

VIŠE O VODITELJU-MODERATORU: Igor je ilustrator, grafički dizajner i umjetnik iz Zagreba. Rođen sam 1985. godine i još od mladih dana pokazivao sam afinitet prema umjetnosti i estetici. Upisom na Grafički fakultet otvaraju mi se nove dimenzije, te eksperimentiram s raznim grafičkim programima koje koristim u stvaranju. Osim digitalne alkemije ponekad koristim i neke druge slikarske/tradicionalne tehnike. Ozbiljnije djelovanje i napredak počinje kada sam postao član ekskluzivnih online art grupa Evoke (www.evokeone.com ) i Slashthree (www.slashthree.com). Do sad sam kao ilustrator i grafički dizajner radio na mnogim projektima za domaće i strane klijente, a u slobodno vrijeme na raznim osobnim projektima i eksperimentima. Izlagao sam na nekoliko izložbi u Hrvatskoj i Americi, a radovi su mi objavljivani po knjigama i časopisima. Inspiraciju pronalazim u materijalnom svijetu oko sebe, prirodi, glazbi i drugim umjetničkim djelima, ali također i u svom privatnom duhovnom svijetu unutar sebe.


---
Vedrana Sunko: PR Tips & Tricks
Nedjelja 10. svibnja od 12.00 - 14.00 h.

UVOD U P2P TEMU: PR Tips and Tricks radionica je namijenjena svim kreativcima koji žele poboljšati vidljivost svojih proizvoda. Radionica će biti posvećena stvaranju kreativnih verbalnih sadržaja koji plijene pozornost novinara, ali i društvenih mreža. U sklopu dvosatnog druženja sudionici će se baviti analizom medija, te primjera pozitivnih praksi koje su neke od domaćih kreativaca učinili prepoznatljivim bendom. Radionicom će se osvijestiti najučestalije greške koje se događaju prilikom prezentacije proizvoda i ideja medijima i javnosti općenito (s posebnim naglaskom na društvene mreže) te kroz niz praktičnih savjeta naučiti kako svoj proizvod ili brend izvući iz sjene anonimnosti. Cilj radionice je naučiti kako kreirati kvalitetnu objavu za medije koju će novinari u potpunosti kopirati, a ujedno će biti i zavidno „klikana“ odnosno „lajkana“ na društvenim mrežama.

TIJEK RADIONICE:

  1. Predstavljanje voditeljice i sadržaja radionice (5 minuta)
  2. Predstavljanje sudionika i njihovih očekivanja  (10 minuta)
  3. Što je to PR / vidljivost / odnosi s medijima / objava za medije - flipchart / brain storming (10 minuta)
  4. Vježba - rad u grupama: Analiza medija (internet, časopisi, društvene mreže). Cilj je naučiti razlikovati novinarsku vijest od objava za medije (odnosno PR materijal kojeg šalju agencije) i detektirati kakvi sadržaji se najčešće objavljuju (10 minuta rad u grupama + 10 minuta za prezentaciju)
  5. Kako se grade odnosi s medijima (razgovor 15 minuta)
  6. Prezentacija: 10 najčešćih pogrešaka u objavama za medije / društvene mreže (10 minuta)
  7. Prezentacija: struktura objave za medije - osnovni elementi (10 minuta)
  8. Vježba: Osmisliti  funky naslov i prve tri rečenice objave za medije (15 minuta). Traži se naslov kojeg će svaki novinar ili urednik htjeti kopirati / čitatelj kliknuti / lajkati  
  9. Zajednička analiza napisanog (15 minuta)
  10. Evaluacija: usmena (10 minuta)




VIŠE O VODITELJU-MODERATORU:
Vedrana Sunko, diplomirana sociologinja i dugogodišnja novinarka kroz platformu Biro Radost razvija koncept „PR za siromašne“. Izradom komunikacijskih strategija, produkcijom promotivnih i dokumentarnih filmova, uslugama vođenja odnosa s javnošću, konzultacijama i edukacijama pomaže neprofitnim i kulturnim projektima da poboljšaju svoju vidljivost. Koncept “PR za siromašne“ zasnovan je na ideji da kreativnost može nadoknaditi manjak financijskih sredstava, odnosno da dobar PR nije rezerviran samo za one koji si ga skupo mogu platiti.


---
Tanja Dujmović: Dizajn za Facebook stranice
Ponedjeljak 11. svibnja od 12.00 - 16.00 h.

