Time zone change detected

Please select the time zone you are currently in:

ZIP Master Class: The Entrepreneurs' Dilemma - have an idea, now what? (Mirena Bagur & Winfried Burke)

ZIP Master Class: The Entrepreneurs' Dilemma - have an idea, now what? (Mirena Bagur & Winfried Burke)

location-iconZIP.Factory coworking space, Zagreb

More about the event

Buy tickets for ZIP Master Class: The Entrepreneurs' Dilemma - have an idea, now what? (Mirena Bagur & Winfried Burke), 04.10.2016. in ZIP.Factory coworking space, Zagreb

Master Class je ZIP-ov projekt školovanja, u sklopu kojeg smo od prvog predavanja održanog u srpnju 2013. do danas imali čast i zadovoljstvo našim pokretačima startup projekata i široj zainteresiranoj javnosti kao predavače i mentore u više navrata dovoditi mnoge domaće i međunarodne stručnjake, kako bi svoja iskustva prenijeli našoj poduzetničkoj zajednici.

Ovogodišnje događanje omogućava HAMAG BICRO – Hrvatska agencija za malo gospodarstvo i investicije, tako što finacira put i smještaj gostiju predavača. Ovaj put u toj će se ulozi pojaviti Mirena Bagur, osnivačica CONTeXO Grupe u kojoj vodi tim stučnjaka s područja visokih tehnologija, zdravstvenih tehnologija i startupa te Winfried Burke, suosnivač iGetBettera, ujedno i član MIT Mentor Smart programa, fokusiranog na mentoriranje odabranih startupova.

Tijekom interaktivne prezentacije (The Entrepreneurs' Dilemma: have an idea, now what?) Mirene i Winfrieda, polaznici Master Classa će moći saznati više o tome kako najbolje uklopiti vlastitu kompaniju u najpogodnije okruženje (“Which ecosystem to choose?”), gdje pronaći izvore financiranja za početak ili poboljšanje rada (“Where is the money?”), kao i priliku učiti iz direktnog primjera (case study) startupa koji je nedavno prodan jednom tehnološkom gigantu, a prvotno je financiran od strane poslovnih anđela.

Veliku podršku ovoj inicijativi pruža i Veleposlanstvo Sjedinjenih Američkih Država u Zagrebu, koje je osiguravalo i financijsku podršku u prvom ciklusu predavanja, a podršku također pruža i Europska poduzetnička mreža (een.hr), čiji je ZIP partner, a sve s ciljem omogućavanja ambicioznim i inovativnim malim i srednjim poduzećima da ostvare rast i internacionaliziraju poslovanja.

Vjerujemo da će Master Class donijeti mnogo novih i korisnih informacija, kao i dati odgovore na pitanja koja muče pokretače startupa.

Predavanje će se održati na engleskom jeziku.

Share event:

What is the Booking fee?

The Boooking fee covers one part of the costs that Entrio, as a ticketing agency, incurs to process the transaction, issue the ticket and allow you to enjoy the event.

Entrio charges Booking fee for every ticket purchased, for all payment methods on the Internet and at points of sale, which covers, among other things, the cost of Entrio customer support, server system maintenance, administration and other costs associated with issuing the ticket .

Booking fee amount can sometimes depend on Entrio's commercial arrangements with the event Organizer.

Booking fee is non-refundable.

Invalid promo code

Please try again in 15 minutes if you are sure that the promo code is valid - it is possible that the system temporarily reserved it in your previous attempt

In order for this website to function properly and to improve your user experience, we use cookies. For more information, please see the Use of Cookies.

  • Necessary cookies enable basic functionality. Without these cookies, the website cannot function properly, and you can disable them by changing your browser settings.

  • Analytical cookies help us improve the website by collecting and analyzing data about its usage.

  • We use marketing cookies to increase the relevance of the ads you receive.