Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Nove avanture responzivnog web dizajna (Vitaly Friedman, Smashing Magazine)

Nove avanture responzivnog web dizajna (Vitaly Friedman, Smashing Magazine)

location-iconEkonomski fakultet Osijek, Osijek

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za Nove avanture responzivnog web dizajna (Vitaly Friedman, Smashing Magazine), 17.06.2017. u Ekonomski fakultet Osijek, Osijek

English:

New Adventures in Responsive Web Design

With HTTP/2, Service Workers, Responsive Images, Flexbox, SVG and Font Loading API now available in browsers, we all are still trying to figure out just the right strategy for designing and buildings responsive websites just in time. We want to use all of these technologies, but how can we use them efficiently, and how do we achieve it within a reasonable amount of time?

In this talk, Vitaly Friedman, editor-in-chief of Smashing Magazine, will be looking into a strategy for crafting fast, resilient and flexible responsive design systems by utilizing all of those wonderful shiny web technologies we have available today. We'll also talk about dealing with legacy browsers and will cover a few dirty little techniques that might ensure that your responsive websites will stay relevant, flexible and accessible in the years to come.


Croatian:

Uz HTTP/2, Service Workers, Responsive Images, Flexbox, CSS Grid Layout, SVG i Font Loading API sada dostupne u preglednicima, još uvijek pokušavamo otkriti pravu strategiju za dizajniranje i kreiranje responzivnih web stranica na vrijeme. Želimo koristiti sve te tehnologije, ali kako to napraviti učinkovito i u razumnom vremenu?

U ovoj cjelodnevnoj radionici Vitaly Friedman, glavni urednik Smashing Magazine-a, razmatrat će strategiju izrade brzih i fleksibilnih sustava responzivnog dizajna, koristeći sve te divne web tehnologije koje danas imamo na raspolaganju. Također ćemo raditi na rješavanju problema u starijim preglednicima, te obuhvatiti nekoliko malih prljavih tehnika koje bi mogle osigurati da vaše responzivne web stranice ostanu relevantne, fleksibilne i pristupačne u narednim godinama.

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.