Time zone change detected

Please select the time zone you are currently in:

Brands & Trends

Brands & Trends

location-iconHotel Zonar, Zagreb

Brands & Trends

More about the event

Register for Brands & Trends, 12.12.2024. in Hotel Zonar, Zagreb

Brands&Trends

Cannes Lions pobjednici, najbolji svjetski marketinški stručnjaci iz New Yorka, Londona i Bruxellesa stižu 12. prosinca u hotel Zonar

Na Brands&Trends konferenciji upoznajte najbolje svjetske i domaće marketinške profesionalce, poslušajte stvarne case studyje i primjere koji pokazuju kako brendovi mogu ne samo opstati i napredovati u dinamičnom okruženju.

Pridružite se najvećem okupljanju svjetskih i domaćih marketinških stručnjaka u Zagrebu! Brands&Trends konferencija – događaj je posvećen inovacijama u upravljanju brendovima, modernim komunikacijskim tehnikama i kreativnim pristupima koji oblikuju tržište. 

Konferencija će se održati 12. prosinca 2024. u hotelu Zonar u Zagrebu, u dvorani Evolution, od 10 do 17 sati, a donijet će priliku za stručnu edukaciju, inspiraciju i umrežavanje s vodećim profesionalcima iz svijeta marketinga.

Sudionike očekuje dinamičan program koji uključuje predavanja, panele, radionice i case study prezentacije. Kroz konferenciju će nas voditi Ida Prester, a na pozornici će se izmjenjivati istaknuti govornici iz Hrvatske i inozemstva. 

Jedna od najistaknutijih marketinških direktorica današnjice i autorica knjige "Hitmakers: How Brands Influence Culture," Ana Andjelić (Global Brand Director) donosi uvid u to kako suvremeni brendovi postaju "hitmejkeri." Umjesto klasičnog oglašavanja, uspjeh modernih brendova temelji se na utjecaju kroz kulturu – od suradnji i proizvoda do zabave i prepoznatljivih brend kodova. Na predavanju će Ana, kroz konkretne primjere i alate, pokazati kako brendovi stvaraju tzv. “kulturne hitove” koji privlače pozornost, potiču razgovore i pokreću prodaju.

Sorin Patilinet (Marketing Effectiveness Global Leader, Mars), vodeći stručnjak za marketinšku učinkovitost u globalnoj kompaniji Mars i osoba čiji se uvidi slušaju s pažnjom u cijelom svijetu, u svom će predavanju "The Art and Science of Effective Advertising" pružiti jedinstvenu perspektivu na moćno sjecište znanosti i umjetnosti u oglašavanju. Sorin, koji stoji iza nekih od najuspješnijih kampanja za brendove kao što su M&M’s i Snickers, istražit će kako ključni elementi poput pozornosti i emocija oblikuju oglašavanje koje ne samo da privlači, već i pokreće publiku. Kroz najnovije primjere globalnih kampanja i inovativne tehnologije poput umjetne inteligencije i testiranja ljudskog ponašanja, Sorin će hrvatskim tvrtkama otkriti važne lekcije i uvide iz kampanja koje su podigle ljestvicu učinkovitosti na svjetskoj razini.

Marko Matejčić (Senior Vice President u GroupM), dolazi iz najveće svjetske medijske holding kompanije, gdje vodi revolucionarnu platformu Open Media Studio koja povezuje čak 43.000 zaposlenika. Zahvaljujući Markovom radu, GroupM optimizira alokaciju budžeta i poboljšava rezultate za više od 62 milijarde dolara medijskih investicija svojih klijenata. Na Brands&Trends konferenciji Marko će nam, kroz konkretne primjere, otkriti ključne strategije koje su oblikovale globalna tržišta – od toga zašto su neke kampanje učinkovitije, kada je vrijeme za novu kreativu, do uvida u to koliko je isplativo ulagati u mlađe generacije potrošača.

Program obuhvaća niz tema ključnih za profesionalce koji žele ojačati svoje brendove i prilagoditi ih promjenjivim uvjetima na tržištu. U panelima će se raspravljati o transformaciji brendova, primjeni umjetnosti i znanosti u učinkovitom oglašavanju, utjecaju društva na promjene brendova, kao i lead managementu na TikToku. Bit će predstavljeni i najbolji primjeri iz prakse, uključujući case study za kompaniju Marodi koji je dobio prestižne nagrade na Cannes Lions festivalu, a koju će predstaviti Nikola Žinić (Chief Creative Officer, Bruketa&Žinić&Grey).

