Događaj je završio
O događaju
Prijava odnosno registracija za BREND FORUM 2024., 21.06.2024. u Hotel Academia, Zagreb
Sve je brend! Ili to želi biti.
Kako izmjeriti vrijednost brenda i koliko vrijedi njegov nematerijalni dio (good will)? Što je simbolička a što stvarna vrijednost? Graditi brend ili raditi brend? Kako se boriti s globalnim brendovima? Kako brendirati državu, grad, mjesto, koja je uloga sporta ili kulture? Kako nastaju, nestaju i koliko traju novi brendovi? Jesmo li u zadnjih dvadeset godina napravili nove brendove ili pozicioniramo stare? Jesu li franchising i licensing dobri za novi razvojni život i skok brenda? Kako start-up revolucija otvara prostore bržoj prepoznatljivosti? Koji su se novi brendovi i sustavi snažno pozicionirali u posljednje vrijeme? Kakva su iskustva iz inozemstva? Sve su to pitanja na koja će odgovore ponuditi BREND FORUM 2024, powered by Provectus Capital Partners, koji će se održati prvog dana ljeta, 21. lipnja 2024., u prostorima Hotela Academia u Zagrebu.
Netko možda smatra da je pretjerano reći da živimo u svijetu brendova, ali kad p(r)ogledamo šire, postajemo svjesni da govorimo o državi kao brendu i kako je brendirati, kako to učiniti s regijom, gradom, mjestom, manifestacijom, institucijom, proizvodom, uslugom, tvrtkom, idejom, a da ne govorimo o osobnom brendiranju koje dobiva sve više i više na snazi i kojemu mnogi streme.
🥁 DOBRODOŠLI NA BREND FORUM 2024. jedinstvenu međunarodnu konferenciju o brendovima i brendiranju. Pripremljen je cjelodnevni sadržajan i stručan program, edukativan, informativan, poslovan i inspirativan, uz sudjelovanje C-level razine vrhunskih inozemnih i domaćih stručnjaka, govornika i panelista iz tvrtki brendova i vlasnika brendova.
Key note speaker, 6️⃣ glavnih govornika i uvodničara, 6️⃣ brend priča, 2️⃣ 8️⃣ sugovornika kroz 4️⃣ panela, sadržaj je cjelodnevnog Foruma koji će, uz hrvatske, okupiti stručnjake iz SAD-a, Kanade, Belgije, Nizozemske, Saudijske Arabije, Slovenije, Bosne i Hercegovine, Srbije.
Na Forum dolazi i kao key note speaker Kimberly Kociencki, predsjednica Uprave Society of Product Licensors Committed to Excellence (SPLiCE), jedne od najvećih asocijacija na svijetu za licenciranje proizvoda, svojevrsnog think-tanka s najboljim praksama za za davatelje licenci robnih marki. Okupljenih više od 500 svjetskih brendova u 50 industrijskih sektora ostvaruje godišnje više od polovine svih svjetskih prihoda u retailu od licencinga (u članstvu su P&G, Michelin, Coca-Cola, Danone, Philips, Kodak, Mondelez, McDonalds, Under Armour, Unilever, Amazon, Zippo, Monster.. itd).
Predstavnici i članovi SPLICE-a, na čelu s Kocienski, održat će dan ranije, u četvrtak 20. lipnja 2024. poseban Master Workshop, radionicu kako bi sve zainteresirane upoznali s pravilima, procedurama, mogućnostima i detaljima kako licencirati, primiti i nositi licencu te koristiti sinergiju brendova. Radionica, Licencing&Franshizing – sličnosti i razlike te mogućnosti razvoja brenda, uključuje i još jednog glavnog speakera Foruma, Alisdaira Graya, izvršnog direktora Europske franšizne federacije (EFF), kao i predsjednicu Hrvatske udruge za franšizno poslovanje Ljiljanu Kukec.
Na Forumu će biti predstavljena i nova brend strategija Kraljevine Nizozemske, From Holland to Nederlands, s kojom će sudionike upoznati Ivar Scheers, zamjenik Veleposlanice Kraljevine Nizozemske u Hrvatskoj.
Igor Čičak, predsjednik Uprave Provectus Capital Partnersa, investicijske tvrtke usmjerene ulaganju na području jugoistočne Europe, predstavit će konkretne primjere okrupnjavanja kroz 4 grupe, odnosno strategiju, razloge te odluke na temelju kojih unutar grupa ostaju djelovati tvrtke i brendovi koji su se već dobro etablirali na tržištu. Bit će riječi i o daljnjim koracima u ulaganjima.
Posebno zanimljivo će biti čuti i Minju Šmitran, Chief Operating Officera The Bridge kompanije iz Saudijske Arabije, s primarnim interesom kupnje premium proizvode za uvoz i distribuciju u Kraljevinu Saudijsku Arabiju, kao i kako Bosna i Hercegovina želi mijenjati svoju percepciju i što čini za brendiranje zemlje, o čemu će govoriti Dino Selimović, savjetnik ministra vanjskih poslova BiH. Još jednu inspirativnu priču o rebrandingu zemlje donosi Edin Mehić, suvlasnik i glavni direktor za strategiju Blum Instituta za umjetnu inteligenciju, koji se pokreće u Sarajevu, BiH.