UVOD U P2P TEMU: Facebook je najveća društvena mreža i odlična platforma za oglašavanje. Ima više od 1.400.000.000 aktivnih korisnika i najpopularnije je mjesto za povezivanje s drugim ljudima i razmjenu informacija. Svojim razvojem postao je odličan alat za provođenje marketinga - danas svaka ozbiljnija tvrtka ima napravljenu Facebook stranicu svog poduzeća te objavljuje sadržaje na njoj. Pomoću marketinga na društvenim mrežama stvara se svjesnost postojanja usluge ili proizvoda, a cilj je poticanja razmišljanja o proizvodu ili usluzi od strane kupaca. Uzalud cijela priča o dobroj ideji i marketinškoj strategiji, ako vizualni dojam nije atraktivan i u skladu s cijelom pričom Facebook stranice. Vjerojatno se pitate što će meni uopće ova radionica, velikog li problema izrezati sliku na određene dimenzije i voilà evo fotke na Facebooku, ali ima dosta "caka" da bi se dobio kvalitetan rezultat, a Facebook sve upravo mjeri rezultatima.

TIJEK RADIONICE: Radionica se bazira na izradi vizualnog materijala za Facebook stranicu, kako što kvalitetnije pripremiti materijal i dizajn koji će dovesti do odličnih rezultata – na što treba paziti i koje su najčešće greške, a sve potkrijepljeno primjerima, uz kombinaciju teorije i prakse. Izrada popratnog dizajna Facebook stranice - od profilne fotografije do naslovne fotografije, orginalni primjeri te kako to zaista izgleda u praksi. Facebook objave – zlatna pravila Facebook oglasa – najčešće greške i na što treba paziti da bi se dobili dobri konačni rezultati.

NAPOMENA: Za kvalitetno sudjelovanje u radionici preporučujemo da ponesete svoj laptop s instaliranim Photoshopom i imate otvoren Facebook profil.

VIŠE O VODITELJU-MODERATORU: Tanja Dujmović, mag.ing.graph.teh. diplomirala je na Grafičkom fakultetu u Zagrebu. Zaposlena u Aplitapu d.o.o. kao dizajnerica aplikacija za društvene mreže te dizajna grafičkog materijala. Svoje višegodišnje iskustvo u dizajnu, a posebice na društvenim mrežama rado će podijeliti s mladim nadama svoje struke te svima kojima je ova radionica potreba.


---
Mario Stipetić: Proces UX/UI dizajna
Ponedjeljak 11. svibnja od 17.00 - 19.00 h.

UVOD U P2P TEMU:
UX (User experience) dizajn je proces povećanja ugodnosti interakcije sa proizvodom ili sučeljem. UI (user interface) dizajn je dizajn raznih korisničkih sučelja, cilj dizajna je da interakcija bude što jednostavnija i efikasnija uz lagano ostvarivanje korisnikovih ciljeva. Iterativni dizajn je dizajn metodologija bazirana na cikličkom procesu planiranja, testiranja, analiza i rafiniranja dizajna.

TIJEK RADIONICE: Na radionici će se proći kroz cjelokupni dizajn proces jedne kompleksne iPhone mobilne aplikacije za stranog naručitelja. Proces uključuje istraživanje i analizu zahtjeva naručitelja, iterativnu izradu wireframe-ova kao najvažniju osnovu cijele aplikacije te iterativnu izradu finalnog dizajna. Neke od tema detaljnije uključuju: analiza pravila likovnosti (Gestalt), vizualna percepcija, kako dizajn prati sadržaj, kontrasti, upotrebljivost (usability) te kako se inspirirati gotovim rješenjima. U opuštenoj atmosferi prenijet će se iskustva i konkretni primjeri iz iskustva u UX i UI dizajnu sučelja nakon čega slijedi jednostavan zadatak za vježbanje i diskusija.

NAPOMENA: Za kvalitetno sudjelovanje u radionici preporučujemo da ponesete svoj laptop.



VIŠE O VODITELJU-MODERATORU: Mario Stipetić studirao je na Umjetničkoj akademiji u Splitu smjer dizajn vizualnih komunikacija gdje je diplomirao na temi UX dizajna. Nakon fakulteta radi za par domaćih digitalnih dizajn studija te otvara “SuperSuper” UX i UI dizajn studio za mobilne i web platforme.


---
Martina Križanić: Rekreiranje rodnih stereotipa
Utorak 12. svibnja od 15.00 - 17.00 h.

UVOD U P2P TEMU:
Rodno određenje je društveno-kulturni koncept i kao takav zaseban od spolnog određenja. Konstruira se putem specifičnih vjerojanja o tome što označava ženu ili muškarca, a ona variraju od kulture do kulture. Ovo omogućava rastezljivost rodnog koncepta čime je on u mogućnosti prijeći u potpuno nove sfere identiteta i prezentacije osobnosti, transrodne i subverzivne naravi.

