Time zone change detected

Please select the time zone you are currently in:

MBA Croatia predavanje: Od ideje do svjetske pobjede - Agrivi, Matija Žulj

MBA Croatia predavanje: Od ideje do svjetske pobjede - Agrivi, Matija Žulj

location-iconGreen Gold Centar - Kongresni centar FORUM, Zagreb

More about the event

Register for MBA Croatia predavanje: Od ideje do svjetske pobjede - Agrivi, Matija Žulj, 16.12.2014. in Green Gold Centar - Kongresni centar FORUM, Zagreb

Dragi članovi i prijatelji Udruge,

Čast nam je pozvati Vas na posebno predavanje koje će povodom 5. godišnjice od osnivanja Udruge održati prvi predsjednik MBA Croatia, Matija Žulj, koji sa svojim projektom Agrivi zadnjih mjeseci niže uspjehe na svjetskim start-up natjecanjima. Tema predavanja bit će:

"Od ideje do svjetske pobjede - Agrivi"

Predavanje će se održati u utorak 16.12., s početkom u 18 sati (okupljanje počinje 10 minuta ranije) u prostorijama HGK (Nova Cesta 7, Zagreb). Organizator ovog predavanje je udruga MBA Croatia. Članovima udruge ulaz je besplatan, dok je za ostale cijena ulaznice 50,00 kn. Ulaznice je moguće kupiti isključivo putem Entrio sustava.

Opis predavanja:

Agrivi je prošli mjesec odnio pobjedu i prvu nagradu od $50,000 USD na World Startup Competition-u u Seoulu, gdje je sudjelovao kao hrvatski predstavnik nominiran od Ministarstva poduzetništva. To iznimno postignuće je snažna promocija za Agrivi, ali i za čitavu Hrvatsku, s obzirom da se radi o svjetskom natjecanju startup projekata na kojem su prisustvovali startup predstavnici 50-tak zemalja sa svih kontinenata.

Matija Žulj, osnivač i direktor tvrtke Agrivi, ispričat će svoju „startup“ priču i kako je iz IT svijeta uskočio u svijet poljoprivrede. Imat ćete priliku čuti iskustva s internacionalnih tech konferencija i natjecanja, na koje izazove i prepreke je nailazio tijekom inicijalne faze stvaranja startupa, kako je uspio osigurati investicije za razvoj projekta, i koji su mu daljnji planovi za razvoj projekta.

Ako vas zanima kako se gradi startup koji želi promijeniti svijet, ovo je predavanje za vas.

O predavaču:

Matija Žulj je osnivač i direktor startup tvrtke Agrivi. Tijekom karijere obavljao je različite uloge, započeo je 2006. kao konzultant za poslovnu inteligenciju u Adacti, zatim nastavlja kao IT manager u Renimu i onda prelazi u NTH Grupu na poziciju Digital Marketing Unit Managera gdje 2012. postaje CEO ClickAttack mobilne oglašivačke mreže, spin-off tvrtke unutar NTH grupacije. Sredinom 2013. godine pokreće vlastiti projekt s globalnom vizijom – Agrivi.

2007. godine diplomirao je računarstvo na Fakultetu elektrotehnike i računarstva, a 2009. godine je završio MBA studij na Ekonomskom fakultetu u Zagrebu. Po završetku MBA studija, 2009. godine pokreće Udrugu MBA Croatia s ciljem povezivanja svih MBA-ovaca u Hrvatskoj i promicanja cjeloživotnog obrazovanja i postaje prvi predsjednik Udruge.

Share event:

What is the Booking fee?

The Boooking fee covers one part of the costs that Entrio, as a ticketing agency, incurs to process the transaction, issue the ticket and allow you to enjoy the event.

Entrio charges Booking fee for every ticket purchased, for all payment methods on the Internet and at points of sale, which covers, among other things, the cost of Entrio customer support, server system maintenance, administration and other costs associated with issuing the ticket .

Booking fee amount can sometimes depend on Entrio's commercial arrangements with the event Organizer.

Booking fee is non-refundable.

Invalid promo code

Please try again in 15 minutes if you are sure that the promo code is valid - it is possible that the system temporarily reserved it in your previous attempt

In order for this website to function properly and to improve your user experience, we use cookies. For more information, please see the Use of Cookies.

  • Necessary cookies enable basic functionality. Without these cookies, the website cannot function properly, and you can disable them by changing your browser settings.

  • Analytical cookies help us improve the website by collecting and analyzing data about its usage.

  • We use marketing cookies to increase the relevance of the ads you receive.