Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

3. državni skup likovne kulture i umjetnosti

3. državni skup likovne kulture i umjetnosti

location-iconAkademija likovnih umjetnosti, Zagreb

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za 3. državni skup likovne kulture i umjetnosti, 09.03.2017. u Akademija likovnih umjetnosti, Zagreb

Partnerstvo i suradnja u suvremenoj školi,
3. državni skup likovne kulture i umjetnosti

Organizatori: udruga OPA, Akademija likovnih umjetnosti u Zagrebu i Hrvatski audiovizualni centar HAVC
Lokacija: Akademija likovnih umjetnosti, Ilica 86

PRIJAVE SU OTVORENE DO 7.3.2017.
VAŽNO! MOLIMO UČITELJE I NASTAVNIKE DA SE NAKON PRIJAVE OVDJE, PRIJAVE I NA ETTAEDU.HR > VIZUALNA UMJETNOST I DIZAJN > PARTNERSTVO I SURADNJA U SUVREMENOJ ŠKOLI!

Cilj skupa jest dodatno obrazovanje nastavnika u novim područjima te metodama poučavanja s ciljem uključivanja tih sadržaja u redovnu nastavu likovne kulture u osnovnoj i srednjoj školi.
Na skupu je predviđeno održavanje 4 predavanja prijepodne te 4 radionice popodne.
Predavači i voditelji radionica: Maja Jockov (profesorica metodike na Umjetničkoj akademiji u Novom Sadu), Uroš Živanović (HAVC), Tanja Parlov (centar Vinko Bek), Ivona Biočić Mandić (nastavnica likovne kulture OŠ J. J. Strossmayer), Sonja Vuk (ALU), Ida Loher (ALU), Srđan Šarović (umjetnik, Novi Sad), Ana Đordić (HAVC) i Jelena Modrić (HAVC).

Predavanja i radionice će pokriti teme:
- Nove metodičke prakse u nastavi vizualne/likovne kulture
- Novi mediji u nastavi likovne kulture
- Rad s djecom s posebnim potrebama – slijepi i slabovidni

PREDAVANJA
8:30 - 9:30 prijave
9:30 - 9:40 Dobrodošlica i pozdravi: dekan ALU, red.prof.art. Aleksandar Battista Ilić
9:40 - 9:55 doc. mr. art. Sonja Vuk ALU, Učenje za život
9:55 – 10:40 mr. Maja Jockov, Diskurs likovnog i vizualnog u nastavi likovne kulture
10:40 - 11:20 Uroš Živanović, Pismenost: filmska, audiovizualna, medijska?
11.20 - 11:30 Pitanja i odgovori
11.30 - 11.45 pauza
11:45 - 12:00 Boris Bakal, Frooom i medijska pismenost, prezentacija primjera iz prakse
12:00 - 12:30 Tanja Parlov, prof. Likovno stvaralaštvo kod učenika oštećena vida
12:30 - 12:45 Ivona Biočić Mandić, prof. Senzibiliziranje za taktilnu percepciju - prezentacija primjera iz prakse
12:45 - 13:00 pitanja i odgovori
13:00 - 14:00 Pauza

RADIONICE
14:00 - 15:30 1. krug radionica
Ivona Biočić Mandić, Modeliranje zatvorenih očiju
Tanja Parlov, Taktilni crtež
Srđan Šarović, Priprema za nastavu: digitalna tehnologija kao poticaj stvaralaštva
15:45 - 17:15 2. krug radionica
Ivona Biočić Mandić, Modeliranje zatvorenih očiju
Ana Đordić i Jelena Modrić, Filmska izražajna sredstva
Tanja Parlov, Taktilni crtež

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.