Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Ladies of New Business: Dame od UX-a

Ladies of New Business: Dame od UX-a

location-iconHUB385, Zagreb

O događaju

Prijava odnosno registracija za Ladies of New Business: Dame od UX-a, 19.11.2021. u HUB385, Zagreb

Došlo je i to vrijeme u godini - vrijeme za još jednu Ladies of New Business konferenciju!

Naše 12. izdanje pričat će o korisničkom iskustvu, odnosno, user experienceu (UX).

Za one od vas koji vole naše #LadiesZG konferencije, ali nisu sigurni o čemu sada pričamo, user experience ili dizajn korisničkog iskustva odnosi se na proces poboljšanja - pogađate - korisničkog iskustva s nekim proizvodom kroz jednostavniju upotrebu tog proizvoda i jednostavniju interakciju između proizvoda i korisnika.

Tako ćemo se na našem jesenskom događaju osvrnuti na poslovno-privatne izazove s kojima se žene, koje se bave UX-om, susreću gotovo isto kao i u bilo kojem drugom (IT) području. 

Cilj Ladies konferencija jest motivirati žene da svoju karijeru usmjere prema ovom vrlo atraktivnom sektoru i potaknuti ih da podijele svoja znanja i stručnost s drugima, da razmijene iskustva i nauče nešto novo.

Pridružiti nam se mogu UX stručnjakinje i liderice, profesionalne dizajnerice, informacijske arhitektice, UX entuzijastkinje, ali i svaka od vas kojoj je potrebna inspiracija za početak karijere, motivacija da preokrene svoju karijeru ili jednostavno savjeti kako se nositi s izazovima rada u IT-u kao žena.

Znamo da je u UX-u glavnu ulogu igra psihologija, stoga smo se i mi ovaj put morali poslužiti psihološkim “trikom” - simboličnom cijenom ulaznice 🙂

Naime, ovo je prva konferencija #LadiesZG koju održavamo uživo nakon dugo, nama predugo vremena, a kako bismo osigurali da će oni koji se prijave na nju doista i doći te kako bi nama, kao organizatoru, bilo jednostavnije znati na koliko posjetitelja možemo računati, uvodimo ulaznice po cijeni od 50 kuna.

Također molimo da svi polaznici, sukladno uputama Stožera, ponesu i svoje digitalne potvrde o COVID-u. Nadamo se da ćemo vam, usprkos specifičnoj situaciji u kojoj se nalazimo, pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo uživo 😀

Za polaznike koji moraju ostvariti pravo na EU digitalnu COVID potvrdu putem antigenskog testiranja, omogućit ćemo besplatno testiranje u certificiranoj poliklinici na dan održavanja konferencije (19.11.2021.). Više informacija o testiranju dobit ćete putem posebno emaila.

 

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.