Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Ideje, inovacije i inicijative - jedina uloga ili jedinstvena pozicija

Ideje, inovacije i inicijative - jedina uloga ili jedinstvena pozicija

location-iconHilton Garden Inn, Zagreb

O događaju

Preuzmi karte odnosno ulaznice za Ideje, inovacije i inicijative - jedina uloga ili jedinstvena pozicija, 10.02.2022. u Hilton Garden Inn, Zagreb

Nakon inicijalne faze projekta 2012/2013, projekt 21 put prema uspjehu kreće u novu etapu. Kroz 3 tematske cjeline - Žene u pravnoj profesiji, Žene na start-up i scale-up sceni te Žene u kreativnoj industriji i kulturi, upoznajte neke od najuspješnijih žena Hrvatske.

Kao i u inicijalnoj fazi, i u (n)ovoj etapi projekta želimo dati inspiraciju mladima - studentima završnih godina fakulteta i u fazi ranog zaposlenja, da vjeruju u uspjeh temeljen na predanosti, upornosti, znanju, pravim vrijednostima i vlastitim kvalitetama. Fokusiramo se na ulogu žena u društvu, značaj i ulogu pojedinca, važnost interdisciplinarnosti, uključivosti i različitosti.

Kroz seriju od 15 panela koje će se na različite teme od siječnja do svibnja 2022. održavati svakog četvrtka - via Entrio kanala te uživo u Hilton dvoranama u Zagrebu, otkrit ćemo osobne priče žena koje mijenjaju društvo, grade snagu našeg gospodarstva i utječu na pozitivne promjene. U lipnju 2022. ovu etapu projekta zaokružit ćemo krovnom LeaderSHE konferencijom.

Uz Vedranu Likan, ujedno i inicijatoricu projekta, ko-moderatori panela bit će Natalija Labavić, Manuela Šola i Saša Cvetojević.

Na četvrtom panelu a sad već i drugom u okviru tematske cjeline Žene u kreativnoj industriji i kulturi pod nazivom Ideje, inovacije i inicijative - jedina uloga ili jedinstvena pozicija mladih moderatoricama Vedrani Likan i Manueli Šoli će se na panelu pridružiti

Andrea Vidović Čović - Komunikatorica pozivom: vodi odnose s javnošću za Europski parlament od 2013., kad je Hrvatska postala članicom EU-a. Politologinja i lingvistkinja obrazovanjem: na Johns Hopkins School of Advanced International Relations radila doktorsko istraživanje o odnosu SAD-a i Zapadnog Balkana, u Velikoj Britaniji magistrirala europske politike, u Zagrebu anglistiku i germanistiku. Nekad diplomatkinja na pregovorima o članstvu Hrvatske s Unijom, zatim voditeljica službe za EU u Ministarstvu financija pa načelnica sektora za EU programe i projekte u Ministarstvu rada i mirovinskog sustava - a još prije toga suradnica u Institutu za međunarodne odnose i razvoj u Zagrebu i voditeljica međunarodnih projekata u UNIQA osiguranju. Govori 7 jezika i prevela je nekoliko knjiga, kao klinka trenirala plivanje u Jadrana u Splitu i najsretnija je u moru; odnedavno se u slobodno vrijeme sve ozbiljnije bavi pjevanjem

Ivana Novoselec - izvršna direktorica Akademije za politički razvoj, organizacije koja se bavi obrazovanjem mladih lidera za demokratsko građanstvo, a danas umrežava preko 500 alumna iz raznih sfera javnog života. U neprofitni sektor zakoračila je s upravljačke pozicije u privatnom sektoru. Naime, nakon pozicije savjetnice u tadašnjem Ministarstvu europskih integracija i vanjskih poslova, 2005. s partnericama pokreće i 15 godina razvija prvu domaću savjetodavnu tvrtku specijaliziranu za savjetovanje za razvoj i EU fondove - Razbor (danas Apsolon), gdje se kao direktorica bavila strateškim planiranjem u javnom sektoru. Ivana je po obrazovanju komparatistica i profesorica hrvatskog jezika i književnosti i magistra Europskih studija sa Sveučilišta u Cambridgeu.

Vedrana Jelušić Kašić - članica Uprave PBZ d.d., nadležna za Područje poslovanja sa srednjim i velikim poduzećima i investicijsko bankarstvo, koordinira društva PBZ Croatia osiguranje d.d. za upravljanje obveznim mirovinskim fondovima i PBZ-Leasing d.o.o.

Vedrana ima više od 20 godina rukovoditeljskog iskustva pri donošenju odluka vezanih za poslovanje i ulaganja stečeno u međunarodnim financijskim institucijama. Prije nego što se priključila Deloitteu, Vedrana je bila Direktorica Europske banke za obnovu i razvoj za Hrvatsku, Sloveniju, Mađarsku i Slovačku te je bila odgovorna za strategiju i izvršenje poslovnog plana kroz ulaganja i podršku institucionalnim reformama u tim zemljama. U ulozi Više bankarice, Vedrana je izravno vodila više od 40 transakcija u 12 država središnje i jugoistočne Europe. Bila je član nadzornih odbora u nekoliko prehrambenih i trgovinskih društava u regiji uključujući Atlantic Grupu, Tikveš, VF Komerc i druge. 

Vedrana je magistrirala iz područja međunarodne ekonomije i financija na Sveučilištu Brandeis, Massachusetts, SAD i diplomirala na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Pohađala je kolegije u području financija na sveučilištu Wirtschaftsuniversität i institutu Institut für Wirtschaftwissenschaften u Beču. Posjeduje diplomu Financial Times, London, Ujedinjenog Kraljevstva za neizvršne direktore, članove nadzornih odbora.

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.