All Entrio tickets for this event are sold out, for more information please contact the organizer
You might be interested in this
This weekend!
DJ party
ONE DROP MUSIC 2nd BIRTHDAY WITH THE ELEMENT, BSSI…
Peti kupe
Stand-up comedy
"EPIZODA 29 BY LAJNAP - 3. IZVEDBA"
Klub Sax!
Live concert
TINA TURNER 85. BIRTHDAY CONCERT PARTY / The KrisT…
Klub Boogaloo
Live concert
Orkestar Josipa Cvitanovića uz kubansku divu Olvid…
Arsenal Zadar
More about the event
Register for Ladies of New Business: Dame od UX-a, 19.11.2021. in HUB385, Zagreb
Došlo je i to vrijeme u godini - vrijeme za još jednu Ladies of New Business konferenciju!
Naše 12. izdanje pričat će o korisničkom iskustvu, odnosno, user experienceu (UX).
Za one od vas koji vole naše #LadiesZG konferencije, ali nisu sigurni o čemu sada pričamo, user experience ili dizajn korisničkog iskustva odnosi se na proces poboljšanja - pogađate - korisničkog iskustva s nekim proizvodom kroz jednostavniju upotrebu tog proizvoda i jednostavniju interakciju između proizvoda i korisnika.
Tako ćemo se na našem jesenskom događaju osvrnuti na poslovno-privatne izazove s kojima se žene, koje se bave UX-om, susreću gotovo isto kao i u bilo kojem drugom (IT) području.
Cilj Ladies konferencija jest motivirati žene da svoju karijeru usmjere prema ovom vrlo atraktivnom sektoru i potaknuti ih da podijele svoja znanja i stručnost s drugima, da razmijene iskustva i nauče nešto novo.
Pridružiti nam se mogu UX stručnjakinje i liderice, profesionalne dizajnerice, informacijske arhitektice, UX entuzijastkinje, ali i svaka od vas kojoj je potrebna inspiracija za početak karijere, motivacija da preokrene svoju karijeru ili jednostavno savjeti kako se nositi s izazovima rada u IT-u kao žena.
Znamo da je u UX-u glavnu ulogu igra psihologija, stoga smo se i mi ovaj put morali poslužiti psihološkim “trikom” - simboličnom cijenom ulaznice 🙂
Naime, ovo je prva konferencija #LadiesZG koju održavamo uživo nakon dugo, nama predugo vremena, a kako bismo osigurali da će oni koji se prijave na nju doista i doći te kako bi nama, kao organizatoru, bilo jednostavnije znati na koliko posjetitelja možemo računati, uvodimo ulaznice po cijeni od 50 kuna.
Također molimo da svi polaznici, sukladno uputama Stožera, ponesu i svoje digitalne potvrde o COVID-u. Nadamo se da ćemo vam, usprkos specifičnoj situaciji u kojoj se nalazimo, pružiti najbolje moguće korisničko iskustvo uživo 😀
Za polaznike koji moraju ostvariti pravo na EU digitalnu COVID potvrdu putem antigenskog testiranja, omogućit ćemo besplatno testiranje u certificiranoj poliklinici na dan održavanja konferencije (19.11.2021.). Više informacija o testiranju dobit ćete putem posebno emaila.