Iznimna pozornost Foruma usmjerena je novim spoznajama, znanjima i edukaciji. Tu ćemo moći doznati i sve o ulozi NeuroBrandinga, posebno kako strateški povezati brend s potrošačima, s čime će sudionike upoznati dr. sc. Hedda Martina Šola, ravnateljica Instituta za neuromarketing i intelektualno vlasništvo. Odgovore na pitanje kakav će biti Kupac budućnosti i koliko će gledati na brendove, dat će Kristijan Gregorić, partner u Valiconu i izvršni direktor Adria regije, a predstavnice Ispos Adrije Research Manager & Sales Manager Marina Zrile i Jelena Jakšić Matovina, iznijet će svoja zapažanja i istraživanja o brendovima kod nas i oko nas odnosno dok traje borba brendovima tko izlazi kao pobjednik?
I dok će sve prisutne prof. dr.sc. Božo Skoko, profesor Fakulteta političkih znanosti, stručnjak za brend komunikaciju uvesti u novi svijet strateškog pozicioniranja država i kroz meku moć, prof.dr.sc. Tihomir Vranešević, profesor s Ekonomskog fakulteta, stručnjak za robne marke, pojasnit će zašto brend znači i nepisani ugovor s potrošačem. Glasno će postaviti i pitanje zašto, ako su već robne marke, brend i brendiranje strateška disciplina, u upravama nema osoba koje pokrivaju to veliko područje. Dr.sc. Saša Petar uvest će nas u svijet osobnih brendova i brendiranja osvrtom na to kako prodati sebe?
Na Forumu će se moći doznati i o brendovima koji su oko nas. Na jednom mjestu. I neke stvari koje zasigurno nismo znali. Svoje sudjelovanje na Brend Forumu potvrdili su, pa će i sudjelovati na ukupno četiri panela i Gordan Kolak, predsjednik Uprave KONČAR-a, Vladislav Veselica, član Uprave Janafa, Zlatko Mateša, predsjednik Hrvatskog olimpijskog odbora, Jasmin Bajić, predsjednik Uprave Croatia Airlinesa, Sanel Volarić, predsjednik Uprave Groupama osiguranja, Krešimir Dobrilović, vlasnik i predsjednik Uprave Carwiz rent a cara, Sergio Serdarušić, predsjednik Uprave Euroville, Mina Tadić, direktorica u Delta Holdingu (Srbija), Peter Frankl, direktor i glavni urednik slovenskog poslovnog medijskog sustava Finance, Tomislav Anadolac, suvlasnik brenda Old Pilots Gin, Krešimir Macan, komunikacijski stručnjak, vlasnik agencije Manjgura, Boris Vukić, pokretač Kluba 2040. obiteljskih tvrtki, Diana Kobas Dešković, predsjednica Uprava Inc.q i pokretačica Mamforce, Mate Janković, Chef/Restorater, Sol tapas na hrvatski, Sandi Chiavalon, proizvođač svjetski nagrađivanog Chiavalon Organic Extra Virgin Olive Oil… Pridružit će nam se na panelu i predstavnici dviju najvećih poslovnih grupacija na ovim prostorima Fortenova Grupe te AS Holdinga iz BiH. Bojan Radlović, Chief Digital Officer Fortenova Grupe i predsjednik Uprave MultiPluscarda, donosi iznimnu aktualnu temu: Kako pretvoriti pratitelje u obožavatelje (Turning members into fans - insight into emotional side of loyalty)
Inspirativni razgovori svim sudionicima osigurat će nove spoznaje, znanja, poglede, vrijednosti i trendove, nove poslovne i investicijske mogućnosti te snažno i učinkovito poslovno umrežavanje (networking). Organizatori zadržavaju pravo na još neka iznenađenja u programu i na Forumu!
Na Forumu će biti dodijeljene i prve Brand Leader Award ® nagrade.🆕, na temelju brojnih podloga i ocjene stručnog žirija, na čijem je čelu dr.sc. Tihomir Vranešević.
Dan ćemo završiti poslovnim After (5) partyjem 🥂 , na kojem će nas zabavljati legenda zagrebačke klupske scene DJ Ozren Kanceljak.
Iskoristite EARLY BIRD kotizacije po povoljnoj cijeni. Uz kotizacije, koje osiguravaju i ručak, kave i osvježenja u pauzama, idu i popusti brend partnera, kao i sudjelovanje na jedinstvenom MASTER WORKSHOPU. Broj mjesta smo ograničili i nećemo ih povećavati.🛑
Svi detalji bit će objavljivani i na posebnoj stranici projekta www.brendforum.hr, kao i na svim kanalima i u programu prvog poslovnog radija PoslovniFM i kroz sustav objava Gospodarsko-informativne agencije GIA.
Brendovi se grade, nastaju, imaju svoje uspone i padove, pa i nestaju. Brendovi postaju i sinonim i kvalitete i rada. Svi teže postati, biti brend. I trajati. No, u svemu tome postoji poveznica - odluka. Te odluke nisu deklaratorne, one su sadržajne, poslovno usmjerene i postavljene kao strategija i način poslovanja. U njima nema dviju najčešćih 2N pogreški – nestrpljivosti i nestalnosti, kada se prečesto mijenjaju prioriteti pa i načini komunikacije, a da pritom tržište nije pokazalo potrebu za tim. Brendove i načine njihova života i opstojnosti pogledat ćemo kroz sve prizme i kutove, napose kad gledamo povijesno razdoblje koje je prošlo od branda kao žiga na stoci do današnjeg sveprisutnog i svemogućeg – brenda, ističe direktor Brend Foruma 2024. Darko Buković, ujedno osnivač i glavni urednik prvog poslovnog radija, koji Forumom radno obilježava i 5️⃣ godina otkako je multimedijski sustav Poslovni FM krenuo na svoj medijski put.
Odbrojavanje je počelo⌛🤗🎯
Što je Naknada za izdavanje ulaznice?
Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.
Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.
Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.
Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.
Neispravan promo kod
Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju