U narednim tematskim blog postovima pokrit ćemo neke od načina za što bolju promociju događaja. Let’s roll!
Vrijeme čitanja: 4 min
Planiranje i organizacija događaja glavni su čimbenici koji utječu na uspjeh svakog događaja. Možemo reći da je promocija događaja jedan od najvažnijih aspekata organizacije događaja. Planiranje uključuje i marketinško planiranje, tj. marketing plan događaja.
Marketing plan bez cilja je kao nebo bez zvijezda. 🙂
Kako bi izradili kvalitetan marketing plan, on u prvom redu mora biti vođen dobro postavljenim i definiranim ciljem. Krajnji (globalni) ciljevi najčešće su ostvarenje prihoda, povećanje vidljivosti ili imidža događaja te zadovoljenje potreba posjetitelja događaja. Put do spomenutih krajnjih ciljeva popločen je definiranjem manjih, potpornih ciljeva.
Kako ostvariti planirane ciljeve?
Preduvjet za ostvarenje planiranih ciljeva su pravilno postavljeni sljedeći elementi:
- Proizvod/usluga
- Cijena
- Pozicioniranje
- Promocija
U ovom blog postu koncentrirat ćemo se na proizvod/uslugu, u ovom slučaju – događaj te na cijenu proizvoda tj. na cijenu ulaznica za događaj.
Je li kupac spreman platiti definiranu cijenu ulaznice s obzirom na to što događaj nudi?
Svaki kupac gledat će za sebe omjer uloženog i dobivenog, ali kako uopće znati je li cijena ulaznice pravilno definirana? Jedan od načina kako da to provjeriš je prateći analitiku u Entrio organizacijskom panelu događaja. Drugim riječima, pratit ćemo zakon brojeva!
Kroz administraciju svog događaja na Entriu, u organizacijskom panelu, uvijek je vidljiv broj posjetitelja prodajne stranice događaja i broj kupljenih ulaznica. Ako se radi o pravilno targetiranoj publici, statistički gledano, podaci pokazuju da je omjer ukupnog broja posjetitelja i prodanih ulaznica najčešće negdje oko 10%.
Ukoliko je postotak znatno veći, možemo reći da se radi o vrlo uspješnoj prodaji događaja u odabranom trenutku, a ukoliko je postotak nešto manji to nam može biti signal da nešto nije u redu te da trebamo prilagoditi aktivnosti promocije događaja.
Razlozi za to mogu biti:
- Previsoka cijena ulaznice
- Nedovoljna motiviranost da se u određenom trenutku kupi ulaznica (planiranje kupnje za kasnije)
- Krivo definiranje publike na traffic oglasima (događaj je nerelevantan targetiranoj publici)
- Kvaliteta samog događaja (što događaj nudi)
- Vremenska komponenta i konkurencija (postoji li mnoštvo sličnih događaja u istom vremenskom razdoblju?)
Kako povećati omjer posjetitelja koji “slijeću” na stranicu i broj prodanih ulaznica?
- Uključi kategorije cijena ulaznica (blind bird, early bird, regular, last call, itd.)
- Pravovremeno najavljuj poraste cijena ulaznica
- Korigiraj cijene ulaznica putem posebnih popusta i promo kodova
- Ponudi dodatnu vrijednost uz kupnju ulaznice (npr. besplatno piće po dolasku)
- Koristi ciljano oglašavanje vremena do porasta cijena ulaznica (podsjetnici potencijalnim kupcima, retargeting oglasi)
Što učiniti ako je omjer posjetitelja na prodajnoj stranici i kupljenih ulaznica zadovoljavajuć?
- Bravo! Radiš jako dobar posao, nastavi što si do sada radio/la (sve dok ne vidiš pad u prodaji, za to imaj unaprijed spremne nove promocijske aktivnosti)
- Nastavi pratiti statistiku budnim okom, pogledaj kada su bili najveći skokovi u prodaji te ih pokušaj rekreirati
- Uloži više budžeta u najuspješnije oglase koji dovode promet na prodajnu stranicu događaja
Za kraj, kad smo kod tips & tricks, možda će te zanimati i kako pisati dobar copy?
Pročitaj više na blogu EVENT COPY TIPS AND TRICKS!
Piše: Zrinka Bockovac