TIJEK RADIONICE:
Radionica bi započela kratkim teorijskim uvodom u rodne teorije nakon čega slijedi diskusija i brainstorming sa sudionicima o karakteristikama muževnosti, ženstvenosti i kako bismo ih mogli postaviti izvan okvira, u nove kontekste. Cilj radionice je da svaki sudionik individualno, uz pomoć mentora i razmjene ideja s drugim sudionicima, osmisli svoj osobni zamišljeni identitet koji se na subverzivan način poigrava idejom roda. U toku trajanja radionice sudionik poput glumca ulazi u svoj lik i „oživljava“ ga. Kreiranje takvog identiteta započelo bi s pisanjem kratkog teksta u kojemu se opisuje osmišljeni identitet, poput malog scenarija ili biografije. Zatim slijedi izbor i izrada kostima tako da se probiru odjevni predmeti i dodaci koje su donijeli mentor i sudionici, a po potrebi nešto dodatno se može izraditi ili preraditi na radionici te će u tu svrhu biti dostupna i šivaća mašina, tekstilni materijali i druge potrepštine. Radionica završava fotografiranjem svih sudionika koji poziraju poput glumaca uživljenima u svoj lik, s izabranim kostimima. Po mogućnosti sve slike i kratki opisi bili bi izloženi u galerijskom prostoru nakon radionice. Svi sudionici bi naknadno na email dobili slike te mogu ostati u kontaktu s mentorom za potrebe bilo kakvih dodatnih informacija, od kreativnog rada do teorijske podloge. Radionica razvija sociološko gledište kao podlogu stvaranju, potiče inspiraciju i maštovitost te kreativno izražavanje u više oblika; vještinu kreativnog pisanja, stiliziranja i praktične izrade kostima, performativnost.

VIŠE O VODITELJU-MODERATORU: Martina Križanić je rođena u Zagrebu 1986. godine. Diplomirala je sociologiju na Filozofskom fakultetu u Zagrebu, a trenutno je studentica diplomskog studija Kostimografije pri Tekstilno-tehnološkom fakultetu. Od 2012. godine razvija modni projekt myauMANIA putem kojeg i iz osobnog iskustva preispituje klasične granice modnog dizajna i njegove aktivističke, umjetničke i performativne potencijale. Objavljuje knjigu „Slatko lice pobune“ 2013. godine u izdanju Jesenski i Turk na temu specifičnih japanskih subkultura koje se primarno izražavaju putem mode. Do sada je izlagala svoje radove na 8 revija i par izložbi u Hrvatskoj i u inozemstvu, drži mnoga predavanja u području teorije mode i subkultura te organizira kulturno-umjetnička događanja za ljubitelje japanske kulture (u čemu se ističe suradnja s Japanskim veleposlanstvom). Živi i radi u Zagrebu.


---
Matea Gracin: Zamisli i ostvari svoj cilj
Srijeda 13. svibnja od 17.00 - 19.00 h.

UVOD U P2P TEMU: Postavljanje ciljeva je snažna metoda kreiranja naše idealne budućnosti i motiviranja samih sebe kako bi svoje vizije pretvorili u stvarnost. Pomaže nam odabrati kojim putem želimo ići u životu, privatno ili poslovno. Znajući što točno želimo postići, omogućuje nam da pametno usmjerimo svoje aktivnosti i ponašanja.

TIJEK RADIONICE:
Radionica je namijenjena svima koji imaju planove u poslovnom ili privatnom životu i žele si olakšati i omogućiti postizanje tih planova. Nerijetko sami sebi postavimo određene ciljeve od kojih, s vremenom, odustanemo. Razlozi naših odustajanja ili ponekad stavljanja naših ciljeva na "čekanje" su razni i često dajemo sebi ili drugima brojna opravdanja zbog čega smo odustali od nečega. Koristeći S.M.A.R.T. tehniku ostvarivanja ciljeva naučit ćete kako maksimalno osigurati uvjete za ostvarenje svog cilja. Ovo je tehnika drugačijeg pristupa našim željama, planiranju i ostvarivanju. Omogućuje nam da ostvarujemo rezultate u skladu s našim potrebama i vrijednostima, kvalitetno usmjerimo svoje aktivnosti i izbjegemo najčešće zamke koje nas sprečavaju u postizanju uspjeha. Radionica je za sve one koji žele da njihovi ciljevi ne ostanu samo riječi i želje, već postanu još jedan "check" na listi njihovoj postignuća.



