Time zone change detected

Please select the time zone you are currently in:

39. Business Cafe u Zagrebu - MALI DIVOVI - Kako izgraditi (svoj) BREND?

39. Business Cafe u Zagrebu - MALI DIVOVI - Kako izgraditi (svoj) BREND?

location-iconRestoran Spoon (Hypo centar), Zagreb

More about the event

Buy tickets for 39. Business Cafe u Zagrebu - MALI DIVOVI - Kako izgraditi (svoj) BREND?, 03.07.2017. in Restoran Spoon (Hypo centar), Zagreb

Prije ljetne pauze razgovaramo: Kako izgraditi brend?

S nama su mali regionalni divovi - neki od dobrih primjera velikih priča malih poduzetnika.


Naši su gosti:

Martina Bračić, Torte i to

Goran Vrabec, Volim ljuto

✔ Dok nam iz Beograda dolazi Milica Čalija autorica brenda Anđeli - kolači od zobenih pahuljica, najprodavanijeg proizvoda u dm Srbija u svojoj kategoriji uskoro i na hrvatskom tržištu

S nama je i Ognjen Bagatin, iz Poliklinike Bagatin, koji će nam ispričati kako jedna od klinika uz velik društveni angažman i dodavanje vrijednosti svima u lancu uspješno gradi brend.

Nakon razgovora s gostima, Lea Brezar iz tvrtke Dhar medija koja je već bila naša gošća, kao vlasnica licence za Suprebrands stručno će prokomentirati kako izgraditi brand i odgovoriti na pitanja publike.


NOVO - Računovodstveni kutak:

Naš sponzor Biro59 ukratko će nam reći novosti u zakonima, kako možemo uštedjeti na porezu, "izvući novac iz firme" i slično što spada u kategoriju: Joj, zašto ja to već ne znam.


Sretne goste iz publike čekaju bogati pokloni:

- intervjui na portalima naših medijskih pokrovitelja samopozitivno i inmagazin
- edukacije u Enzita Heksagon i poslovne edukacije
- 1 sat konzultacija u računovodstvenom servisu Biro59
- masaža
- iskustvo leta u bestežinskom stanju u Sloveniji
- torta by Torte i to
- kolači Anđeli
- umaci Volim ljuto
- najnovija knjiga Lee Brezar - Superjunakinje te knjige Da, i? i Izvan okvira
- poklon Poliklinike Bagatin
- Dormirin rapid i sanjarica
- 7 dana besplatnog najma EVA prirodnog filtra za vodu
- poklon bonove Wüstenrot stambene štedionice i još mnogo toga

Goste poduzetnike čije priče slušamo daruje Nivea, Beiersdorf.

Broj mjesta i ulaznica je ograničen. Nabavite svoje ulaznice na vrijeme na https://www.entrio.hr/event/39-business-cafe-u-zagrebu-mali-divovi-kako-izgraditi-svoj-brend-4286

Vidimo se u ponedjeljak 3. srpnja u 18 h u Restoranu Spoon.

________________


Sponzori Business Caféa u Zagrebu su:

Beiersdorf Nivea, www.nivea.com
Pharmas, www.pharmas-group.com
Wüstenrot stambena štedionica d.d. www.wuestenrot.hr
Eva – sustav za prirodno filtriranje vode, www.eva.hr
Enzita aparati, www.enzita.hr
CORVUS PAY, www.corvuspay.hr
Knjigovodstvo Biro 59, www.zagrebracunovodstvo.com
Quantum IT, www.quantum-ict.com

Medijski pokrovitelji su:

www.poslovni-savjetnik.com
www.womeninadria.com
www.naturala.hr
www.samopozitivno.com
www.media-marketing.com
www.intervju.net
www.bgonline.rs

Share event:

What is the Booking fee?

The Boooking fee covers one part of the costs that Entrio, as a ticketing agency, incurs to process the transaction, issue the ticket and allow you to enjoy the event.

Entrio charges Booking fee for every ticket purchased, for all payment methods on the Internet and at points of sale, which covers, among other things, the cost of Entrio customer support, server system maintenance, administration and other costs associated with issuing the ticket .

Booking fee amount can sometimes depend on Entrio's commercial arrangements with the event Organizer.

Booking fee is non-refundable.

Invalid promo code

Please try again in 15 minutes if you are sure that the promo code is valid - it is possible that the system temporarily reserved it in your previous attempt

In order for this website to function properly and to improve your user experience, we use cookies. For more information, please see the Use of Cookies.

  • Necessary cookies enable basic functionality. Without these cookies, the website cannot function properly, and you can disable them by changing your browser settings.

  • Analytical cookies help us improve the website by collecting and analyzing data about its usage.

  • We use marketing cookies to increase the relevance of the ads you receive.