Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

25. Business Cafe - Hrvatski san

25. Business Cafe - Hrvatski san

location-iconRay Grill&Club;, Hotel Westin, Zagreb

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za 25. Business Cafe - Hrvatski san, 26.03.2015. u Ray Grill&Club;, Hotel Westin, Zagreb

U životu možemo slijediti ili svoje ili tuđe snove.

Je li ovdje u Hrvatskoj sve baš tako loše?
Jesmo li mi slučajno/pogreškom ovdje ili ipak ovdje pripadamo?
Trebamo li ostati ili otići?

Može li se imati najbolje od oba svijeta - živjeti ovdje, uživati u kvaliteti života koju nam Hrvatska pruža, i raditi vani/raditi sa strancima/izvoziti, uživati u standardu koji nam ta opcija pruža?

Naši su gosti ovaj puta

Dražen Oreščanin,
suvlasnik Poslovne inteligencije, www.inteligencija.com koji će nam ispričati kako je napustio posao u jednoj banci i danas ima urede po regiji i u Londonu i što svako malo radi na Maldivima...

Jelena Ribić,
koja živi od ljubavi, doslovce od pisanja ljubavnih priča, a kako saznajte na www.chumminity.com 

Luka Abrus, suvlasnik Pet minuta, IT firme s uredima u Zagrebu i New Yorku i Miran Katar, finalist poduzetničkog reality showa Snaga volje.


A kako prava sreća nije samo u ostvarivanju svojih snova nego i davanju i pomaganju drugima da ostvare svoje, rad jedne zanimljive udruge POZA i njihov projekt Bank of Happiness kratko će nam predstaviti Ivana Štulić i Aco Momčilović

Posebnosti ovog eventa:

- po prvi puta after Business Cafe party, pa planirajte vrijeme za duži ostanak
- nova lokacija
- u duhu nastavka fokusa na sinergiju sa mnom će ovaj event voditi i jedna od mojih kolegica iz regije

 

Nakon razgovora s gostima čekaju nas pokloni sponzora, gostiju i organizatora.


Vidimo se u četvrtak 26.3. u 18 h, na novoj lokaciji, u Rayu (podrum hotela Westin)


Sponzori: Nivea Beiersdorf, Surya, Fiducia i Putujbolje

Partneri: Quantum IT, Inka Pinka Foto,  Audiovizualna udruga Pokreti, Metagem, Artanimi tehnika, Centar Origo, EU-projekti, DRIM, Weltrusky, Lido i Ray
 
Medijski pokrovitelji: Poslovni savjetnik i portal poslovnadogađanja.info


 





Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.