Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Kako MI to možemo?

Kako MI to možemo?

location-iconPredstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj / Kuća Europe, Zagreb

O događaju

Prijava odnosno registracija za Kako MI to možemo?, 15.11.2017. u Predstavništvo Europske komisije u Hrvatskoj / Kuća Europe, Zagreb

Budući da je aspekt vidljivosti i prepoznatljivosti europskoga filma jedno od gorućih pitanja europske audiovizualne industrije i Potprograma MEDIA, u fokusu ovogodišnjega događanja bit će upravo – distribucija.

Iako je Potprogram MEDIA izdvojio otprilike 42 milijuna eura za distribuciju europskoga filma u razdoblju od 2014. do 2020. godine putem poziva koji se odnose na automatsku, selektivnu, online distribuciju te sustava potpore namijenjene prodajnim zastupnicima (tzv. sales agentima), ipak su pojedini europski filmovi vidljiviji, prepoznatljiviji od drugih. Zbog toga će se unutar različitih panel-diskusija pokušati pronaći najbolja moguća rješenja kao i odgovori na sljedeća pitanja: kako izići iz ustaljenih, uobičajenih okvira razmišljanja, kako se prilagoditi trendovima i novitetima unutar mogućnosti digitalne distribucije, kako učiti jedni od drugih te koje su prednosti i mane ako film dolazi iz velike, srednje ili male zemlje?

Događanje, čiju će okosnicu prvi put činiti distribucijske perspektive, moderirat će gđa Martina Petrović, voditeljica DKE – Ureda MEDIA Hrvatske, a dotaknut će se teme usko vezane uz pitanje vidljivosti, prepoznatljivosti i distribucije filma u kontekstu zemalja visokoga (Njemačka, Velika Britanija), srednjega (Irska) te niskoga produkcijskog kapaciteta (Bugarska, Hrvatska). Pozornost će biti posvećena i novim, kreativnim modelima distribucije koje podupire Potprogram MEDIA, primjerice online promidžbi europskih audiovizualnih djela.

Među sudionicima događanja posebno želimo istaknuti predstavnike nekih od ključnih producentskih i/ili distributerskih tvrtki: Canoe Film (Velika Britanija), The Chouchkov Brothers (Bugarska), Interfilm iz Zagreba, Latido Films (Španjolska), NFP marketing and distribution (Njemačka), Vico Films (Irska), Wildcard Distribution (Irska), koji će se osvrnuti na filmske uspješnice kao što su Mladi prijestupnici, Preduhitrena osveta,Toni Erdmann, Ustav Republike Hrvatske, Vestern.

Primjere dobre prakse proizišle iz okrilja Medijina poziva i smjernica koji se odnose na online promidžbu europskih audiovizualnih djela predstavit će: Vincent Lucassen (Under the Milky Way), Philipp Hoffmann (Kino on Demand) te Kiril Gjozev (Cut-A-Way).

Događanje je organizirano u suradnji s Predstavništvom Europske komisije u Hrvatskoj, voditeljima deskova Kreativne Europe – uredima MEDIA iz Bugarske i Katalonije, producentskom tvrtkom One Productions iz Irske te Zagreb Film Festivalom.

Dobro došli!
DKE – Ured MEDIA Hrvatske

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.