Događaj je završio
Ovo bi te moglo zanimati
O događaju
Kupi karte odnosno ulaznice za 9. Event klub, 02.06.2016. u Muzej Mimara, caffe Gymnasium, Zagreb
Kada angažirati agenciju?Što vam oduzima najviše vremena u organizaciji evenata, dogovaranje predavača i sakupljanje prezentacija, sastavljanje liste za slanje pozivnica, sastavljanje teksta za pozivnicu i slanje, prikupljanje prijava, dogovaranje usluga dvorane, tehnike, hrane i pića, suradnja s novinarima? Ovo su samo neke od aktivnosti koje su vezane za organizaciju jednog eventa.
Kako postići najviše sa pravilnom raspodjelom zadataka?
Vašu stručnu organizaciju, odabir teme, predavača, prikupljanje radova ne možete nikome prepustiti. To je vaša vizija i poruka koju želite prenijeti publici. Ovisno o zahtjevnosti konferencije, tehnička organizacija može biti manje zahtjevna ili možete dio zadataka prepustiti PCOima (Profesional Congress Organizer), agencijama koje se profesionalno bave tehničkom organizacijom evenata.
Na kraju, ali nikako ne najmanje važno, promocija vašeg eventa. Ako ste sve dobro organizirali svakako je potrebno privuči publiku. Ukoliko se obraćate široj publici od vaših stalnih korisnika i partnera, svakako ste se susretli s potrebom da netko informaciju o vašoj konferenciji iskomunicira s pravom publikom i na pravi način i tako privuče veliki broj gostiju.
Naši gosti na 9. Event klubu će biti gospođa Nikoleta Radionov, stručni organizator konferencije Intranslaw, Ranko Filipović iz agencije Perfect meetings, kao PCO stručni tehnički organizator kongresa i Hana Klain iz svijeta odnosa s javnošću.
O našoj temi ćemo pričati u prekrasnom ambijentu muzeja Mimara, točnije u caffeu Gymnasium, ovaj put u četvrtak 02.06. s početkom u 18 sati.
Lijep pozdrav iz Event kluba
Ana Rakić
eventuša