Time zone change detected

Please select the time zone you are currently in:

„Transformacija velike tvrtke, kako upravljati promjenama“

[CANCELLED] „Transformacija velike tvrtke, kako upravljati promjenama“

location-iconHilton Garden Inn, Zagreb

More about the event

Buy tickets for „Transformacija velike tvrtke, kako upravljati promjenama“, 27.05.2021. in Hilton Garden Inn, Zagreb

Udruga MBA Croatia organizira novo predavanje u četvrtak 27.05.2021. u Hilton Garden Inn-u - Radnička 21, s početkom u 18 sati na temu:


„Transformacija velike tvrtke, kako upravljati promjenama“


Gost predavač je gospodin Marko Remenar – Predsjednik Uprave Adris grupe d.d.


Fizička mjesta na ovom predavanju su ograničena na 25 osoba unutar dvorane.

Predavanje prenosimo i ONLINE putem preko Entrio streaminga.


O predavaču:


Marko Remenar diplomirao je na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Financije i računovodstvo magistrirao je na Manchester Business School-u, nakon čega stručno usavršavanje nastavlja na IMD-u, INSEAD-u i Bocconi-u. U Zagrebačku banku dolazi 2002. godine u sektor Tržišta kapitala. Direktor direkcije Tržišta kapitala postaje 2004. a dvije godine kasnije imenovan je direktorom samostalne direkcije Investicijskog bankarstva. Članom Uprave za Investicijsko bankarstvo i financijska tržišta imenovan je 2007., odnosno 2015. članom Uprave za Korporativno, investicijsko i privatno bankarstvo. U Adris grupu dolazi početkom studenoga 2018. kao član Uprave. Odlukom Nadzornog odbora od 1. siječnja 2020. preuzima čelnu poziciju Adris grupe.


Za članove Udruge MBA Croatia ulaz je slobodan (prijave na Entrio linku-MBA Croatia Members – offline ili online) dok ostali sudjeluju donacijom u iznosu od 80,00 HRK (Donors – offline ili online)



Napomena:


Zbog preporuka civilnog stožera o broju okupljenih u istoj dvorani, mjesta na ovom predavanju su ograničena. Oko eventualnih izmjena bit ćete pravovremeno obavješteni na našoj WEB stranici: www.mba-croatia.com


Vidimo se!

#mbacroatia

Share event:

What is the Booking fee?

The Boooking fee covers one part of the costs that Entrio, as a ticketing agency, incurs to process the transaction, issue the ticket and allow you to enjoy the event.

Entrio charges Booking fee for every ticket purchased, for all payment methods on the Internet and at points of sale, which covers, among other things, the cost of Entrio customer support, server system maintenance, administration and other costs associated with issuing the ticket .

Booking fee amount can sometimes depend on Entrio's commercial arrangements with the event Organizer.

Booking fee is non-refundable.

Invalid promo code

Please try again in 15 minutes if you are sure that the promo code is valid - it is possible that the system temporarily reserved it in your previous attempt

In order for this website to function properly and to improve your user experience, we use cookies. For more information, please see the Use of Cookies.

  • Necessary cookies enable basic functionality. Without these cookies, the website cannot function properly, and you can disable them by changing your browser settings.

  • Analytical cookies help us improve the website by collecting and analyzing data about its usage.

  • We use marketing cookies to increase the relevance of the ads you receive.