Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

9. Event klub

9. Event klub

location-iconMuzej Mimara, caffe Gymnasium, Zagreb

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za 9. Event klub, 02.06.2016. u Muzej Mimara, caffe Gymnasium, Zagreb

Kada angažirati agenciju?
Što vam oduzima najviše vremena u organizaciji evenata, dogovaranje predavača i sakupljanje prezentacija, sastavljanje liste za slanje pozivnica, sastavljanje teksta za pozivnicu i slanje, prikupljanje prijava, dogovaranje usluga dvorane, tehnike, hrane i pića, suradnja s novinarima? Ovo su samo neke od aktivnosti koje su vezane za organizaciju jednog eventa.

Kako postići najviše sa pravilnom raspodjelom zadataka?

Vašu stručnu organizaciju, odabir teme, predavača, prikupljanje radova ne možete nikome prepustiti. To je vaša vizija i poruka koju želite prenijeti publici. Ovisno o zahtjevnosti konferencije, tehnička organizacija može biti manje zahtjevna ili možete dio zadataka prepustiti PCOima (Profesional Congress Organizer), agencijama koje se profesionalno bave tehničkom organizacijom evenata.
Na kraju, ali nikako ne najmanje važno, promocija vašeg eventa. Ako ste sve dobro organizirali svakako je potrebno privuči publiku. Ukoliko se obraćate široj publici od vaših stalnih korisnika i partnera, svakako ste se susretli s potrebom da netko informaciju o vašoj konferenciji iskomunicira s pravom publikom i na pravi način i tako privuče veliki broj gostiju.
Naši gosti na 9. Event klubu će biti gospođa Nikoleta Radionov, stručni organizator konferencije Intranslaw, Ranko Filipović iz agencije Perfect meetings, kao PCO stručni tehnički organizator kongresa i Hana Klain iz svijeta odnosa s javnošću.

O našoj temi ćemo pričati u prekrasnom ambijentu muzeja Mimara, točnije u caffeu Gymnasium, ovaj put u četvrtak 02.06. s početkom u 18 sati.

Lijep pozdrav iz Event kluba
Ana Rakić
eventuša

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.