Time zone change detected

Please select the time zone you are currently in:

Upoznajmo konkurenta: Strateška konkurentska analiza

Upoznajmo konkurenta: Strateška konkurentska analiza

location-iconCentar za poduzetništvo HGK, Zagreb

More about the event

Buy tickets for Upoznajmo konkurenta: Strateška konkurentska analiza, 25.03.2014. in Centar za poduzetništvo HGK, Zagreb

Kroz pregled najvažnijih teorijskih okvira i koncepata strateške analize, predavanje je usmjereno na promišljanje odgovora na sljedeća pitanja „Što usmjerava konkurenta?“; „Što konkurent čini i može činiti“, odnosno kakvi su trenutni ciljevi, strategija, pretpostavke te resursi i sposobnosti istog. Je li konkurent zadovoljan svojim industrijskim položajem? Koje će strateške poteze i promjene konkurent vjerojatno učiniti kako bi mogao odgovoriti na naše strateške inicijative? U kojim je područjima konkurent ranjiv i što bi ga moglo potaknuti na snažnu stratešku akciju?

Usmjereno na kritičko promišljanje spomenutih pitanja, predavanje se vodi primjerima kako iz domaće, tako i iz inozemne prakse te kroz detaljno upoznavanje stvarnih obilježja specifične djelatnosti i/ili industrije pruža dodatnu vrijednost za slušatelja.

Predavač je prof.dr.sc. Darko Tipurić, redoviti profesor u trajnom zvanju  na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu, rođen je 08. 03. 1966. godine u Sarajevu. Gostujući je profesor na splitskom i sarajevskom Ekonomskom fakultetu, Sveučilištima u Puli i Dubrovniku, te Visiting Fellow na Leeds Metropolitan University. Osim toga, profesor Tipurić voditelj je međunarodnog poslijediplomskog specijalističkog studija “Poslovno upravljanje (MBA)”, poslijediplomskog specijalističkog studija „Strategija i korporativno upravljanje” te član odbora poslijediplomskog studija “MBA in Construction” Sveučilišta u Zagrebu. Jednako tako,  Darko Tipurić je voditelj programa „Konkurentnost hrvatskih poduzeća” te voditelj i glavni istraživač projekta „Korporativno upravljanje i konkurentnost hrvatskih poduzeća” MZOŠ-a, a sudjeluje i na brojnim kako domaćim, tako i inozemnim znanstveno istraživačim projektima. Autor je više od stotinu znanstvenih i stručnih radova iz područja menadžmenta u zemlji i inozemstvu, a znanstveni i stručni interes posljednjih godina usmjeren mu je na istraživanje konkurentske sposobnosti i strategija hrvatskih poduzeća te na radničko dioničarstvo, privatizaciju i korporativno upravljanje. Najrecentnija autorska ostvarenja (2014.) su urednička knjiga „Rethinking Corporate Governance“ u izdanju svjetski poznatog izdavača Pearson Education i autorsko djelo „Iluzija strategije – Razotkrivanje socijalno konstruirane zbilje poduzeća“. Darko Tipurić uvaženi je stručnjak i konzultant brojnih hrvatskih i inozemnih poduzeća i drugih institucija te aktivno sudjeluje na projektima razvoja poduzetništva, menadžmenta i korporativnog upravljanja u tranzicijskim zemljama.



Share event:

What is the Booking fee?

The Boooking fee covers one part of the costs that Entrio, as a ticketing agency, incurs to process the transaction, issue the ticket and allow you to enjoy the event.

Entrio charges Booking fee for every ticket purchased, for all payment methods on the Internet and at points of sale, which covers, among other things, the cost of Entrio customer support, server system maintenance, administration and other costs associated with issuing the ticket .

Booking fee amount can sometimes depend on Entrio's commercial arrangements with the event Organizer.

Booking fee is non-refundable.

Invalid promo code

Please try again in 15 minutes if you are sure that the promo code is valid - it is possible that the system temporarily reserved it in your previous attempt

In order for this website to function properly and to improve your user experience, we use cookies. For more information, please see the Use of Cookies.

  • Necessary cookies enable basic functionality. Without these cookies, the website cannot function properly, and you can disable them by changing your browser settings.

  • Analytical cookies help us improve the website by collecting and analyzing data about its usage.

  • We use marketing cookies to increase the relevance of the ads you receive.