Otkrivena je promjena vremenske zone

Molimo te odaberi vremensku zonu u kojoj se trenutno nalaziš:

12. Business Café Istra:

12. Business Café Istra: "Zaronite u svoje snove"

location-iconMedulin Riva, Medulin

O događaju

Kupi karte odnosno ulaznice za 12. Business Café Istra: "Zaronite u svoje snove", 20.06.2017. u Medulin Riva, Medulin

S ponosom najavljujemo 12. Business Cafe, koji će se održati na plovećem brodu 20. lipnja 2017., s početkom u 18 sati, na temu „Zaronite u svoje snove“. Po prvi puta, Business Café u Istri humanitarnog je karaktera te 70% prihoda od ulaznica ide Udruzi „PALČIĆ“, čija će predstavnica biti ujedno i naša gošća.
Cilj ovog Business Caféa je pokazati važnost suradnje privatnog, javnog i civilnog sektora te uloge medija kao neizostavnog faktora u razvoju društva.
*
Business Café je pokret druženja malih poduzetnika i onih koji to žele biti. Sedmu godinu zaredom, u 6 zemalja, održano je skoro 200 evenata, preko 700 govornika, 15000 gostiju/posjetilaca, 20 milijuna eura i poslovanja i ulaganja – ljudi su nasli prijatelje, ulagace, poslovne partnere, zaposlenike ali prije svega podrsku.
*
Gosti Business Caféa u Puli su Vesna Petrović, poznata voditeljica svima znana kao Šjora Foškera, Milan Krajnc, poznati life coach iz Slovenije te Gordana Damjanić Maroh, uspješna poduzetnica i predstavnica Kluba roditelja nedonoščadi "PALČIĆI“.
Događaj vodi nositeljica licence Business Café za Istru, Kristina Bulešić, mnogima znana kao „žena inspiracija“. Organizacijski tim Business Caféa sastoji se od Kristine Bulešić (Inspiracija d.o.o.) te tvrtke Optimus Consulting d.o.o.
*
Ovoga puta očekuje Vas pravi doživljaj Business Caféa na moru te opuštanje uz hranu i piće na brodu. Brod kreće iz Medulina te vozi do Rt Kamenjaka gdje ćemo se usidrit i započeti s predstavljanjem naših gostiju. Budući da ovisimo o vremenskim uvjetima, dva dana prije eventa bit ćete obaviješteni ukoliko bude najavljeno loše vrijeme te će se odgoditi event za nekoliko dana. Preporuka svim polaznicima da ponesu majice dugih rukava jer na brodu može biti hladno.

Podijeli događaj:

Što je Naknada za izdavanje ulaznice?

Naknada za izdavanje ulaznice pokriva jedan dio troška koji Entrio ima kako bi, kao posrednik u prodaji ulaznica, na brz i siguran način obradio transakciju, izdao ulaznicu i omogućio ti uživanje na događaju.

Naknadu Entrio naplaćuje po svakoj kupljenoj ulaznici, za sve načine plaćanja na internetu i na prodajnim mjestima, a ona među ostalim pokriva trošak Entrio korisničke podrške, održavanja serverskog sustava, administrativnih poslova i ostalih troškova vezanih uz izdavanje ulaznice.

Visina naknade ponekad može ovisiti i o Entriovom komercijalnom dogovoru s Organizatorom događaja.

Naknada za izdavanje ulaznice je nepovratna naknada.

Neispravan promo kod

Molimo probaj ponovno za 15 minuta ukoliko si siguran/a da je promo kod valjan - moguće da ga je sustav privremeno rezervirao u tvom prethodnom pokušaju

Da bi ova web-stranica mogla pravilno funkcionirati i da bismo unaprijedili tvoje korisničko iskustvo, koristimo kolačiće. Više informacija potraži u Korištenje kolačića (cookies).

  • Nužni kolačići omogućuju osnovne funkcionalnosti. Bez ovih kolačića, web-stranica ne može pravilno funkcionirati, a isključiti ih možeš mijenjanjem postavki u svom browseru.

  • Analitički kolačići pomažu nam unaprijediti web-stranicu prikupljanjem i analizom podataka o njezinu korištenju.

  • Marketinške kolačiće koristimo radi povećanja relevantnosti oglasa koje primaš.