Anselmo Tumpić, kreativni direktor i suosnivač Studija Tumpić/Prenc, donosi vrhunske kreativne standarde iz svijeta oglašavanja, s radom priznatim na globalnim pozornicama kao što su Cannes Lions, D&AD i Red Dot. Nakon iskustva u prestižnim agencijama poput BBDO i Saatchi & Saatchi, Anselmo je 2017. osnovao vlastiti studio, gdje stvara kampanje koje premošćuju jaz između tradicije i inovacije. Na Brands&Trends konferenciji predstavit će case study nagrađivanog projekta “Vrijeme za tvoje vrijeme”, koji je dobio priznanje na ovogodišnjem Cannes Lionu. Ovaj projekt demonstrira kako suvremena tehnologija može spojiti s tradicijom, u ovom slučaju, s proizvodom poput vina. S Anselmom ćemo istražiti kako kreativna kampanja može oživjeti naslijeđe proizvoda na moderan i relevantan način te privući nove generacije potrošača.

Radionica, koju će voditi Dario Marčac i Antonio Ereš iz kompanije Crew Media, omogućit će sudionicima da nauče kako postaviti uspješne lead generation kampanje na TikToku te maksimizirati ROI kroz spoj organskih i plaćenih kampanja.

Ovo je prilika za sve marketinške profesionalce i vlasnike kompanija da dobiju konkretne smjernice i ideje koje će unaprijediti njihove poslovne strategije. Pridružite se Brands&Trends konferenciji i budite dio kreativnog huba za inspiraciju i razvoj ideja! Kupite na vrijeme svoju Early bird ulaznicu! 

Preliminirani program konferencije

09:30 – 10:00 / Registracija i jutarnja kava


10:00 – 10:15 / Uvod u konferenciju

10:15 – 11:00 / Predavanje: Sorin Patilinet (Marketing Effectiveness Global Leader, Mars, Bruxelles): The Art and Science of Effective Advertising
Inspirativno predavanje koje će obuhvatiti ključne teme modernog oglašavanja. Kroz brojne globalne primjere istražit će ulogu pažnje i emocija u stvaranju učinkovitih kampanja, otkriti kako se umjetna inteligencija i istraživanje korisničkog ponašanja danas isprepliću te kako će zajedno oblikovati budućnost marketinga. Sudionici će dobiti uvid u primjere uspješnih kampanja iz različitih industrija i naučiti što hrvatsko tržište može preuzeti iz najboljih svjetskih praksi.

11:00 – 11:15 / Cannes Lions winner case study: Nikola Žinić (Bruketa&Žinić&Grey): Priča koja vrijedi svakog slova
Nadahnjujući case study projekta „Marodi” koji je nagrađen na najpoznatijem svjetskom festivalu komunikacija – Cannes Lions. Što čini kampanju moćnom, učinkovitom i uistinu nezaboravnom? Nikola će se osvrnuti na tips&tricks koji su potrebni da se vrhunska kreativa dogodi – je li ishodište u problemu koji brend rješava na jedinstven način, dobrom korištenju emocija, ili jednostavno u tome da budemo drukčiji?

11:15 – 12:00 / Panel: From boardroom to brandroom: Branding powered by CEO
Možete li zamisliti CEO-a koji ne samo da vodi kompaniju nego aktivno oblikuje priču brenda, kroji kompanijsku kulturu i ne škrtari s budžetima? Da, takvi lideri doista postoje i stoje iza nekih od najuspješnijih brendova na domaćem tržištu. Na ovom panelu, otvorit ćemo vrata direktorskih ureda i otkriti kako takvi lideri, rame uz rame s marketinškim timovima, kreiraju game-changing strategije. Bez floskula i teoretiziranja, čut ćemo njihova osobna iskustva i dobiti odgovore na praktična pitanja.
Panelisti: Dora Strezova-Nikolova, glavna direktorica Coca-Cola HBC Adria, Maud Meijboom - van Well, predsjednica Uprave HEINEKENA Hrvatska, Adrian Ježina, Predsjednik Uprave Telemach Hrvatska, Moderator: Damjan Rudež, bivši NBA igrač, direktor Sunset Sport Festivala

12:00 – 12:15 / Snack & Coffee break

12:15 – 12:45 / Predavanje: Marko Matejčić (Senior Vice President GroupM, London): Kako razlikovati trend od prolaznog hypea?
Svijet marketinga neprestano se mijenja, a novi trendovi često zasjene pravu vrijednost. Na primjerima iz strategije, kreative i medija ovo predavanje će vam pokazati kako koristiti kritičko razmišljanje u procjeni novih trendova i fokusirati se na one koji će donijeti stvarne rezultate vašem poslovanju. Na svježim i zanimljivijim globalnim primjerima, uz puno konkretnih dokaza, fokus će biti na konkretnom i inspirativnom.

