Time zone change detected

Please select the time zone you are currently in:

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

location-iconSky Office, Zagreb

Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!

More about the event

Buy tickets for Prodajni Mindset: Muzej iluzija – od lude ideje do globalnog fenomena!, 12.09.2024. in Sky Office, Zagreb

Prodajni Mindset: Muzej Iluzija - od lude ideje do globalnog fenomena!

📅 Datum: 12. rujna 2024.

🕖 Vrijeme: 19:00h

📍 Lokacija: Sky Office

Rekli su nam da uspjeh preko noći ne postoji. No što ako imate genijalnu ideju koju s oduševljenjem dočeka cijeli svijet?

Ludost i genijalnost dvije su strane istog novčića. Znaju to i dva entuzijasta koja su odlučila ostaviti sigurne dobro plaćene poslove u marketingu kako bi uložili sve što imaju u prilično ludu ideju. Roko Živković i Tomislav Pamuković osnivači su Muzeja Iluzija koji je u nevjerojatno kratkom vremenu nadrastao sva očekivanja i postao najveći lanac privatnih muzeja u svijetu! Krenuli su 2015., a do danas imaju preko 45 muzeja u 25 zemalja na 4 kontinenta. Interes je bio toliki da su u određenom periodu otvarali po jedan Muzej mjesečno! Zabavne igre koje spajaju kognitivnu znanost, optičke iluzije i druge psihološke eksperimente na nov i pitak način, oduševile su preko 10 milijuna posjetitelja.

Do 2026. plan im je imati 100 muzeja diljem svijeta.

Kako im ide, koji su poslovni model odabrali, s kojim izazovima su se susreli na putu? Kako su uspjeli spojiti znanost i zabavu u interaktivni muzej koji potiče ljude da izraze osjećaje? I ono najvažnije, postoji li uspjeh preko noći i što je za njega potrebno?

Pridružite nam se 12.9. na ekskluzivnom eventu gdje će osnivači Muzeja Iluzija, Tomislav Pamuković i Roko Živković, otkriti svoju priču o uspjehu, kako su iz male ideje stvorili globalni brend koji oduševljava milijune posjetitelja diljem svijeta.

Inspirativna priča o nastanku: Kako su dva prijatelja izgradila jedan od najbrže rastućih svjetskih brendova u kulturnoj i zabavnoj industriji.
Strategije za globalni uspjeh: Naučite koje su ključne strategije, odluke i izazovi oblikovali put Muzeja iluzija prema međunarodnoj prepoznatljivosti.
Savjeti iz prve ruke: Ekskluzivni uvid u načine na koje možete primijeniti njihove lekcije na svoj biznis ili ideje.
Interaktivna sesija pitanja i odgovora: Prilika da postavite pitanje i dobijte odgovor direktno od ljudi koji su prošli cijelim putem od ideje do globalnog uspjeha.

Ne propustite priliku za networking i poslovnu inspiraciju.

Upad na event od 19:00.
Panel predavanje od 19:30 do 20:30.
Party Prodajnog Mindseta od 20:30 do 23:45.
Piće uključeno u cijenu kotizacije.

Osigurajte svoju ulaznicu odmah jer broj mjesta je ograničen.

Vidimo se!

Share event:

What is the Booking fee?

The Boooking fee covers one part of the costs that Entrio, as a ticketing agency, incurs to process the transaction, issue the ticket and allow you to enjoy the event.

Entrio charges Booking fee for every ticket purchased, for all payment methods on the Internet and at points of sale, which covers, among other things, the cost of Entrio customer support, server system maintenance, administration and other costs associated with issuing the ticket .

Booking fee amount can sometimes depend on Entrio's commercial arrangements with the event Organizer.

Booking fee is non-refundable.

Invalid promo code

Please try again in 15 minutes if you are sure that the promo code is valid - it is possible that the system temporarily reserved it in your previous attempt

In order for this website to function properly and to improve your user experience, we use cookies. For more information, please see the Use of Cookies.

  • Necessary cookies enable basic functionality. Without these cookies, the website cannot function properly, and you can disable them by changing your browser settings.

  • Analytical cookies help us improve the website by collecting and analyzing data about its usage.

  • We use marketing cookies to increase the relevance of the ads you receive.