Naopaki vodič za opako dobru prodaju ulaznica.
Vrijeme čitanja: 5 min
1. KREIRAJ EVENT U ENTRIO SUSTAVU 5 DANA PRIJE DOGAĐAJA I OČEKUJ ČUDO
Uvijek je dobro čekati zadnji čas. Što možeš danas, ostavi za sutra. Počni prodavati ulaznice što kasnije i nikako nemoj stavljati cjenovne rangove. Što će ti early bird, regular, late bird ulaznice i zašto bi poticao/la ljude da kupuju? Ove kategorije su nepotrebne, pogotovo kad govorimo o virtualnim događajima.
IDEMO SAD OZBILJNO:
Uzmi u obzir da event koji si kreirao kroz Entrio sustav naša ekipa mora pregledati i odobriti. Ako postoje neke greške u koracima ili nedoumice, kontaktirat će te da potvrdite je li sve ispravno. Zato je dobro uračunati i to u svoj timeline kad organiziraš događaj.
DODATAN TIP:
Što prije objaviš svoj događaj ostavljaš više vremena publici da se odluči za kupnju ulaznice. Nisu svi u istoj fazi spremnosti na kupnju ulaznice. Postojeći fanovi Facebook stranice benda sigurno su spremni ranije kupiti ulaznicu za koncert (oni najvjerniji odmah nakon objave događaja), dok će nova potencijalna publika koju ćeš obuhvatiti u svojim oglasnim kampanjama biti spremna kupiti nešto kasnije tj. nakon malo više “uvjeravanja”, postova i oglasa. To znači i više posla, ali i više potrebnog vremena za realizaciju.
2. NEMOJ DA TI PADNE NA PAMET KREIRATI FACEBOOK EVENT ZA SVOJ DOGAĐAJ. I TO JOŠ NA VRIJEME.
Nikako nemoj napraviti FB event – to je čista glupost i kome to treba. To je samo mjesto gdje se skuplja većina potencijalnih posjetitelja tvog događaja, a oni uopće nisu zainteresirani za to što nudiš i još manje žele dobiti informacije o tvom događaju na vrijeme. Također, nikako ih ne želiš obuhvatiti u kasnijim retargeting kampanjama.
IDEMO SAD OZBILJNO:
Digni FB event na vrijeme. Poželjno je da ga nazoveš identično nazivu događaja u Entrio sustavu radi lakšeg pretraživanja. Izbjegavaj stavljati znakove u naziv zbog lakšeg tagiranja i pretrage. U opis eventa stavi link na prodaju ulaznica. Imaj unaprijed osmišljen plan objava i dodatno angažiraj publiku koja je iskazala interes – njeguj taj engagement. Potrudi se i pokreni, jer FB event je pravo mjesto za HYPE!
DODATAN TIP:
Cilj je na određenim mjestima skupljati zainteresiranu publiku – to su najčešće Facebook event, Entrio stranica događaja, publika koja je pogledala video… te publike naknadno možeš obuhvatiti u purchase i retargeting kampanjama. Publika koja je iskazala interes vjerojatnija je da će se odlučiti za kupnju nego “hladna” publika kojoj prvi put predstaviš neki sadržaj. Uvijek nam se možeš javiti da ovaj dio odradimo za tebe i zajedno prodamo još više ulaznica. #troughtheroof
3. NEMOJ ULAGATI U DIGITALNI MARKETING, OČEKUJ DA ĆE TI ENTRIO PRODATI ULAZNICE ILI DA ĆE SE PRODATI SAME OD SEBE
Nikako nemoj raditi plaćene oglasne kampanje, ulagati u digitalni marketing nema smisla. Stavi tamo neke objave i osloni se na organski doseg. Dovoljno je to. Prodat će se. Ako ti mi još samoinicijativno stavimo događaj u newsletter i objavimo te na našem pageu to je to. Bam. Rasprodano!
IDEMO SAD OZBILJNO:
Razradi plan oglašavanja, odredi budget za pojedinu fazu. Kao što smo ranije spomenuli, “skupljaj” zainteresirane na određenim mjestima da im naknadno možeš ponuditi kupnju ulaznica. Zagrij ih. Prati datum podizanja cijena i tad dodatno uloži u ciljane oglase.
U Entrio marketing odjelu detaljno razrađujemo plan objava za organizatore s obzirom na vrstu događaja, navike kupaca, dostupnost postojeće baze.
DODATAN TIP:
Uvijek probaj ukalkulirati budget za oglašavanje u cijenu svojih ulaznica ili naći neki drugi izvor i strategiju. Digitalni marketing danas je doista neophodan u marketinškom miksu, nije dovoljno ostaviti “sa strane” nekih 200 kuna i misliti da će to napraviti značajan pomak.
4. NEMOJ UNAPRIJED PRIPREMITI POTREBNE VIZUALE
Uzmi jednu skoro pa proizvoljnu dimenziju vizuala i to je to. Bit će dosta. Nemoj napisati dodatan opis, poslati vezanu zanimljivost ili bilo što dodatnog materijala. Vodi se onim – što manje, to bolje.
IDEMO SAD OZBILJNO:
Pogledaj koji su sve placementi na društvenim mrežama, prilagodi svoje dimenzije vizuala. Razmisli tri koraka unaprijed i pokušaj napraviti što više verzija.
DODATAN TIP:
Uploadaj sve potrebne vizuale na svoju Entrio prodajnu stranicu. Dimenzije su ispisane u sustavu kod uploada. Pošalji nam na [email protected] i sve ostale dostupne dimenzije koje imaš, materijale, profesionalne fotografije s pravom korištenja. Tako si povećavaš šansu da te objavimo na svojim društvenim mrežama ili newsletteru. Nije bilo malo slučajeva gdje smo odustali od objave jer smo sami morali “kopati” da bi pronašli dobar vizual koji možemo koristiti. Npr. za Instagram story ili vizual koji možemo prilagoditi za naš newsletter.
5. NEMOJ PRATITI STATISTIKU PRODAJE ULAZNICA
Misli ovako – ako na što više mjesta plasiram ulaznice povećat ću si prodaju. Neki ljudi tu, neki ljudi tamo. Neka se rasprše na što više strana. Na kraju krajeva, neka idu gdje hoće, gdje im je draže. Nemoj koristiti naš sustav u kojem u svakom trenutku možeš pratiti detaljnu statistiku prodaje.
IDEMO SAD OZBILJNO:
Svaki put kad kreiraš događaj u našem sustavu, gradimo tvoju bazu kupaca i posjetitelja. Kad završi tvoj događaj svakako pogledaj statistiku, napravi report i izvuci zaključke koji će ti koristiti u promociji sljedećeg događaja.
DODATAN TIP:
Kad radimo kampanje za organizatore u njima obuhvaćamo kupce prošlih događaja, ali i sličnih evenata. Što više događaja napraviš, imamo jaču bazu za oglašavanje – i uspješnije vodimo od awareness, consideration do conversion faze. Često ćemo od postojećih kupaca potražiti i lookalike publike tj. publiku najsličnijih karakteristika, za koju je vjerojatno da će ju zanimati isti sadržaj.
Javi nam se za sastanak ako si za marketing kombe. Uz kavu kujemo najbolje strategije!
Piše: Zrinka Bockovac