Tri pametna načina za jednostavnu implementaciju Entrio promotivnih kodova

12. travnja, 2022.
Tri-pametna-nacina-za-jednostavnu-implementaciju-Entrio-promotivnih-kodova

Kreiranje promotivnih kodova vrlo je jednostavno. Uključuje generiranje popusta, podjelu gratis ulaznica za sponzore i partnere, guest liste i slično.

Vrijeme čitanja: 7 min

Neovisno o tome organiziraš li višednevnu konferenciju, networking panel, koncert, predstavu ili stand-up, osim kreiranja cjenovnih kategorija ulaznica, često se javlja i potreba za dodatnim rješenjima poput promo kodova.

To uključuje:

  • generiranje popusta
  • podjelu gratis ulaznica za sponzore i partnere
  • guest liste
  • itd.

U ovom blogu saznat ćeš sve o promotivnim kodovima i njihovoj primjeni.

Kreiranje promotivnih kodova vrlo je jednostavno. U organizacijskom sučelju (ORG panel) tvog događaja, dovoljno je pronaći rubriku Promo kodovi (u lijevom izborniku) i započeti proces kreiranja koda klikom na gumb “Dodaj novi promo kod”.

Scenarij 1 – Kad želiš kupcima dati određeni popust na ulaznice koristit ćeš opciju “Kod za popust”

Primjer – u suradnji sa sponzorom tvog događaja, kupcima želiš omogućiti kupnju ulaznica s 20% popusta kroz organičeni vremenski period.

Slika 1 U ORG panelu, u izborniku s lijeve strane prvo odabireš karticu Promo kodovi te nakon toga klikom na button “Dodaj novi promo kod” započinješ proces.

Prvi korak u kreiranju promo kodova na Entriu
Slika 1

Slika 2 Nakon toga odabireš vrstu promotivnog koda. U ovom scenariju mi odabiremo Kod za popust od 20%.

Drugi korak u kreiranju promo kodova na Entriu
Slika 2

Slika 3 Kodu trebaš dati naziv i odabrati za koliko ulaznica navedeni kod vrijedi.

U našem primjeru, na Slici 3, definirali smo da se s promotivnim kodom može preuzeti ukupno 10 ulaznica s popustom te da jedan kupac može preuzeti najviše jednu ulaznicu s popustom.

Treći korak u kreiranju promo kodova na Entriu
Slika 3

Slika 4 Na ovom koraku, biraš popust u obliku postotka ili fiksnog iznosa i definiraš trajanje promotivnog koda. U našem primjeru, u dogovoru sa sponzorom ponuđeno je 20% popusta kroz kratkotrajnu akciju od 11.04. do 12.04.2022.

Četvrti korak u kreiranju promo kodova na Entriu
Slika 4

Slika 5 U finalnom koraku svaki promotivni kod možemo primijeniti na sve dostupne kategorije ulaznica ili ga ograničiti da vrijedi samo za određene kategorije.

Slika 5

Ovime smo kreirali promo kod za popust. Sada svaki kupac koji na prodajnoj stranici događaja (u odabranom periodu), pri kupnji ulaznice upiše kod “Sponzor-20posto”, ostvarit će 20% popusta.

Fun fact 👍🎤

Ako svojim kupcima želiš dodatno olakšati, preuzmi promotivni kod u Excel tablicu da dobiješ direktan link za kupnju s već implementiranim kodom. Tako kupac nema potrebe ručno upisivati kod prilikom kupnje. Kupnja preko linka, brža je i jednostavnija za kupca, a vrijedi i za sve vrste promotivnih kodova. 🙂

Scenarij 2 – Kad želiš prijatelje počastiti besplatnim ulaznicama za tvoj događaj, koristit ćeš opciju “Kod za otključavanje skrivenih kategorija

Primjer: Svojim prijateljima želiš omogućiti preuzimanje besplatne kategorije ulaznica koja neće biti vidljiva ostalim kupcima.

Ovdje treba napraviti dvije važne stvari:

1. Prvo trebaš kreirati novu (besplatnu i skrivenu) kategoriju ulaznica

ORG panel –> lijevi izbornik –> ulaznice –> “Dodaj novu kategoriju ulaznica”

Slika 6 VAŽNO! Prilikom kreiranja nove kategorije ulaznica, klikom na opciju Napredne postavke odaberemo button “Želim da kategorija bude skrivena“.

Prvi korak - kreiranje promo koda za otključavanje skrivenih kategorija
Slika 6

2. Sada još trebaš kreirati promo kod pod nazivom “Kod za otključavanje skrivenih kategorija

Slika 6 Da bi kreirao promo kod za otključavanje, potrebno je pratiti isti postupak kao i u prvom scenariju.

ORG panel –> lijevi izbornik –> Promo kodovi –> Dodaj novi promo kod –> “Kod za otključavanje skrivenih kategorija

Slika 7 Na sljedećem koraku, kodu trebaš dati naziv i odabrati za koliko ulaznica navedeni kod vrijedi. Zatim treba odrediti vremenski period.

Slika 8 U zadnjem koraku potrebno je odabrati apliciranje koda samo na skrivenu kategoriju ulaznica koju smo prethodno kreirali.

Drugi korak - kreiranje promo koda za otključavanje skrivenih kategorija
Slika 8

Slika 9 U primjeru na Slici 9, našim prijateljima će se upisivanjem koda “Free4Friends” na prodajnoj stranici, otključati skrivena kategorija koja je nedostupna/skrivena drugim kupcima.

Treći korak - kreiranje promo koda za otključavanje skrivenih kategorija
Slika 9

Scenarij 3 – Kad želiš kupcima ponuditi promociju gdje dobivaju tri ulaznice za cijenu dvije, koristit ćeš promo kod “X+ Y gratis

Primjer: Svim posjetiteljima želiš omogućiti da za vrijeme pretprodaje ulaznica iskoriste akciju u kojoj prilikom kupnje tri ulaznice jednu ulaznicu ne plaćaju

  1. Prilikom kreiranja promotivnog koda, biramo opciju kreiranja akcije “X+Y gratis”.
  2. Navedenom kodu pridodajemo naziv i definiramo ukupnu količinu ulaznica koja se može preuzeti ovim promo kodom.
  3. U trećem koraku kreiranja koda, definiramo da kupac prilikom kupnje dvije ulaznice, dobiva jednu dodatnu ulaznicu gratis. (Slika 10)

Prvi korak - Scenarij 3 - Promo! "Uzmi 3, plati 2!"
Slika 10

Slika 11 Da bi se ovakav tip promocije uspješno aktivirao, u našem primjeru na prodajnoj stranici kupac bira količinu od 3 ulaznice, nakon čega će mu sustav automatski obračunati popust u vrijednosti jedne ulaznice.

Drugi korak - Scenarij 3 - Promo! "Uzmi 3, plati 2!"
Slika 11

Promotivne kodove možeš upotrebljavati u različite svrhe – dijeljenje besplatnih ulaznica, akreditiranje novinara ili za marketinške kampanje. Primjerice, za pretprodaju kroz određene kanale (npr. artist presale) gdje će najvjerniji fanovi među prvima moći kupiti svoje ulaznice. Neovisno o načinu upotrebe, i dalje ćeš na svom događaju sve svoje posjetitelje imati na jednom mjestu, u centraliziranoj bazi kroz Entrio sučelje.

Želiš isprobati Entrio usluge? Javi nam se, ali i nastavi pratiti Entrio blog gdje te uskoro očekuju i informacije o novoj funkcionalnosti direktnog slanja ulaznica kroz organizacijsko sučelje.

Piše: Nina Vrdoljak

Podijeli: Kopirano