Time zone change detected

Please select the time zone you are currently in:

Od dućana do burze – životni ciklus IT firme

Od dućana do burze – životni ciklus IT firme

location-iconHilton Garden Inn, Zagreb

More about the event

Buy tickets for Od dućana do burze – životni ciklus IT firme, 17.02.2022. in Hilton Garden Inn, Zagreb

Udruga MBA Croatia organizira novo predavanje u četvrtak 17.02.2022. u Hilton Garden Inn-u, Radnička cesta 21, Zagreb, s početkom u 18 sati na temu:  

“Od dućana do burze – životni ciklus IT firme"

Gost predavač je predsjednik uprave trvtke SPAN d.d., gospodin Nikola Dujmović.

Fizička mjesta na ovom predavanju su ograničena unutar dvorane.

Predavanje prenosimo i ONLINE.

O predavanju: 

Tvrtka SPAN d.d. je osnovana za vrijeme rata u Hrvatskoj sa željom da se bavi samo softverom i profesionalnim uslugama vezanim uz softver. U to vrijeme nitko nije vjerovao da ćemo uspjeti jer je razina piratstva bila 94% , a usluge su se kupovale samo za „ozbiljne“ sustave, ne i za mikroračunala..

SPAN raste postepeno do 600 zaposlenika i kruna svega je SPANOV uspješni IPO na Zagrebačkoj burzi.

Na ovom predavanju, gospodin Dujmović će nam odgovoriti na pitanja:

  • Zašto smo se odlučili na poduzetništvo?
  • Koji su bili najveći izazovi rasta kada je tvrtka bila mala, a koji kada je narasla?
  • Koja je razlika upravljati malom, a koja velikom tvrtkom?
  • Zašto smo se odlučili za IPO?
  • Kako vidim budućnost IT industrije?

 

O predavaču:

 

Nikola Dujmović predsjednik je uprave SPAN D.D., Zagreb.

Diplomirao je na Fakultetu elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu, karijeru u IT industriji započeo 1989. kao razvojni i sistemski inženjer.

Godine 1993 osnovao je s parterima Span, te kao direktor i predsjednik uprave izgradio Span u jednog od vodećih regionalnih IT tvrtki socijaliziranih za IT rješenja, cyber sigurnost, tehničku podršku i transformaciju poslovanja digitalnim tehnologijama kod velikih kupaca.

Danas, Span je jedna od vodećih hrvatskih IT kompanija, značajni izvoznik softvera i IT usluga u i globalni IT infrastrukturni partner nekih od najvećih svjetskih korporacija.

 

 

Za članove Udruge MBA Croatia ulaz je slobodan (prijave na Entrio linku-MBA Croatia Members – offline ili online) dok ostali sudjeluju donacijom u iznosu od 80,00 HRK (Donors – offline ili online)

Napomena:

Zbog preporuka civilnog stožera o broju okupljenih u istoj dvorani, mjesta na ovom predavanju su ograničena.

Svi koji su se prijavili preko Entrio platforme za ONLINE sudjelovanje, dobit će na dan predavanja link za praćenje predavanja.

Vidimo se!

MBA Croatia

Share event:

What is the Booking fee?

The Boooking fee covers one part of the costs that Entrio, as a ticketing agency, incurs to process the transaction, issue the ticket and allow you to enjoy the event.

Entrio charges Booking fee for every ticket purchased, for all payment methods on the Internet and at points of sale, which covers, among other things, the cost of Entrio customer support, server system maintenance, administration and other costs associated with issuing the ticket .

Booking fee amount can sometimes depend on Entrio's commercial arrangements with the event Organizer.

Booking fee is non-refundable.

Invalid promo code

Please try again in 15 minutes if you are sure that the promo code is valid - it is possible that the system temporarily reserved it in your previous attempt

In order for this website to function properly and to improve your user experience, we use cookies. For more information, please see the Use of Cookies.

  • Necessary cookies enable basic functionality. Without these cookies, the website cannot function properly, and you can disable them by changing your browser settings.

  • Analytical cookies help us improve the website by collecting and analyzing data about its usage.

  • We use marketing cookies to increase the relevance of the ads you receive.