Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

FinTech kao disruptor: Aircash case study

FinTech kao disruptor: Aircash case study

location-iconDouble Tree By Hilton, Zagreb, Zagreb

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za FinTech kao disruptor: Aircash case study, 22.03.2022. u Double Tree By Hilton, Zagreb, Zagreb

Udruga MBA Croatia organizira novo predavanje u utorak 22.03.2022. u hotelu DoubleTree by Hilton, Ulica grada Vukovara 269, Zagreb, s početkom u 18 sati na temu:  

"FinTech kao disruptor: Aircash case study"

Gost predavač je Hrvoje Ćosić, direktor tvrtke Aircash.

O predavanju: 

 

Hrvoje Ćosić, direktor tvrtke Aircash pričati će o nastanku i razvoju fintecha te područjima primjene i stanju fintecha na globalnoj razini. Dotaknuti će se i inovacija u financijskoj industriji te tema kao što su mobilna plaćanja, digitalni novčanici i elektronički novac na primjeru Aircash mobilne aplikacije. Objasniti će na koji način fintech utječe na suvremeni financijski sustav te kako vidi budućnost fintech industrije. 

O predavaču:

 

Hrvoje Ćosić rođen je u Zagrebu. Nakon završene XV. gimnazije (Matematičko-informatički obrazovni centar), 1995. godine upisuje Fakultet elektrotehnike i računarstva na sveučilištu u Zagrebu koji uspješno završava 2000. godine. Uz završeni diplomski studij na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, upisuje MBA specijalistički studij te tako stječe MBA diplomu iz financija.

Svoju profesionalnu karijeru započeo je kao menadžer u Hypo banci 2000. godine gdje radi na financijskim poslovima u riznici, upravljanju rizicima i likvidnošću, na tržištu novca te trgovini valutama. Nedugo nakon toga osnovao je Fornax d.o.o., svoju prvu tvrtku za računalno programiranje. Bavio se raznim poslovima vezanim uz nekretnine, energetiku i energetsku učinkovitost, ali temeljni mu je posao uvijek bio vezan uz ICT. 2015. godine zajedno s partnerom osniva Aircash, prvi hrvatski fintech koji je na tržište izbacio mobilni novčanik. Aircash je visoko regulirana institucija za elektronički novac s odobrenjem izdanim od HNB-a koje vrijedi u svim zemljama članicama EU. Osim toga, Aircash je jedina institucija u Hrvatskoj koja nije banka, a koja može izdavati Mastercard kartice. Hrvoje i dalje radi kao direktor Aircasha, koji ima više od 250.000 korisnika i širi svoje poslovanje diljem cijele EU.

Za članove Udruge MBA Croatia ulaz je slobodan (prijave na Entrio linku-MBA Croatia Members) dok ostali sudjeluju donacijom u iznosu od 80,00 HRK (Donors)

Napomena:

Zbog preporuka civilnog stožera o broju okupljenih u istoj dvorani, mjesta na ovom predavanju su ograničena.
 

Vidimo se!

MBA Croatia tim!

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.