Što je virtualna platforma i kako izabrati najbolju?
Tvoj sljedeći virtualni događaj definitivno zaslužuje biti uzbudljiviji i upečatljiviji od standardnog Zoom video-poziva.
Vrijeme čitanja: 3 min
Tvoj sljedeći virtualni događaj definitivno zaslužuje biti uzbudljiviji i upečatljiviji od standardnog Zoom video-poziva. Virtualna platforma može ti u tome itekako pomoći. Virtualna event platforma omogućuje pretvaranje beživotnog iskustva web kamere u nevjerojatan digitalni prostor. U tom prostoru tvoji gosti mogu istraživati, aktivno sudjelovati i međusobno komunicirati.
A što je uopće virtualna event platforma?
Virtualna event platforma alat je koji pomaže da se tvoj digitalni događaj održi u virtualnom okruženju. To je poseban doživljaj kojim se osjećaj fizičkog događaja uživo prenosi u digitalni svijet korištenjem pametne tehnologije s audio, vizualnim i interaktivnim elementima, koji za cilj ima što veći i bolji angažman publike.
Uz pravu platformu za virtualne događaje, moći ćeš koristiti značajke i alate kao što su:
- Live streaming sadržaja sa chatom
- Ankete i upitnici
- Q&A sesije
- Sponzorske sobe
- Virtualni sastanci
- Izlagački štandovi
- Virtualne radionice
Neke platforme za virtualne događaje, kao što je i Entrio platforma, pružaju ti i podršku na administratorskoj strani planiranja događaja uz registraciju i prodaju ulaznica. Ovakve potpuno opremljene platforme za upravljanje virtualnim događajima pomažu u pojednostavljenju cijelog procesa. Sve to da možeš lako planirati, pokrenuti i samostalno upravljati svojim događajem.
Iako digitalni događaji nemaju direktan face-to-face kontakt, najbolje platforme za virtualne događaje pomažu u stvaranju upravo takve atmosfere te dopuštaju ljudima da se povežu s bilo kojeg mjesta na svijetu. Ipak, svaka platforma za virtualne događaje posebna je na svoj način – neke su dizajnirane fokusirajući se na manje, jednostavnije događaje, dok druge omogućuju organiziranje velikih konferencija ili sajmova sa štandovima izlagača i naprednijim značajkama.
No, bez obzira na to tražiš li alat za održavanje konferencije visokog profila ili za manju panel raspravu, neki od savjeta koje je dobro uzeti u obzir pri odabiru platforme za virtualne događaje nalaze se u nastavku.
1. Odaberi sveobuhvatnu platformu
Posljednja stvar koju želiš kada planiraš svoj virtualni događaj je “skakati” s jednog digitalnog alata na drugi za rješavanje različitih zadataka. Zamisli da moraš koristiti jedan alat za postavljanje web stranice, drugi za dizajniranje procesa registracije, a zatim još jedan za kreiranje virtualne pozornice. To je nepotrebno i oduzima mnogo vremena. Umjesto toga, radije potraži all-in-one virtualnu event platformu koja će ti omogućiti da postigneš sve što trebaš unutar istog softverskog rješenja. Centraliziranjem svih svojih taskova izgubit ćeš mnogo manje vremena i truda na učenje pojedinačnih alata i postavljanje samog događaja.
2. Obrati pažnju na direktno umrežavanje sudionika
Sigurno bi htio da tvoji online sudionici mogu stupiti u interakciju jedni s drugima, s moderatorom i govornicima, a ne samo ispunjavati online ankete te postavljati pitanja. Nema problema – ne moraš svojim online polaznicima uskratiti ovo iskustvo. Kada tražiš platformu za virtualne događaje, uvijek obrati pozornost na opcije virtualnog umrežavanja – visokokvalitetna platforma će je imati, bilo u obliku direktnih poruka među sudionicima, zatvorenih chat soba ili nekom drugom.
3. Provjeri nudi li platforma opciju brendiranja
Nema ništa gore od korištenja platforme koju ne možeš prilagoditi svom brendu. Uostalom, jedna od glavnih funkcija virtualnih događaja jest upravo jačanje svijesti o samom brendu, tako da ti je doista potrebna platforma koju možeš redizajnirati u smislu boja, elemenata i vizuala kako bi ona bila u skladu s identitetom svojeg brenda. Svaka dobra virtualna event platforma uvijek će ti ponuditi opciju brendiranja. Niže je odličan primjer Entrio virtualnog predvorja za .debug konferenciju kako bi potpuno brendirana platforma trebala izgledati.
4. Odaberi platformu koja ti pruža dodatne informacije o sudionicima
Koliko je ljudi bilo online u određenom trenutku? Koliko je virtualnih sudionika prekinulo vezu s određenom sesijom? Koliko se ljudi povezalo naknadno? Koliko ih je pritisnulo “Call to action” gumb? Bez odgovora na ova pitanja, nećeš moći procijeniti ROI svog virtualnog događaja i poboljšati ga sljedeći put. Dakle, kada tražiš idealnu virtualnu event platformu, pobrini se da ćeš dobiti i dodatne informacije o ponašanju i kretanju svojih gostiju na mreži. Ti su podaci ključni za tvoje buduće događaje, te bi ti tehnologija virtualne platforme trebala omogućiti da ih prikupiš i analiziraš.
5. Ne zaboravi na korisničko iskustvo platforme
Imaj na umu da su tvoji virtualni sudionici, ujedno i korisnici virtualne platforme. U trenutku kada se povežu sa samom platformom, doživljavaju određeno korisničko iskustvo, što znači da će stvoriti stav kako o sadržaju vašeg događaja, tako i o samoj platformi. Imajući to na umu, zasigurno ćeš htjeti da je platforma koju odabereš jednostavna za korištenje i snalaženje kako bi tvoji sudionici imali pozitivno korisničko iskustvo. Bitno je unaprijed zaključiti koliko će platforma biti jednostavna i intuitivna za tvoje virtualne sudionike. Ako smatraš da je korisničko iskustvo loše ili nedovoljno dobro, velika je vjerojatnost da će tvoji sudionici misliti isto.
Zaključak
Naravno, ovo nisu jedini aspekti koje trebaš uzeti u obzir pri odabiru platforme za svoj virtualni događaj, no svakako su neki od najbitnijih. Uostalom, nitko ne zna bolje od tebe koje će ti funkcionalnosti trebati za uspješnu realizaciju virtualnog događaja. U svakom slučaju, ako imaš bilo kakvih pitanja i nedoumica, ili jednostavno ne znaš odakle početi, slobodno se javi na [email protected]. Upoznat ćemo te detaljnije s Entrio virtualnom platformom i svim njenim prednostima kroz kratki demo sastanak.
Piše: Jaksa Besker