Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

Digitalna (R)evolucija

Digitalna (R)evolucija

location-iconMozaik Event Centar, Zagreb

O događaju

Prijava odnosno registracija za Digitalna (R)evolucija, 28.11.2023. u Mozaik Event Centar, Zagreb

HUP-ICT želi ohrabriti male i srednje kompanije na jače korištenje novih tehnologija jer digitalizacija poslovanja više nije pitanje povećanja konkurentnosti nego opstanka i održivosti na tržištu.
A kako najbolje saznati o nečem novom nego iz prve ruke, na konkretnim primjerima digitalizacije drugih tvrtki? Razmjena znanja, ideja i iskustava, pokazivanje konkretnih i uspješnih i onih manje uspješnih primjera, povezivanje kompanija iz tehnološkog sektora sa onima iz drugih sektora, sve to se događa na najvećoj domaćoj poslovnoj konferenciji za praktične primjere digitalizacije, Digitalnoj (R)evoluciji.
Digitalna (R)evolucija će ove godine okupiti više od 700 poduzetnika iz svih sektora gospodarstva i iz svih krajeva dijelova Hrvatske. Ulaz je besplatan i slobodan, a organizatori u HUP-ICT-u jamče da će svi sa konferencije izaći bogatiji, nadahnutiji i sa konkretnim informacijama kako mogu realizirati poslovni iskorak u smjeru digitalizacije svog poslovanja.

Nemojte propustiti ovaj događaj!

Digitalna (R)evolucija 4.0 – Program konferencije

10:00 - 10:20                                     Irena Weber,  glavna direktorica HUP-a

                                                            Hrvoje Balen, predsjednik HUP-ICT Udruge

                                                            Predstavnik Vlade RH, TBC


10:20 – 10:30                                               Ivan Maglić, programski direktor Konferencije i član IO                                                                     HUP-ICT Udruge

 
10:30 – 11:15                                       Primjeri digitalne transformacije u praksi –                                                                                                              kako hrvatske tvrtke koriste digitalne tehnologije

                                                             Ivan Malić, konzultant; (Primjer: PPK Valpovo)

                                                                             mr. sc. Goran Kuzmac, dr. med. specijalist pedijatrije i                                                                     pedijatrijske neurologije, Poliklinika Sabol

                                                             Igor Benaković, predsjednik Uprave, Bauwerk Boen                                                                           Hrvatska

                                                             Marko Ćosić, direktor Službe za digitalnu prodaju,                                                                             podršku korisnicima i operativne poslove, Croatia                                                                             osiguranje

 

11:15 – 11:45                                                   Kroz zrcalo algoritama: osobna iskustva u primjeni i                                                                                        (su)životu s Umjetnom inteligencijom

                                                             Diskusija o primjeni AI u transformaciji poslovanja i                                                                           načinima kako mijenja svijet u kojem živimo

                                                             Moderator: Boris Drilo – član IO HUP-ICT

                                                             Panelisti:

                                                             Draženko Kopljar, član uprave PBZ

                                                             Filip Filković – Philatz, filmski redatelj i umjetnik

                                                             Natalija Perić, partnerica odvjetničkog društva Mamić                                                                     Perić Reberski Rimac

 
11:45 – 12:30                                                 Primjeri digitalne transformacije u praksi – kako                                                                                                 hrvatske tvrtke koriste digitalne tehnologije

                                                             Vjekoslav Budimir, osnivač i direktor, 3D Lab, Futura Dent

                                                             Nediljko Dujić, predsjednik Uprave, Hrvatske šume

                                                             Roberto Gobo, direktor odjela digitalizacije, Valamar

12:30 – 12:45
                                                             Q&A

                                                             ZAKLJUČCI I ZATVARANJE KONFERENCIJE

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.