VIŠE O VODITELJU-MODERATORU: Matea Gracin je magistra socijalnog rada, diplomirala na Pravnom fakultetu u Zagrebu. Certificirani je majstor praktičar i coach neurolingvističkog programiranja (NLP). Osim individualnog rada s klijentima, vodi edukacije i radionice osobnog i poslovnog rasta i razvoja. S polaznicima je posebno usmjerena na razvijanje različitih načina komunikacije, novih vještina, razvijanje fleksibilnosti, življenja u skladu sa svojim vrijednostima i uvjerenjima te postavljanje privatnih i poslovnih ciljeva. Prošle godine na TDGZ vodila je radionicu o brainstormingu "Disney tehnika kreativnosti", a ove godine će s polaznicima raditi na razvijanju osobnih i poslovnih ciljeva.


---
Vuk Oreb: Skiciranje: Temelj svega
Četvrtak 14. svibnja od 12.00 - 15.00 h.

UVOD U P2P TEMU: Skiciranje jest temelj svega, svakog projekta - svejedno je li riječ o dizajnerskom zadatku ili pisanju teksta. U današnjem poslovnom okruženju, sve je digitalno, ovisimo o digitalnom zapisu. Istovremeno, javlja se tendencija ka povratku na analogni pristup. Analogna fotografija, vinil, olovka i papir. Ova radionica predstavlja metode i alate skiciranja svakog projekta 'old school' načinom rada koji se temelji na olovci i papiru jer takav analogni pristup garantira veću kontrolu nad projektom, a i ubrzava sam proces rada. Umjesto da se odmah bacamo na monitor i tipkovnicu, projekt prije svega iscrtamo na papiru, napišemo natuknice, rasporedimo korake prema teškoći, smjernice, checkpointove. Pravilno postavljena skica znači veću kontrolu nad radom, manje stresa, te brže izvršavanje samog zadatka. Radionica je namijenjena svim kreativcima, i ne zahtjeva predznanje - jedino što trebate jest želja za profesionalnim razvojem.

TIJEK RADIONICE:
Radionica traje tri sata i podijeljena je u dva do tri segmenta. Uvodni govor polaznicima predstavlja važnost skiciranja u procesu realizacije projekta, te uspoređuje digtalni pristup sa analognim. Jednostavno: cloud servis ili papir. Papir pruža sigurnost i kontrolu nad projektom. Polaznici će naučiti kako pravilno skicirati projekt, korak po korak, a metode se jednako mogu aplicirati kako u dizajnu, tako i u content writingu i srodnim kreativnim zanimanjima. Od vježbanja i treniranja onih dijelova rada koji nam idu najteže, preko vizualizacije projekta do skiciranja kojim projekt dijelimo na segmente koje rješavamo jedan po jedan kako bismo dobili kompletan projekt. Po završetku radionice, polaznici aplicirajući metodu 'old school' skiciranja buduće projekte izvršavaju brže, sa manje stresa, jer im skica daje potpunu kontrolu nad vlastitim radom. Među korištenom literaturom, naglasak je na knjige Talent is Overrated (G. Colvin) i Getting Things Done (D. Allen).



VIŠE O VODITELJU-MODERATORU: Ilustrator, grafički dizajner, content writer. Kreativni profesionalac raznih disciplina, od street arta, preko društvenih mreža do odnosa sa javnošću. Crta i dizajnira pod imenom Rad Recorder, piše kreativne i korporativne tekstove pod svojim pravim imenom, a po noći repa sa Kišom Metaka. Odradio izložbe i suradnje u Hrvatskoj, Engleskoj, Americi i Njemačkoj. Možete ga naći na Fejsu, Twitteru, Tumblru i Instagramu, a čitajte ga na VICE-u. Dolazi iz Splita, cilja globalno.




ŠTO SU PEER-TO-PEER RADIONICE?
Radi se o formatu neformalne i opuštene edukacije unutar manjih grupa s jasno definiranom temom i domaćinom-moderatorom teme koji putem primjera ili prezentacije vlastitog rada (projekta) grupi prenosi osobna iskustva, praktične vještine i strukovne trikove. Ovakvim pristupom želi se potaknuti moderirana tematska diskusija i razmjena znanja, ali ujedno i otvoriti mogućnost za profesionalno umrežavanje i suradnju. U idealnoj situaciji P2P radionica izgleda poput "casual susreta", ali s jasno postavljenim fokusom diskusije i rezultatom odnosno da svi sudionici radionice usvoje neko novo praktično znanje, a koje već sljedeći dan mogu upotrijebiti u vlastitoj profesionalnoj praksi.

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.