Tri pametna načina za jednostavnu implementaciju Entrio promotivnih kodova
Kreiranje promotivnih kodova vrlo je jednostavno. Uključuje generiranje popusta, podjelu gratis ulaznica za sponzore i partnere, guest liste i slično.
Vrijeme čitanja: 7 min
Neovisno o tome organiziraš li višednevnu konferenciju, networking panel, koncert, predstavu ili stand-up, osim kreiranja cjenovnih kategorija ulaznica, često se javlja i potreba za dodatnim rješenjima poput promo kodova.
To uključuje:
- generiranje popusta
- podjelu gratis ulaznica za sponzore i partnere
- guest liste
- itd.
U ovom blogu saznat ćeš sve o promotivnim kodovima i njihovoj primjeni.
Kreiranje promotivnih kodova vrlo je jednostavno. U organizacijskom sučelju (ORG panel) tvog događaja, dovoljno je pronaći rubriku Promo kodovi (u lijevom izborniku) i započeti proces kreiranja koda klikom na gumb “Dodaj novi promo kod”.
Scenarij 1 – Kad želiš kupcima dati određeni popust na ulaznice koristit ćeš opciju “Kod za popust”
Primjer – u suradnji sa sponzorom tvog događaja, kupcima želiš omogućiti kupnju ulaznica s 20% popusta kroz organičeni vremenski period.
Slika 1 U ORG panelu, u izborniku s lijeve strane prvo odabireš karticu Promo kodovi te nakon toga klikom na button “Dodaj novi promo kod” započinješ proces.
Slika 2 Nakon toga odabireš vrstu promotivnog koda. U ovom scenariju mi odabiremo Kod za popust od 20%.
Slika 3 Kodu trebaš dati naziv i odabrati za koliko ulaznica navedeni kod vrijedi.
U našem primjeru, na Slici 3, definirali smo da se s promotivnim kodom može preuzeti ukupno 10 ulaznica s popustom te da jedan kupac može preuzeti najviše jednu ulaznicu s popustom.
Slika 4 Na ovom koraku, biraš popust u obliku postotka ili fiksnog iznosa i definiraš trajanje promotivnog koda. U našem primjeru, u dogovoru sa sponzorom ponuđeno je 20% popusta kroz kratkotrajnu akciju od 11.04. do 12.04.2022.
Slika 5 U finalnom koraku svaki promotivni kod možemo primijeniti na sve dostupne kategorije ulaznica ili ga ograničiti da vrijedi samo za određene kategorije.
Ovime smo kreirali promo kod za popust. Sada svaki kupac koji na prodajnoj stranici događaja (u odabranom periodu), pri kupnji ulaznice upiše kod “Sponzor-20posto”, ostvarit će 20% popusta.
Fun fact 👍🎤
Ako svojim kupcima želiš dodatno olakšati, preuzmi promotivni kod u Excel tablicu da dobiješ direktan link za kupnju s već implementiranim kodom. Tako kupac nema potrebe ručno upisivati kod prilikom kupnje. Kupnja preko linka, brža je i jednostavnija za kupca, a vrijedi i za sve vrste promotivnih kodova. 🙂
Scenarij 2 – Kad želiš prijatelje počastiti besplatnim ulaznicama za tvoj događaj, koristit ćeš opciju “Kod za otključavanje skrivenih kategorija“
Primjer: Svojim prijateljima želiš omogućiti preuzimanje besplatne kategorije ulaznica koja neće biti vidljiva ostalim kupcima.
Ovdje treba napraviti dvije važne stvari:
1. Prvo trebaš kreirati novu (besplatnu i skrivenu) kategoriju ulaznica
ORG panel –> lijevi izbornik –> ulaznice –> “Dodaj novu kategoriju ulaznica”
Slika 6 VAŽNO! Prilikom kreiranja nove kategorije ulaznica, klikom na opciju Napredne postavke odaberemo button “Želim da kategorija bude skrivena“.
2. Sada još trebaš kreirati promo kod pod nazivom “Kod za otključavanje skrivenih kategorija“
Slika 6 Da bi kreirao promo kod za otključavanje, potrebno je pratiti isti postupak kao i u prvom scenariju.
ORG panel –> lijevi izbornik –> Promo kodovi –> Dodaj novi promo kod –> “Kod za otključavanje skrivenih kategorija“
Slika 7 Na sljedećem koraku, kodu trebaš dati naziv i odabrati za koliko ulaznica navedeni kod vrijedi. Zatim treba odrediti vremenski period.
Slika 8 U zadnjem koraku potrebno je odabrati apliciranje koda samo na skrivenu kategoriju ulaznica koju smo prethodno kreirali.
Slika 9 U primjeru na Slici 9, našim prijateljima će se upisivanjem koda “Free4Friends” na prodajnoj stranici, otključati skrivena kategorija koja je nedostupna/skrivena drugim kupcima.
Scenarij 3 – Kad želiš kupcima ponuditi promociju gdje dobivaju tri ulaznice za cijenu dvije, koristit ćeš promo kod “X+ Y gratis“
Primjer: Svim posjetiteljima želiš omogućiti da za vrijeme pretprodaje ulaznica iskoriste akciju u kojoj prilikom kupnje tri ulaznice jednu ulaznicu ne plaćaju
- Prilikom kreiranja promotivnog koda, biramo opciju kreiranja akcije “X+Y gratis”.
- Navedenom kodu pridodajemo naziv i definiramo ukupnu količinu ulaznica koja se može preuzeti ovim promo kodom.
- U trećem koraku kreiranja koda, definiramo da kupac prilikom kupnje dvije ulaznice, dobiva jednu dodatnu ulaznicu gratis. (Slika 10)
Slika 11 Da bi se ovakav tip promocije uspješno aktivirao, u našem primjeru na prodajnoj stranici kupac bira količinu od 3 ulaznice, nakon čega će mu sustav automatski obračunati popust u vrijednosti jedne ulaznice.
Promotivne kodove možeš upotrebljavati u različite svrhe – dijeljenje besplatnih ulaznica, akreditiranje novinara ili za marketinške kampanje. Primjerice, za pretprodaju kroz određene kanale (npr. artist presale) gdje će najvjerniji fanovi među prvima moći kupiti svoje ulaznice. Neovisno o načinu upotrebe, i dalje ćeš na svom događaju sve svoje posjetitelje imati na jednom mjestu, u centraliziranoj bazi kroz Entrio sučelje.
Želiš isprobati Entrio usluge? Javi nam se, ali i nastavi pratiti Entrio blog gdje te uskoro očekuju i informacije o novoj funkcionalnosti direktnog slanja ulaznica kroz organizacijsko sučelje.
Piše: Nina Vrdoljak