U tematskim blog postovima pokrit ćemo neke od načina za što bolju promociju događaja. Let’s roll s VOL 2.!
Vrijeme čitanja: 3 min
KAKO POVEĆATI PRODAJU UZ KORIŠTENJE KATEGORIJA ULAZNICA?
- Ponudi različite kategorije ulaznica (npr. ranoranilac, standard, VIP) s različitim razinama cijena kako bi zadovoljio/la različite budžete i interese.
- Najavi točno vrijeme puštanja ulaznica u prodaju. Dobra je praksa stvoriti uzbuđenje i iščekivanje, a fanovima pomaže u procesu planiranja i povećava transparentnost.
- Najavi kada će poskupjeti ulaznice. Ovo će kupcima pomoći u planiranju budžeta, potiče ranu prodaju ulaznica, pomaže u upravljanju očekivanjima i također povećava transparentnost, što može pomoći u izgradnji povjerenja.
BLIND BIRD ULAZNICE
Ulaznice “na slijepo” često se odnose na ulaznice koje se prodaju prije nego što je najavljen lineup izvođača. Te se ulaznice obično nude po sniženoj cijeni kao nagrada za fanove koji su voljni kupiti ulaznice ne znajući tko će nastupiti. Ideja je da ti fanovi/posjetitelji vjeruju organizatorima događaja da će pružiti sjajno iskustvo, bez obzira na određene umjetnike koji su uključeni. Nakon što se objavi lineup ili neka druga ključna informacija koja utječe na volju za kupnjom, cijene ulaznica mogu porasti, tako da kupnja blind bird ulaznica može biti dobar način da kupac uštedi novac i istovremeno osigura mjesto na događaju među prvima.
EARLY BIRD ULAZNICE
Early bird ulaznice su vrsta ulaznica s popustom za događaje, kao što su koncerti, festivali, kazališne predstave i sportski događaji, koje se prodaju po nižoj cijeni prije početka redovne prodaje ulaznica. Te su ulaznice često dostupne ograničeno vrijeme i prodaju se po principu tko prvi – njegovo! Ideja koja stoji iza Early Bird ulaznica je nagraditi obožavatelje koji rano kupe ulaznice s popustom i potaknuti ranu prodaju ulaznica, što može pomoći u stvaranju uzbuđenja oko događaja i osigurati uspješan odaziv. Super opcija za posjetitelje koji žele osigurati svoje mjesto na događaju i pritom uštedjeti novac.
REGULAR
Kategorija redovnih ulaznica odnosi se na standardne ulaznice po punoj cijeni za događaj. Ove se ulaznice obično prodaju nakon što su dostupne ulaznice za rane kupce ili druge kategorije ulaznica s popustom prestale vrijediti ili su rasprodane. Obične ulaznice sudionicima omogućuju pristup događaju i obično su najčešće kupljena vrsta ulaznice. Cijena redovnih ulaznica može uvelike varirati ovisno o događaju, mjestu održavanja i popularnosti izvođača. Općenito, obične ulaznice nude istu razinu pristupa i stajaćih ili sjedećih mjesta kao i early bird ulaznice, ali bez popusta. Međutim, točne pogodnosti i ograničenja redovnih ulaznica ovisit će o konkretnom događaju i politici organizatora.
LATE BIRD ULAZNICE
Ovo je kategorija ulaznica koje se prodaju bliže datumu događaja, obično nakon kategorija ranih i redovnih ulaznica. Te se ulaznice obično prodaju po višoj cijeni i mogu biti skuplja opcija za kupce koji žele prisustvovati događaju. Svrha Late Bird ulaznica je omogućiti kupcima koji su propustili rane ili redovne ulaznice priliku da ipak prisustvuju događaju. Late Bird ulaznice također se mogu koristiti kao način da organizatori događaja povećaju prodaju ulaznica i prihod, posebno ako se očekuje da će događaj biti rasprodan.
Želiš saznati još više o promociji i boljoj prodaji događaja?
Pročitaj blog Kako uspješno promovirati događaj? [VOL 1.]
Piše: Zrinka Bockovac