12:45 – 13:30 / Predavanje: Ana Andjelic (Global Chief Brand Officer, New York): Culture GPT
Moderni brendovi su „hitmejkeri”. Znati kako utjecati na potrošače suradnjama, proizvodima, zabavom, ikonama i drugim kulturnim proizvodima (i to ne oglašavanjem) pitanje je strategije. U svom predavanju, kroz niz praktičnih primjera i alata, Ana će podijeliti kako brendovi danas utječu na kulturu, kako bi trebali pristupati publici i kako novi pristup stvaranju kulturnih hitova funkcionira organizacijski i operativno.

13:30 – 13:45 / Cannes Lions winner case study – Anselmo Tumpić (Tumpić/Prenc): Vrijeme je za tvoje vrijeme
Inspirativni case study projekta za vinariju Franc Arman koji je nagrađen na najpoznatijem svjetskom festivalu komunikacija – Cannes Lions. Anselmo nam donosi predavanje o tome što je potrebno kako bi dizajn kreirao vrhunsku komunikaciju i korisničko iskustvo. Kako oduševiti neočekivanim, kako spojiti suvremenu tehnologiju s tradicijom i istaknuti se.

13:45 – 14:30 / Panel: Novi svijet, nova pravila - Kako kreiramo brendove u digitalnom dobu?
Je li tradicionalno strateško razumijevanje brendiranja relevantno u digitalnom dobu? Bitka između „starog i novog“ pristupa vodi se već neko vrijeme – koliko razmišljamo dugoročno i gradimo strateški pristup, a koliko smo kratkovidni, osupnuti silnim podacima s digitalnih kanala i stoga u optimizaciji i lovu na klikove? Je li se brendiranje u digitalnoj eri krucijalno promijenilo i kakva je budućnost brendinga, odgovorit ćemo na ovom zanimljivom panelu.
Panelisti: Hrvoje Ćosić, osnivač i direktor Aircash, Slaven Kordić, suosnivač i partner, Invera Equity Partners, Albert Gajšek, osnivač i direktor CircuitMess, Darko Bosnar, glavni kreativni direktor, Imago Ogilvy, Moderator: Dunja Ivana Ballon, direktorica HURA i IAB

14:30 – 15:00 / Ručak & Mingl

15:00 - 17:00 / Workshop: Lead management na TikToku by Dario Marčac i Antonio Ereš (Crew Media)
Radionica usmjerena na stvaranje uspješnih lead generation kampanja na TikToku. Dario, vodeći TikTok influencer u regiji, i Antonio, stručnjak za TikTok oglašavanje, kroz praktične primjere pokazat će kako autentičan sadržaj može angažirati mlade generacije i povećati ROI.

Više informacija na: www.brands-trends.hr

Share event:

What is the Booking fee?

The Boooking fee covers one part of the costs that Entrio, as a ticketing agency, incurs to process the transaction, issue the ticket and allow you to enjoy the event.

Entrio charges Booking fee for every ticket purchased, for all payment methods on the Internet and at points of sale, which covers, among other things, the cost of Entrio customer support, server system maintenance, administration and other costs associated with issuing the ticket .

Booking fee amount can sometimes depend on Entrio's commercial arrangements with the event Organizer.

Booking fee is non-refundable.

Invalid promo code

Please try again in 15 minutes if you are sure that the promo code is valid - it is possible that the system temporarily reserved it in your previous attempt

In order for this website to function properly and to improve your user experience, we use cookies. For more information, please see the Use of Cookies.

  • Necessary cookies enable basic functionality. Without these cookies, the website cannot function properly, and you can disable them by changing your browser settings.

  • Analytical cookies help us improve the website by collecting and analyzing data about its usage.

  • We use marketing cookies to increase the relevance of the ads you receive.