Događaj je završio
Ovo bi te moglo zanimati
O događaju
Kupi karte odnosno ulaznice za „Nacionalni plan oporavka i otpornosti – Što smo mogli bolje?“, 27.05.2021. u Hilton Garden Inn, Zagreb
Udruga MBA Croatia organizira PANEL na temu: „Nacionalni plan oporavka i otpornosti – Što smo mogli bolje?“
Panel će se održati u četvrtak 27.05.2021. u Hilton Garden Inn-u, Radnička 21, s početkom u 18 sati.
Moderatorica: Manuela Šola
Panelisti:
1. Ana Fresl, diplomirala je na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Zagrebu, završila je program Executive MBA na Cotrugli poslovnoj školi i MBA diplomski studij e-leadership na VŠ Algebra. Od 2005. godine, znanja i iskustva u području EU fondova i projekata stječe u 5 godina rada u Ministarstvu financija i SAFU gdje je u samim počecima uspostave sustava EU fondova u Hrvatskoj doprinijela dobivanju akreditacije Europske unije za upravljanje programima Phare i IPA.
2009. godine osniva i od onda vodi PJR. U PJR-u se bavi upravljanjem poduzećem, strateškim razvojem, osiguranjem kvalitete, razvojem ljudi, stručnim savjetovanjem u razvoju i provedbi EU projekata. Od 2013. godine je predsjednica HUP – Udruge profesionalaca u fondovima EU. U razdoblju od 2014. do 2018. godine bila je potpredsjednica Vijeća Zajednice poslovnih savjetnika pri HGK. U razdoblju od 2015. do 2017. bila je član Upravnog odbora Hrvatskog saveza za zelenu gradnju. Programska je direktorica međunarodnih konferencija za EU fondove, koautorica je prvog Stripa za početnike u EU fondovima i prvog velikog istraživanja PJR-a “EUčinkovitost” napravljenog u suradnji s 390 financiranih EU projekata.
2. Hrvoje Josip Balen, rođen 1975. u Zagrebu. Pohađao Tehničku školu Ruđera Boškovića, diplomirao na Fakultetu elektrotehnike i računarstva u Zagrebu. Jedan od osnivača Algebre, još krajem prošlog stoljeća. Izuzetno aktivan u zajednici: obnaša funkciju dopredsjednika HUP ICT udruge u kojoj se bavi komunikacijom s Vladom RH u cilju poboljšanja zakonodavstva i okruženja za razvoj digitalnog sektora. Kao voditelj EU Coalition for Digital Skills and Jobs u Hrvatskoj, zajedno sa suradnicima inicirao promjene za privlačenje, razvoj i zadržavanje digitalnih talenata. Prvih mjeseci 2021. godine, iznimno angažiran oko pregovora s ministarstvima, Europskom komisijom i poslodavačkim udrugama (HUP i Business Europe) oko povlačenja EU milijardi/sredstava namijenjenih/specifično za razvoj poduzetništva kroz modernizaciju, digitalizaciju, industriju 4.0, istraživanje i razvoj, energetsku učinkovitost, broadband i obrazovanje... A u ostatku vremena radi kao član uprave Algebra grupe, najveće i najbrže rastuće privatne obrazovne organizacije u zemlji.
3. Ivan Ante Nikolić, rođen je 1982. u Zagrebu gdje je diplomirao na Ekonomskom fakultetu. Od 2013. član je uprave tvrtke Blink d.o.o. Od 2012. pokretač i suvlasnik TVORNICE DOBRE HRANE d.o.o., prve hrvatske tvornice za proizvodnju ekstrudirane hrane za kućne ljubimce. Dugogodišnji član izvršnog odbora HUP ICT Udruge te njen potpredsjednik za promociju i EU fondove. Od 2019. direktor Digitalne (R)evolucije, najveće konferencije HUP ICTa na temu digitalne transformacije gospodarstva. Nakon katastrofalnih potresa krajem 2020. imenovan za predstavnika HUPa u Radnoj skupini Vlade RH za izradu programa društvene i gospodarske revitalizacije potpomognutih područja Sisačko-moslovačke županije pogođenih potresom.
Za članove Udruge MBA Croatia ulaz je slobodan (prijave na Entrio linku-MBA Croatia Members 2021.) dok ostali sudjeluju donacijom u iznosu od 80,00 HRK (Donors)
Ukoliko ne možete fizički prisustvovati ovom predavanju, možete nam se pridružiti i online. Ovaj panel prenosimo putem Livestreama.
Prijavite se možete ovdje preko ENTRIO platforme.
Napomena:
Zbog preporuka civilnog stožera o broju okupljenih u istoj dvorani, mjesta na ovom predavanju su ograničena. Oko eventualnih izmjena bit ćete pravovremeno obavješteni na našoj WEB stranici: www.mba-croatia.com
Vidimo se!
#mbacroatia
Što je Naknada za izdavanje ulaznice?
Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.
Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.
Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.
Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.
Neispravan promo kod
Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju